Onnittelut Lieksan ampujille joiden varttuneenman väen edustaja 70 pärjäsi kisoissa SM pronssille ja myös 50 viidenneksi. lainaus Lieksan lehti
On kuitenkin selvää, että aikanaan olympialaisissa aikanaan Tapio Rautavaara toi kultaa keihäänheitossa ja Matti Nykänen paras mäkihyppääjä kautta aikojen .kuitenkin kummastakin tuli viihdetaiteilijoita myöhemmin.
Eli on hyvä, että harrastetaan ja liikutaan vanhemmallakin ijällä MK
Varttuneenpi väki harrastaa
15
167
Vastaukset
- mitenkä lieksassa se
seksi, karaoke, pintapolitiikka, kalstus janaapurille vi..uilu
- Taiteen tuntija
Nykänen ei ole mikään viihdetaiteilija enempää kuin sinäkään. Ette kumpikaan ole TAITEILIJOITA!!!!!!!!
- rexi Kuopio
Kyllä ovat KANSANTAITEILIJOITA kumpikin.
Minulle kelpaa.
Keikkaa pukkaa Matille ja sillä hän leipänsä tienaa minulla on hieman toinen tapa toimia teen talkootyötä ja hankin rahat puolukoita poimimalla jotta voin osallistua kisoihin ja nähdä uusia ihmisiä ja kykyjä jo 16 kerta kultakurkkukisoissa nyt Himoksella lokakuussa ja myäs MM karaoken aluekarsinta varkaudessa heti perään.
Eli näin tänään olin leikkauksessa huomenna laulan ja lauantaina pari tilaisuutta hautajaiset ja kehitysvammaisten ryhmä
Eli harrastaa voinee jokainen Markku- ghfgfgfgf
ei pahemmi kiinnosta mitä sie keräilet..
Tänään sitten LL oli juttu juuri EKL juhlista ja niistä mielipiteistä, että myös tämän päivän eläkeläiset ovat virkeitä sen huomasin myös torstaina kun jopa samba sujui
- Lieksan poliisi
so what?
- Liikkuva poliisi
Nothing
Mielenkiintoista tuo, että rohkenette muka esiintyä poliisina kas kun ei ihan presidenttinä.
On aivan selvää että Lieksassa on vielä eläkeläisenä toistaiseksi hyvä elää.
Kuitenkin uhakkuvana on valtiovallan toimet ja kuntarajojen muuttaminen.
Mielestäni olen tulkinnut asita niin kuin myös hyvin moni henkilö, että lähipalvelut tulee säilyttää.
Merkkejä on olemassa mitä on tuonut tullessaan toimenpiteet noista suuren ihannoinnista, eli tuolla eteläisemmässä Pohjois -Karjalassa kun Rääkkylä irtautu tuosta Helistä ja järjestävät itse terveyspalvelut ja säästöä syntyy.
Mitä olemme saaneet myöskään tuosta Pikesistä? muutakuin laskuja MK- diehardfan
Parempi ehkä kun ei kommentoisi mutta että Korpinen ja Nykänen ? ? Perkeleen hyviä laulajia molemmat ! ! Ehdottomasti taitavia ja loistavaäänisiäkin, molemmat.
- Korjaa tilanne
Taas vaalimainontaa ja mairittelua ehdokkaalta.
diehardfan kirjoitti:
Parempi ehkä kun ei kommentoisi mutta että Korpinen ja Nykänen ? ? Perkeleen hyviä laulajia molemmat ! ! Ehdottomasti taitavia ja loistavaäänisiäkin, molemmat.
Ehdokkaana on Irma joka on toiminnan nainen vaikka lähtökohdat ovat erilaiset laulamista en ole kuullut mutta miehensä kylläkin taitava kuoronjohtaja jopa arvostettu musiikkimies jolle olimme minäkin esittämässä arvonimeä.MK
Minulla ei ole mitään korjaamista jos totean kanssaihmisistä jotakin positiivista joka on varsin pesunkestävä toteamus Markku
- määää mää mää
Kylläpä Korpinen luulee ittestään liikoja. Kuvittelee vielä valtuustoon pääseväsä. Et tule saamaan edes senvertaa äänijä, kun sait kirkkovaaleissa.
On muuten ihme sälli, kun ei osaa yhtään kirjoitusta töhertää, ettei tuo Minä olisi aiheena ja ytimenä. Minun ei tarvitse luulla mitään ja epäillä mitään ja en puhu toisten puollesta niinkuin joillakin on tapana.
Mielestäni totesin kuitenkin positiivista henkilötä vaikka en kaikesta ole samaa mieltä
Sinulla kirjoittakjalla on tarve tuohon loanheittoon jatkuvasti minä saan tyydytyksen aivan toisin , ettei tarvitse ruveta puusta veistämään naisenkuvaa ilmeissesti se risoo sinua sen olen ymmärtänyt noista heitoista, eli oletko ollut ihan kirjailijan henkilö todellisuudessa simpauttajassa ja hyvinkin läheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356221JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t183436Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182753Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321901Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai581843- 261485
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311401En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71231Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111073