Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Löytyykö elokuvan teosta kiinnostuneita tampereen suunnalta?

*Movie_Maker*

Kirjoitin tälle palstalle jo aikaisemmin keväällä. Tarkoituksenani oli tehdä sotaleffa, mutta siitä ei sitten tullut mitään, kun lähes 0 budjetilla ja parilla kaverilla on vähän vaikeeta tehdä vakuuttavaa sotaleffaa. Sen sijaan tehtiin kavereiden kanssa kaksi lyhytelokuvaa. Viimeisin teoksemme on trilleri, nimeltään "Bad Dream"(tuo jää kyllä työnimeksi).

Kolmannesta elokuvastamme olen suunnitellut hieman mahtipontisempaa. En sitten tiedä onko vielä vähän uhkarohkeaa tehdä "mahtipontista" elokuvaa parin vaivaisen lyhyt elokuvan jälkeen.. Siihen tarvitsin sitten näyttelijäkykyjä ja hyviä musiikin/äänitehosteiden tekijöitä mielellään tampereen suunnalta tai siitä lähistöltä. Myös erikoistehosteista tietävien apu olisi tarpeen.

Kolmannen elokuvan juonta olen kehittänyt sen verran, että päähenkilö on nuori mielisairaanhoitaja, joka on ensimmäistä päivää töissä sairaalassa. Samana päivänä sinne tuodaan potilas, joka väittää olevansa helvetistä. Kaveri sitten riuhuu niin paljon että hänet laitetaan suljettuun huoneeseen. Kaikki sujuu sitten rauhallisesti yöhön asti jolloin tyyppi näyttää todelliset kyntensä. Suurin osa potilaista ja henkilökunnasta muuttuu demoneiksi ja muiksi epäsikiöiksi. Jäljellä olevat yrittävät paeta mutta avaimet vääntyvät lukoissa poikki ja ikkunat ovat panssarilasia. Niinpä he jäävät sairaalaan murhanhimoisten demonien armoille. Elokuvan ei ole kuitenkaan tarkoitus olla mitään splatteria alusta loppuun vaan enemmänkin pelkoa tuntemattoman voiman edessä. Nimittäin sellaiset splatteri elokuvathan ovat lähes aina olleet enemmänkin naurettavia kuin pelottavia.

Olen ottanut kuvauspaikoista selvää ja ainoa varteenotettava vaihtoehto on Pitkäniemen osasto 15. Se on ollut suljettuna jo monia vuosia ja vaikuttaa täydelliseltä kuvauspaikalta.Pitäisi vain saada lupa kuvata siellä. Muistanette varmaankin että myös kummelin kultakuumetta kuvattiin siellä?

Oletteko sitä mieltä, että tuosta ideasta voisi tulla jotain kehityskelpoista?
Kannattaako minun edes aloittaa käsikirjoitusta?

4

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amblin

      Joo, toi elokuva kuulostaa ihan hyvältä ja jännältä. Kyllä siitä leffasta voi tulla vaikka mitä, jos teillä on riittävästi näyttelijöitä ja taitoa.. Eli tsemppiä vaan!

    • Liner

      Musiikeista ja muista äänijutuista voi ehkä kysellä meikäläiseltä. Ajan puutteen takia en voi vielä luvata minkäänmoista osallistumista projektiin, mutta kiinnostaisi ainakin kuulla tarkemmin. Olen myös heilunut kameran varressa ja tehny valaistusjuttujakin, jos niille taidoille on käyttöä. Asun tosin Hämeenlinnassa, joten aikataulut eivät varmaankaan sovi yksiin jos pitää reissata....

      Mutta tosiaan varastoista löytyy (omaa!) musiikkia, mikä voisi sopiakin riipivään demonileffaan. Juuri tuollaisen kaltainen tuotanto kiinnostaisi kovasti! Voin laittaa esimerkkejä tulemaan, jos kiinnostaa. Nettisivut kun ovat vielä työn alla. :P

      Mailata voi: [email protected]

    • taf

      Mä en haluaisi osallistua tuollasen tekemiseen enkä nähdä tuon tyylistä elokuvaa.. yrittäisit keksiä jotain hieman realistisempaa...
      on tietysti eri asia jos sä tykkäät tommosista elokuvista, niin tee ihmeessä...

    • Amerest

      Kieltämättä kuulostaa hyvältä tuo idea... onko ajatus edennyt yhtään eteenpäin?
      Tuosta ideasta voisi kehitellä oikein hyvänkin leffan ja kun vielä muistaa pitää erikoistehosteet sivuosassa ja varsinaisen kauhun pääosassa, niin takuulla toimii.

      Itekin on duunailtu jonkinlaisia kauhulyhäreitä ja nytkin on yksi työnalla.
      Tuohon teidän projektiin lähtisin kyllä mielelläni mukaan, mikäli se on toteutumassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe