Olen syönyt noin vuoden verran temestoja 1 mg, neljä päivässä.
Nyt kun olen yrittänyt lopettaa niin hirveät vierotusoireet päällä.
Kun kerroin asiasta lääkärille se korvas temesman pameihin
ja kirjoitti vielä Xanoreita paniikkihäiriööni.Nyt pelkäänkin,että olen
kohta koukussa myös muihin bentsoihin.Kuinka saisin apua tähän
olotilaani pamit auttavat vähän viekkareihin,mutta onko hyvä korvata
toinen bentso toisella?
Mistä apua temesta riippuvuuteen
6
341
Vastaukset
- sgdasasdgasdgasdg
pienennä annosta pikku hiljaa, vähän kerrallaan. Toimi mulla. Pääsin eroon.
- toinenkoukkuuntunt
Mä kun pudotan 2 mg pamista puolikkaan niin koen hirvittävää ylisekleyttä päässäni ja nukahtamisvaikeuksia. En ymmärrä että noin vähästä pudotuksesta kamalat olot. Vaatisko se vaan kovaa sisua kestää kaikki oireet. Ja kuinka kauan ne kestää ku viimesen pamin ottanu ja sit nollilla on ni se että ei enää tunne. Viikkoja vai kuukausia.
- PeterPampula
Tätä ei kannata kokeilla: ex -kamu lopetti bentsot, joissa annostus 30-300mg diapamia/päivä, seinään, kun ei jaksanut vieroitusta pitkän kaavan mukaan.
Hän hoiti homman.
Kysyin myöhemmin kuinka? Vastaus: "Makasin kuukauden vuoteessa."
Homma natsas, koska takana oli 25 vuoden päihdeputki sisällykseltään viinaa, lääkkeitä ja lopussa piriä ym.
Idea oli, että hän kestää yhdet pamireflat vrt. muut viekkarit, Hauskaa ei näissäkään viekkareissa ollut...
ps. Tiedän yhden koukun, josta 'vapautuminen' nostaa: sumean pajauttelun jälkeen tuntuu kuin eläisi aivan uutta elämää ja on ylipirteä (ja hermopinkeä, sanoo joku ilonpilaaja tähän...)
- Loratsepää
Onneks olet syönyt vain vuoden benzoja..
Hidas tiputus on paras. Vieroitusoireet tulee kestämään 3-12kuukautta.
Onneksi olkoon, mutta sinun arpasi ei tällä kertaa voittanut :) - eipääse4
Minä en ainaka pääse ikinä eroon. Jo kakstuhatluvun puolest välist asti syöny. Monet kerrat yrittäny jo. Vain kuolema lopettaa viekkarit.
- kokemusta on
Varo leikkimästä Xanoreitten kans. Ne koukuttaa todella nopeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038