ulvilan kaupunki maksaa koulukyydit taksilla ruotsalaiseen kouluun poriin koska vanhemmat laittaneet että lapsi ruotsinkielinen vaikka ei näin ole,perhe on suomenkielinen ja puhuvat suomea.kannattaisi viranomaisten käydä kotona tutustumassa ja haastatella sukulaisia,.mutta kun ovat niinsanottua "parempaa"perhettä eihän niihin puututa.ihmettelen
koulukyydin tarvitsijoita olisi oikeista syistäkin tarpeeksi ja tälläiset vievät heidän paikkansa kun kiintiö tulee täyteen.
ihmettelijä
koulukyydit
6
1156
Vastaukset
- älä ruikuta
Laita oma lapsesi ruotsinkieliseen kouluun, saat taksikyydin ihan varmasti.
- Kateellinenpaska
Valivalivalivali.
- Kitinää
Eräs perhe Ulvilasta kuljettaa kahta lastaan omalla autollaan ruotsalaiseen kouluun Poriin ja saa siitä matkakorvauksen...
- Koululainen
Eliittikouluun kuljetuksiin ei pitäisi käyttää verovaroja, koska kouluja on lähempänäkin.
- jumbeklavitaare
Jos itse valitsee lapselleen koulun joka on kauempana, pitää se myös itse maksaa mielestäni.
Saako ugandalaisetkin omat taksikyydi ja kaikki muut jotka vaan ei ole suomesta alunperin?
Mitä vitun pelleilyä tällainen on? Samalle viivalle jokainen ja yhteisten rahojen tuhlaaminen loppukoon, jumanklavita! - Anonyymi
Tämä aloite tarvitsee vielä tukijoita jotta voisi päästä käsittelyyn ja sitä myöten myönteinen päätös olisi jos hyvin käy.
On niitä turhempiakin säästökohteita.Miksi Ulvilassa pitäisi olla huonommat koulukyytisysteemit kuin naapurikunnissa?
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/21244
0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159