Kuumeeton kuume?

kuumeeton_kuume

Onko mahdollista sairastaa kuumetta ilman lämmön nousua? Olen jo vähän aikaa sairastanut kuumeeseen liittyviä oireita; pääkipua, suuria lihassärkyjä, heikkoa oloa ja kylmyyttä. Kuumetta mitattaessani ei lämpö ole kuitenkaan noussut vaikka tunnen olevani 38 asteen kuumeessa..

4

3225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumeeton_kuume

      Sekä oireihin kuuluu myös nielun turpoaminen/kipu..

    • elä ny hulluja puhu

      Flunssahan sinulla on. Oireesi ovat flunssan oireita eivätkä kuumeen oireita. Kuumeetonta kuumetta ei ole. Sen näkee kuumemittarista onko kuumetta vai ei. Sama kuin kysyisi voiko olla sokea vaikka näkee tai voiko olla kalju vaikka päässä kasvaa hiuksia.

    • diipadaapa

      Itselläni on ollut osin samat oireet jo yli 4kk, sisältäen lyhyitä jaksoja täysin terveenä mutta kuitenkin pääasiassa työkyvyttömänä. Muutaman viikon päästä selviää onko kyseessä mykoplasma vai ei.

      Sinulla voi noilla oireilla olla tavallinen virustauti eli flunssa, mutta jos oireet jatkuu loputtomiin niin sitten syytä tutkia esim. kilpirauhasen arvot ja myko. Harkitse yksityistä lääkäriä jos lompakko kestää.

    • Kuumetta...

      Kun saat toistetun kainalosta mitattujen lämpöarvojen keskiarvoksi esimerkiksi 35,0C-ast. Ja mittaat sairaana/viluisena esim. 37,5C-ast, niin sinulla todellisuudessa on kuumetta 2,5C-ast. joka tarkoittaisi terveeseen suhteutettuna 39,3C-asteen kuumetta!


      ""...............................Immuunipuolustuksen mittari: Elimistön lämpö kainalosta mitattuna:
      Kuume on osoitus siitä että immuunipuolustus toimii, mutta onko immuunipuolustus täysin kunnossa voidaan päätellä vartalon lämmöstä. Normaalilämpönä voidaan pitää 36,4-36,8 C-astetta, joka perustuu vähintään(!) viiteen 2-3 tunnin välein tehtyjen mittausten keskiarvoon.
      Esimerkiksi: 35,9 36,6 36,5 37,1 36,3 jaettu 5 on 36,48 C-astetta.
      36,40 – 36,80C-astetta: immuunipuolustus toimii normaalisti.
      36,00 – 36,40C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on lievä.
      35,50 – 36,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on keskivaikea.
      35,00 – 35,50C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on vaikea.
      alle 35,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on huolestuttava!
      alle 34,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on todella huolestuttava!
      alle 33,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen voi olla kohtalokas!
      Huomioi nämä:
      - Mittaus on tehtävä samalla mittarilla kainalosta.
      - Mittaustulos voi olla virheellinen, jos potilaalla on mittauspäivänä ”näkyvä” tulehdustila!

      Immuunipuolustustuksen vahvistamiseksi tarvitaan prikulleen nämä määrätyt kolme tärkeintä probiootti bakt...........""
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=17#Immuunipuolustuksen_mittari_Elimiston_lampo_kainalosta_mitattuna_

      Ja kuumeeton keuhkokuume tarkoittaa, että:
      Kvht-altistus aiheuttaa kaikissa kudoksissa ja kaikilla limakalvoilla solutuhoa ja tarpeellisten Probiootti-bakteerien tuhoa. Aiheuttaen keuhkojen limakalvoilla astman kaltaisen tulehdustilan. Kosteusvauriohomeiden-antibiootti ja lääke-antibiootti tuhoaa tarpeellisia Probiootti-bakteereita, josta seuraa 1.0-immuuni-puolustuksen heikkeneminen, josta taas seuraa 1.1-hermostollisen- ja 1.2-hormonaalisen-järjestelmän heikkeneminen, kunnes limakalvot ovat niin ”ohuet”, että veri irtoaa ja 1.0-immuunipuolustus romahtaa kokonaan, >>>>>>jolloin elimistö ei pysty enää taistelemaan sairauksia vastaan, josta surullisimmat seuraukset ovat syöpä ja kuumeeton keuhkokuume.................
      Testi hoito-ohjeineen on linkissä:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=96

      Opastus Probioottien maailmaan:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=67

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe