Kertokaas omia kokemuksianne että mikä olisi hyvä pilssipumppu. Ongelmana on että nykyinen pumppu jättää pilssin pohjalle 15-20 mm vettä imutehon hävitessä kun hörppää ilmaa. Pohjan muodosta johtuen tuo 15-20 mm vettä koko veneen (9m)mitalta on litroissa melko paljon.
Hyvä pilssipumppu
14
4227
Vastaukset
- RRTT
Ei tuo pumppua vaihtamalla parane, tuo kertomasi mukainen toleranssi on oltava, jottei pumppu mene tukkoon ensimmäisestä isommasta roskasta tai liasta. Et maininnut veneesi tyyppiä, mutta toimivaksi havaittu resepti on sijoittaa pumppu niin taakse kuin teknisesti mahdollista, jolloin ainakin moottoriveneellä saa keulaa nostettua sen verran, että jäljelle jäävä vesimäärä on varsin pieni.
Itsellä sama ongelma konehuoneen pumpussa, jos on vettä kertynyt pistän pumpun kytkimestä päälle ja sitten kymmenisen sekuntia puoliplaanissa niin jäljelle jäävän veden voikin jo kuivata sienellä. Muuten jää tuo kuvaamasi sangollinen tms.
Purjeveneessä tuo ei tietenkään noin onnistu eli sieni ja sanko voi olla ainoa tie täysin kuivaan lopputulokseen. - iii7uy0
Veneen suunnittelinjan kukkanen että ei tee pilssiä sellaiseksi että
sinne ei jäisi isolle alalle vettä. - Välittäjä-LKV
antakaa vannasputken vuotaa, sanoo Välittäjä
- Hermanni-pelle
Auttakaa! Käytin Välittäjän kehumaa wc-ämpäriä pilssin tyhjennykseen, nyt koko vene lemuaa. Onkohan wc-ämpärin takaiskuventtiili epäkunnossa? Antakaa korjausohjeita, kiitos.
- venenäyttely
Jya:n toimistopäällikön suusta se totuus tulee
vissiin ui muutkin jo kuin veneet
Herman, onko Whisky jo avattu ? - Vivaa las vegas
Bessewissereillä yleensä keltainen neste vuotaa muualta kuin putkesta
ja valitettavasti pakkautuu aivoihin
älä viitsi pilata LKV nimitystä kommentoimalla suomi24 palstoilla
hävettää oikeiden ammattilaisten puolesta
- Välittäjä-LKV
Vuotava vannasputki tuo onnen veneeseen, sanoo Välittäjä.
- Wannabe
Ravintolasta saa rahapulan ja karapulan
- wannabe, kiitos
Baari Lkv
laitas pari tuoppia pöytään
- pilssipumppu
Herkku !
pari wannebe paukkua pöytään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072