Itse ainakin olen alkanut voittamaan kun tajusin miten toi tuplaus toimii potissa ja tähdessä, niissä on melkein aina sama järjestys.
Joka päivä olen hakenut kivan summan täyspotista :)
Pelaaminen kannattaa
8
168
Vastaukset
- hdfkjdkdk
hyvä tietää että joku on tyhjentänyt...ei siis kannata mennä häviämään rahojaan-. Kiitos tiedosta amen
Pelaaminen ei kannata pitkässä juoksussa. Odotas vaan kun innostut menemään uudestaan seuraavana päivänä, niin takkiin tulee. Tai viimeistään kuukauden aikana jos joka päivä pelaat ja tuplaat samalla tavalla niin häviät kaiken.
Eikä satunnaisessa pelissä ole merkitystä sillä, että vaikka joku siitä olisi voittanut niin siitä voi voittaa edelleen ja toki myös hävitä ja häviäminenhän on aina hieman todennäköisempää kuin voittaminen johtuen 90%:n palautusprosentista.- voileipäää
heips, häviämiseen ei todellakaan mene 'pitkää juoksua' vaan kyl sinne hävitään erittäin lyhyessä juoksussa.
- Eedwartti
Koska sä kuuppa-Uuno tuut vastaamaan tonne "todisteita ei-satunnaisuudesta"-ketjuun vai onko selitykset loppu?
- pelaamineneikannata
Gambler; mä pidin ennen sun juttuja 'huuhaana' mutta täytyy sanoa että kun sisäistää mitä lukee, niin moni asia on tullut itselle paljon selkeämmäksi!! Tosin kaikki on mahdollista nykytekniikalla ja nykyaikana, mutta sun puheissa on paljon perää!
ps. vaikka itsekin pelaan, niin pelaaminen ei kannata koskaan!!! Hyvä niin, että rupeat uskomaan. Ei se pitäisi olla kovin vaikea tajuta, että jos pelin palautusprosentti on 90% ja arvonta satunnainen niin et voi pelata kovin pitkään voittolista peliä ja tappiolla ovat kaikki ray:n pelien pelaajat jos he laskevat kaikki pelikerrat ja pelipäivät yhteen vuoden ajalta.
Totta kai myös säätöjä ja ei satunnaisia pelejä ei olisi sen kummempi ohjelmoida. Ei satunnaisia pelejä löytyykin lähes kaikkialta ulkomailta. casinoja lukuun ottamatta. Se myös sekoittaa tajuamista RAY:n pelien satunnaisuuteen.- TaunoTuplari
Siis aivan täyttä paska****
Kaikki RAy automaatit kaikki NETkasinot ovat täysin säädettyjä.
Tuplaus on tehty mahdottomaksi, satunnaisessa pelissä se ei olisi sitä.
Pelit antavat aivan eri lailla pelatessa pienellä > maksimipanoksella.
Siis aivan asiaa tuntematon , kokematon ja pelkkää RAY muiden propagandaa
uskova voi lässyttää pelien satunnaisuudesta....
Näin vain on ! ja tosi on.
Foliohattujen löpinäää - Eedwartti
Et retardi Gambleri vieläkään ole vastannut ketjuun "todisteita ei-satunnaisuudesta" vaikka täälläkin sitä sulta taas kyseltiin. Tietysti sen kaikki jo ovat huomanneet että sulla toi ymmärrys ei ole ihan parasta A-luokkaa ja kirjoitustaidon kohdalla täyttyy retardin määritelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384