Nyrkein narsistia vastaan

päin näköä

Vetäkää narsisteja turpaan, se on ainoa tapa saada ne oppimaan.

28

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21

      No siihenhän ne just pyrkii, että toinen provosoituu ja sitten ne voi syyttää sua siitä, että oot aggressiivinen ja hallitsematon. Voihan se olla, että suhde narsistiin loppuu, mutta ei se mitään siitä opi. Kohde vaan vaihtuu. En kannata väkivaltaa.

    • uhri / kostan

      Narsistista persoonallisuushäiriötä ei saa pois hakkaamalla, mutta saatpahan sillä mielenrauhan ja kuitattua kaiken mitä sinun ja tämän saatanan ruumiillistuman välillä on tapahtunut. Kannatan!

    • Ei tunnu miltään... :)

    • 9

      Vedetään usein vaan turpaa takasin ja vitusti lujempaa, varsinkin me salinarsu-norsut ;)

    • revenge++++

      Tuntemattoma 3:n osapuolen osuus turpiinvetämisessä on suositeltavaa uhrin kannalta; ei jää kiinni, eikä narsisti voi kostaa kun ei tiedä, mikä tai kuka iski. Henkinen turpiinvetäminen on aina parempi vaihtoehto kuin fyysinen. Mieti, mikä narsistia satuttaa eniten, ja toimi fiksusti sen mukaan. Iske siihen heikoimpaan kohtaan, eli siihen, mikä on narsistille tärkeintä. Ja iske siten, ettei hän edes tajua kuka tai mikä aiheutti kärsimyksen.

      • "Ja iske siten, ettei hän edes tajua kuka tai mikä aiheutti kärsimyksen. "

        Kuulostaa raukkamaiselta... ;P


      • malka silmäs
        dizel kirjoitti:

        "Ja iske siten, ettei hän edes tajua kuka tai mikä aiheutti kärsimyksen. "

        Kuulostaa raukkamaiselta... ;P

        Kuulostaa suorastaan narsistilta.


      • narsunaattori

        Totta, narsistiin kannattaa iskeä salaa. Narsu on ihmeissään, kun ei voi tietää, kuka ei hänestä pidä. Samalla narsismin lähde heikkenee, kun narsu ei voi tietää kehen luottaa. Jos narsistiin iskee näkyvästi on narsisti pakotettu kostoon, vaikka epätoivoisiinkin keinoihin pahimmassa tapauksessa. Salaa iskeminen ei ole raukkamaista vaan pelkästään viisasta ja suositeltavaa.


      • narsunaattori kirjoitti:

        Totta, narsistiin kannattaa iskeä salaa. Narsu on ihmeissään, kun ei voi tietää, kuka ei hänestä pidä. Samalla narsismin lähde heikkenee, kun narsu ei voi tietää kehen luottaa. Jos narsistiin iskee näkyvästi on narsisti pakotettu kostoon, vaikka epätoivoisiinkin keinoihin pahimmassa tapauksessa. Salaa iskeminen ei ole raukkamaista vaan pelkästään viisasta ja suositeltavaa.

        Minusta on ainakin hauskaa voida itse tietoisesti päättää kostanko, vai enkö kosta...Mikään ei estäisi minua ostamasta pahimmalle vihamiehelleni esim. kukkia. :)
        Enkä kanna kaunaa, mutta toisinaan jotkut ihmiset kaipaavat pientä opetusta. Ei mitään liian ilkeää, pikemminkin...opettavaista.
        Olenhan ystävällinen ihminen. (;
        Enkä halua vajota samalle tasolle, kuin muut...Toisen tuhoaminen on prosessin pysäyttämistä, eikä johda mihinkään...Yleensä nämä ihmiset kiittävät minua jälkeenpäin.


      • kiitos jos valmiiksi
        dizel kirjoitti:

        Minusta on ainakin hauskaa voida itse tietoisesti päättää kostanko, vai enkö kosta...Mikään ei estäisi minua ostamasta pahimmalle vihamiehelleni esim. kukkia. :)
        Enkä kanna kaunaa, mutta toisinaan jotkut ihmiset kaipaavat pientä opetusta. Ei mitään liian ilkeää, pikemminkin...opettavaista.
        Olenhan ystävällinen ihminen. (;
        Enkä halua vajota samalle tasolle, kuin muut...Toisen tuhoaminen on prosessin pysäyttämistä, eikä johda mihinkään...Yleensä nämä ihmiset kiittävät minua jälkeenpäin.

        Minä kiittäisin sinua, jos olisit kerrrankin hiljaa.


      • kiitos jos valmiiksi kirjoitti:

        Minä kiittäisin sinua, jos olisit kerrrankin hiljaa.

        *ojentaa ruusupuskan*


      • guessguess
        dizel kirjoitti:

        *ojentaa ruusupuskan*

        Narsistihan ei ole raukkamainen...on ihan oikein että saa niskaansa samaa peetä, mitä on muille syytänyt. Narsistihan on luonnostaan epäilevä, joissain tapauksissa suorastaan paranoidi. Hän ei luota, eikä häneen voi luottaa. Narsistin kaikkivoipaisuuteen tulee tehdä särö, ehkä hän seotessaan selviää, ja ymmärtää omat ongelmansa.

        Missään nimessä narsistille ei kannata kertoa tai paljastaa omaa kostoaan. Miksi kärsiä lisää jo kaiken entisen vuoksi. Narsistin kosto on selvä ja epätoivoissaan se voi tehdä vaikka mitä. Jos kosto auttaa uhria ottamaan elämäänsä omiin käsiinsä, niin siitä vaan. Mutta pitäkää huolta, ettei siitä aiheudu teille lisäongelmia. Lainrikkomista on myös syytä välttää.

        Narsistilla ei ole tässä tapauksessa enää mitään oikeuksia, ei oikeutta tietää, ei oikeutta päättää, ei mitään...aivan kuten hän on uhriaan kohdellut jo pitkään.

        Narsisti rikkoo usein lakia tavalla tai toisella, nimetön ilmianto näistä toimii hyvin.

        Joku sanoi, että tämä on narsistista käytöstä...voi hyvinkin olla, mutta tuskinpa se meistä vielä narsistia tekee. On vain aika nousta sortoa vastaan sortajan omilla aseilla ;D


      • Anonyymi
        dizel kirjoitti:

        "Ja iske siten, ettei hän edes tajua kuka tai mikä aiheutti kärsimyksen. "

        Kuulostaa raukkamaiselta... ;P

        Ei yhtään. Sellaiselle saatanalle pitääkin tehdä kaikki mahdollinen jotta saa samalla mitalla.
        Tän ketjun aikaan en valitettavasti tiennyt narsismista mitään. Paljolta pahalta olisin säästynyt jos asia olisi ollut toisin.
        Pääsin hivuttautumaan hirviöltä turvaan mut yhä se yrittää tavoitella kun jotain olis itse vailla. Ei oo röyhkeydellä rajaa.


    • -_-

      "Joku sanoi, että tämä on narsistista käytöstä...voi hyvinkin olla, mutta tuskinpa se meistä vielä narsistia tekee. On vain aika nousta sortoa vastaan sortajan omilla aseilla ;D "

      Ja tässä näkyy se syy miksi maailma on niin paha paikka... Ihmiset oikeuttaa tekojaan ties millä tavoilla.
      "Toi alotti"
      "Se kerjäs sitä"
      "Se löi mua ensin"
      "No sehän on vaan juutalainen..."

      Oletteko ikinä ajatelleet että te ajattelette täsmälleen kuten narsisti? Joten pitäisikö ehkä hitusen rajoittaa. Jos alatte nyrkkeilemään jokasen narsistin kanssa, niin siinäpä tirvasette jokaista vastaantulijaa. Älkääkä unohtako itteänne.

      He who fights with monsters might take care lest he thereby becomes a monster.
      -Nietzsche

      • M.B.

        "An eye for an eye makes us all blind"

        Oliskohan ollut Gandhin tapainen joku, ellei itse Gandhi..


    • guessguess

      On siis moraalitonta antaa narsisti ilmi esim. talousrikoksista kun ilmiannon perustana on kosto?

      Onko moraalin mukaista olla ilmiantamatta ja antaa hänen ratsastaa veronmaksajien varoilla ja antaa hänen jatkaa lainvastaista toimintaansa? Ja näin tukea narsistista toimintatapaa.

      Jos ilmiannon perusta on yhteisten lakien noudattaminen ja tasa-arvo ja toisten hyödyksi käyttämisen estäminen niin toiminko silloin moraalin mukaisesti?

      Mikä on oikein ja mikä väärin? Sinun mielestäsi.

    • -_-

      "On siis moraalitonta antaa narsisti ilmi esim. talousrikoksista kun ilmiannon perustana on kosto?"

      Narsistin ilmiantaminen ei ole yhtään sen moraalittomampaa, kuin kenenkään muunkaan ilmiantaminen.

      Muihin kysymyksiin en edes ala vastaamaan, koska oletan että tajusit tuosta ensimmäisestä.

      Ongelmana onkin se ryhmien erotteleminen toisistaan. Vasta sitten kun ihmiset pääsee siitä eroon, niin on tasa-arvo.

    • joopajoo

      Mitenhän se onnistaa naiselta lyödä isoa narsua ns. turpaan,mieluummin jätän sen tekemättä? Paras ase on kun oppii kurkkaamaan narsun naamion taa,niin narsu onkin aseeton!!!Kostoa ei tarvitse miettiäkkään,vaikka kymmeniä vuosia ois ollut uhrina......Uhrihan hänkin on ollut lapsena,siis myötätuntoa vähän häntäkin kohtaan...Narsu kyllä omalla röyhkeydellään, ylimielisyydellään ja valheillaan pelaa pelinsä loppuun.

      • Anonyymi

        Kättä pitempää itse pulustukseksi........
        Kuollut narsku on paras narsku.....


      • Anonyymi

        Naisena kannattaa jättää lyömättä pientäkin narsua. Ellet ole sotanorsun kokoa.


    • narsutettu

      niinkauan kun narsu pystyy minua kiusaamaan ja satuttamaan en valitettavasti pysty tai aio tuntea myötätuntoa häntä kohtaan. ehkä sitten joskus kun olen saanut korjattua itseni hänen jäljiltään ja aikaa on kulunut tarpeeksi. mutta nyt tunnen vain vihaa, pelkoa ja halua juosta karkuun, ja miksei myös kostonhimoakin...

    • jjjjjjjjjjjjjjjjj

      Jos narsisti ei luota keneenkään, kuinka se on mahdollista "herättää" tavalla et laittaa n tuntemaan ettei voi luottaa keneenkään. Meni tuo kyllä ohi.............

    • oppia saanut

      narsistin heikkous on häpeä.ja salamyhkäisyys heitä vastaan ärsyttääkin.elikä älä kerro itsestäsi mitään tietoja,ole liukas saippupala,heitä satuttaa ankarasri kun he eivät saa hallittavuuden tunnetta. oleta heisän oleva ilmaa. he ovat hekkarin kyyliä muuten ja uteliaita. käännä huomio tai kesksutelu heihin itseensä,hellä on heikko minä-kuva!

      • nenä pystyssä

        ja anteeksi noi kirjoitusvirheet,kiire pukkaakoneelta,se on moro sanoi poro ,jokoa kärttyynnytti maailman -kauneimman ja seksikkäimmän-akankankkanan joka potee pahaa narsku-oiretta-


    • Anonyymi

      Toimii, olen itse joutunut eräässä tapauksessa
      kiskaisemaan luuvitosella narskua lärviin,
      olen sen jälkeen saanut olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Ehkä kuulostaan julmalta ja väkivaltaiselta, mutta fyysinen kipu on luultavasti ainoa asia, mikä saisi kusipään muuttamaan käytöstään. Käsittely pitäisi kuitenkin toistaa riittävän usein, muuten narsu ei pysy ruodussa kovin pitkään.

      Tiedän työelämän kusipäitä, jotka ovat käyneet psykologien ja konsulttien juttutuokioissa, mutta nämä ovat ainoastaan saaneet heidät kostamaan uhreille kahta kauheammin. Kuvittelisin, että mikäli nuo isovanhemmuusikään päässeet henkilöt saisivat perseilypäivän jälkeen kotimatkalla kunnolla turpiinsa, heillä lopulla syttyisi ajatus, ettei kannata rääkätä ihmisiä, koska sen seurauksena itse tulee hakatuksi.

      Kauniit puheet hyvän käytöksen tärkeydestä eivät uppoa psykonarsuihin. He ovat vakuuttuneita omasta upeudestaan ja hienosta käytöksestään. Heidän mielestään uhri on joka suhteessa täysi idiootti, joka kuuluu koulia tai rangaista tai mitä nyt psykonarsun sekavaan mieleen juolahtaa.

    • Anonyymi

      Aivan niin, potku perseeseen ja ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe