Miten saan takaisin alkuperäisen sinkityksen,vaunu tummui vuodessa aivan harmaaksi.
Lisäksi Jaxal kuomun kaikki pultit ja lukituksalvat ruostui aivan piloille.
Kuka neuvoo kun vaunu vaihtoi väriä.
9
354
Vastaukset
- Majavan häntä kainal
Minkä merkkinen kärry?
- kuka neuvoo
Onko sillä väliä,mutta majava se ainakaan ole.
Kiitos neuvosta.- Majavan häntä kainal
Olisin pystynyt auttamaan Majamaan liittyvissä reklamaatioissa. Ole hyvä.
- Joo.
Nykyään on sinkityksetkin huonompia, kiitokset siitä vihreille.
- muuli on paras
Tyypillinen virulainen ehkä suomesta varastettu kärry, maalattu sinkkimaalilla ruosteen päälle, ne vaihtaa väriä ja kärryn "omistaja" kanssa kun virkavalta ehättää rosvotun kärryn tiellä.
- Ei sinkki kiillä
kovin kauan...
- 1+1
Voihan ne pultit vaihtaa rosteripultteihin jos ruoste noin paljon häiritsee.
- Ent pro vaasa.
Suomessa kun asennetaan JAXAL kuomu niin tarvikkeet haetaan halpahallista.
Se on todella ikävä maine kuomun valmistajalle.
Tiesittekö muuten että palkka virolaisille maksetaan puolet käteen pimeästi ja toinen valekuitti verottajalle.
Siinä kyllä varmasti vaunun peltikin harmaantuu.
Mielummin ostan vaunun virosta koska työnlaatu on siellä parempi. - Röpösinkitys
Sinkitys tummuu aikaa myöten, se on ominaisuus...
Sun pitää ostaa kromattu..., tosin se voi heikentää rakennetta.
ps. jos sinkitys näyttää liki kromille sen ohuempi ja huonommin suojaava se yleensä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038