Pelaaminen kannattaa

-

Itse ainakin olen alkanut voittamaan kun tajusin miten toi tuplaus toimii potissa ja tähdessä, niissä on melkein aina sama järjestys.

Joka päivä olen hakenut kivan summan täyspotista :)

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdfkjdkdk

      hyvä tietää että joku on tyhjentänyt...ei siis kannata mennä häviämään rahojaan-. Kiitos tiedosta amen

    • Pelaaminen ei kannata pitkässä juoksussa. Odotas vaan kun innostut menemään uudestaan seuraavana päivänä, niin takkiin tulee. Tai viimeistään kuukauden aikana jos joka päivä pelaat ja tuplaat samalla tavalla niin häviät kaiken.

      Eikä satunnaisessa pelissä ole merkitystä sillä, että vaikka joku siitä olisi voittanut niin siitä voi voittaa edelleen ja toki myös hävitä ja häviäminenhän on aina hieman todennäköisempää kuin voittaminen johtuen 90%:n palautusprosentista.

      • voileipäää

        heips, häviämiseen ei todellakaan mene 'pitkää juoksua' vaan kyl sinne hävitään erittäin lyhyessä juoksussa.


      • Eedwartti

        Koska sä kuuppa-Uuno tuut vastaamaan tonne "todisteita ei-satunnaisuudesta"-ketjuun vai onko selitykset loppu?


    • pelaamineneikannata

      Gambler; mä pidin ennen sun juttuja 'huuhaana' mutta täytyy sanoa että kun sisäistää mitä lukee, niin moni asia on tullut itselle paljon selkeämmäksi!! Tosin kaikki on mahdollista nykytekniikalla ja nykyaikana, mutta sun puheissa on paljon perää!

      ps. vaikka itsekin pelaan, niin pelaaminen ei kannata koskaan!!!

    • Hyvä niin, että rupeat uskomaan. Ei se pitäisi olla kovin vaikea tajuta, että jos pelin palautusprosentti on 90% ja arvonta satunnainen niin et voi pelata kovin pitkään voittolista peliä ja tappiolla ovat kaikki ray:n pelien pelaajat jos he laskevat kaikki pelikerrat ja pelipäivät yhteen vuoden ajalta.

      Totta kai myös säätöjä ja ei satunnaisia pelejä ei olisi sen kummempi ohjelmoida. Ei satunnaisia pelejä löytyykin lähes kaikkialta ulkomailta. casinoja lukuun ottamatta. Se myös sekoittaa tajuamista RAY:n pelien satunnaisuuteen.

      • TaunoTuplari

        Siis aivan täyttä paska****

        Kaikki RAy automaatit kaikki NETkasinot ovat täysin säädettyjä.

        Tuplaus on tehty mahdottomaksi, satunnaisessa pelissä se ei olisi sitä.

        Pelit antavat aivan eri lailla pelatessa pienellä > maksimipanoksella.

        Siis aivan asiaa tuntematon , kokematon ja pelkkää RAY muiden propagandaa

        uskova voi lässyttää pelien satunnaisuudesta....

        Näin vain on ! ja tosi on.

        Foliohattujen löpinäää


      • Eedwartti

        Et retardi Gambleri vieläkään ole vastannut ketjuun "todisteita ei-satunnaisuudesta" vaikka täälläkin sitä sulta taas kyseltiin. Tietysti sen kaikki jo ovat huomanneet että sulla toi ymmärrys ei ole ihan parasta A-luokkaa ja kirjoitustaidon kohdalla täyttyy retardin määritelmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe