Pikavippilaina.fi

vipsteri

Joku on kerrankin oikeasti nähnyt vaivaa vertailusivuston tekemiseksi - http://pikavippilaina.fi. Se mikä on mielenkiintoista on yritysten tarjoamien vippien korkoprosentit. Otin yhteyttä sivuston omistajaan ja hän kertoi, että jokaisen vipin todellinen vuosikorko on laskettu erikseen sen oikean kaavan mukaan. Pikavippilainan hakukoneesta löytyy 1600 vippiä ja mitä nyt nopeasti vertailin niin useat poikkeavat firman sivuilla ilmotetuista koroista, mutta esim vivuksella oli ilmoitettu oikein. Eikös näiden firmojen pitänyt lainkin mukaan ilmoittaa vuosikorkonsa kohdalleen?

4

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho ompa hyvä sivusto!!! Ei ainakaan mene lankaan... Frendi otti just 200 et päästään tukholmaa mutta kyllä tuolla näyttää www.24pikavippi.fi korkokulut olevan ihan oikein kans!
      Alko vähä mietityttää että onko toi halensin 1000 euron laina vuoden maksuajalla oikeesti noin halpa???? kuluja se 156 euroa..

• marcus101

Pakko kyllä sanoo että kaikkien näitten räpellysten keskellä toi pikavippilaina.fi oli aika yllättävä veto. suosikkeihin meni!

• 2+19

1. osassa korot laskettu päin mäntyä
      2. ikärajoja on väärin
      3. kaikkia yhtiöiden tarjoamia lainoja ei ole viitsitty laittaa
      4. samanlainen affipaska kun kaikki muutkin

Muuten hyvä kyllä jos ei välitä siitä onko tieto oikein vai ei.

• 22171

Itseasiassa tämä on ainoa paikka missä korot on laskettu oikein, katsoppas mitenkä todellinen vuosikorko oikeasti lasketaan! Firmojen sivuilla ilmoitetaan vuosikorot usein valheellisesti ja pikavippilaina sivusto on itse laskenu vuosikorot (oikein, oikealla laskukaavalla) ja tästä syystä ne eroavat muutamien yritysten virheellisesti ilmoitetuista korkosummista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      15
      1387
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      208
      1355
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe