Netin käyttö ulkomailla

Olen lähdössä vaihtoon puoleksi vuodeksi ulkomaille, Montenegroon. Aion ottaa oman läppärin mukaan, mutta olen ihan hukassa että millaisen netin tarvitsen siihen? Olen kaikkia saunalahden ja soneran yms sivuja katsonut, mutta en löydä yhtään mistään mitään tietoa, help me! Eli minkälainen netti läppäriin, ja mistä, ja mitä maksaa? Kokemuksia, tietoa?
3354
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Joku sikäläinen yhteys, joko wlan (ehkä ilmainen?) tai paikallinen 3g.

Äänestä

http://www.prepaidgsm.net/en/montenegro.html

Löytyisikö sopiva prepaid tuolta ? Ei pikaisesti katsoen ollut mitään kiinteähintaisia datapaketteja kuten monissa muissa maissa vaan vain datamääräperustaiset maksut. Voit tietysti kysellä paikallisilta operaattoreilta normi liittymiä jos saisi kiinteähintaisen datan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

avuton1234566899 kirjoitti:

Olen lähdössä vaihtoon puoleksi vuodeksi ulkomaille, Montenegroon. Aion ottaa oman läppärin mukaan, mutta olen ihan hukassa että millaisen netin tarvitsen siihen? Olen kaikkia saunalahden ja soneran yms sivuja katsonut, mutta en löydä yhtään mistään mitään tietoa, help me! Eli minkälainen netti läppäriin, ja mistä, ja mitä maksaa? Kokemuksia, tietoa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu