Kyllä kiihottaa...

Kokeilin sauvoilla

Lueskelin täältä ryhmäseksistä ja sit alkoi kiihottamaan...pakko oli alkaa sauvoilla suristelemaan...2m ja minä mieles...kokeilin molempia eka kertaa yht aikaa...kyl ei eka peppuun menny oikein...mut kun vähän kiihottu lisää niin sit jo meni puolet...kyl ei kokonaan itse voinut peppuun toista sauvaa työntää...auts... ja klitta tarttis samal kans kosketusta...kädet loppuu kesken...en oo livenä kokeillu, mut kyl alkoi kiinnostaa. Mahtavan orkun jälkeen raukea olo nyt!

7

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarzan

      Varmaan teki hyvää toi sauvasessiosikin! Mut kyllä aito kimppapano tonkin voittaa. Itse olen miehenä päässyt kokeilemaan 2m 1n ja 1m 2n kimppaa ja molemmat parhaita sessioitani! Suosittelen kokeilemaan ihan livenä rohkeasti vaan! :-)

    • Oul(m)

      kimppa on kivaa ,mut itte kokenut kaks naista ja mä ,tytööt pikksen kieli toisiaan ja mä mukaan ,oli muuten ihan yö vuoroin sain naida molempia..Mistä olet?

    • joo
      livenä on ihan eri kokemus...
      eikä silloinkaan suoraan suoleen survota ;)
      tosin neljällä kädellä ja kahdella suulla oot jo kohta saanut pari orkkua hyväilyistä, siinä se peppukin orkuista rentoutuu ottamaan sykkivää kalua sisäänsä.
      Elä fantasiasi todeksi .... et kadu.

    • Minä komppaan = Kimppa on kivaa

      • Kahta yllätyksenä

        Olen 18v nainen ja olin jatkoilla kahden vanhemman miehen luonna. Humalassa rupes vaatteet lähtee ja sain kullia kunnolla molemmilta, kyllä kannatti.


      • 56m
        Kahta yllätyksenä kirjoitti:

        Olen 18v nainen ja olin jatkoilla kahden vanhemman miehen luonna. Humalassa rupes vaatteet lähtee ja sain kullia kunnolla molemmilta, kyllä kannatti.

        Kyllä sinun kanssa lähtisin iha kahestaan!!56m jos tarpeen löytys lisää vikka nuorempi heppu joukkoon. sinulle kahta yllätyksenä. mistäpäinolet.


    • moi minusta saisit hyvää seuraa nuolen suo joka puolelta sauvotan hyväilen nain jne. ihana texti sulla vastaa pian mun mailiin [email protected] lahdes asun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe