Chemical peel shop (salisyyli ja tca)

2012

Onko kellään kokemusta suomalaisesta nettikaupasta http://www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi/ ?
Ajattelin tuolta ekaa kertaa tilata 20% salisyylihappoa ja 20% tca:ta. Minulle ei ole tehty kemiallisia kuorintoja ennen. Minulla on kosmetologin mukaan ohut iho nenän vieressä poskilla, muualla ei vissiin. Mietinkin, että voiko noilla aineilla tehdä kuorintaa tuohon ohueen ihoon? Pitäisikö aloittaa miedommilla aineilla? Teen eka tuolla salisyylillä ja jos ei toimi, niin sitten tca:lla. Minulla on rasvoittuva iho, jossa on mustapäitä ja tukkeumia, ei finnejä juuri ollenkaan. Sellaisia pieniä näppyjä, jotka on ihon tasalla tai vähän ihosta koholla. Puristettaessa tulee sitä valkoista, mutta ei ole kuitenkaan sitä valkoista päätä niin kuin finneissä on. Nuo tukkeumat eivät itsestään lähde normi aineilla mihinkään ja minulla on ollut noita kasvoissa jo 6 vuotta. Olen nyt 18v ja haluaisin vihdoin päästä eroon kaikesta epäpuhtauksista iholla. Normaali kosmetologihoidon (mekaaninen puhdistus, timanttimikrohionta, ultraääni) eivät minun ihoa auta vaan noita tukkeumia tulee kohta uudestaan hoidon jälkeen. Ajattelin eka kokeilla tuota salisyyliä leukapieliin kaulalle, kun sinne on kesän aikana tullut tukkeumia.. Onko kellään kokemusta noista hoidoista?

4

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mipikkiliti

      Eipä ole kokemusta, mutta kerrohan tilasitko ja mikä tilanne? :)

    • mimmutin

      Ei toi 20% mulle ainakaan auttanut. Rasvainen ja paksu iho. Kokeilen seuraavaksi TCL 30%. Arpia ei 20% häivyttänyt, kuin päiväksi ja ihohuokoset entisenlaiset kraaterit. Tilaus sujui hyvin. Maksu tilille "tulee sähköpostitse" ja tuote parissa päivässä postilaatikossa.

      • mimmutin

        Siis TCA tuote 30%.


      • arpinaama
        mimmutin kirjoitti:

        Siis TCA tuote 30%.

        Itse olen jo noin puolitoista vuotta kuorinut aika ajoin,ensin tilasin 15%tca:ta, sen jälkeen 20% tca:ta, nyt on käytössä vielä tuota 15%tca:ta. Kyllä täytyy sanoa että on auttanut,jotkut arvet ovat hävinneet kokonaan, vaikka pitkään tässä on menty. On vaan paha kuoria,kun menee ainakin 4-5pv parantumiseen.Töissä vähän hävettää olla punanaamana.. Seuraavaksi tilaan kyllä vielä 30%tca:ta, sitä ei jossain vaiheessa saanut tuolta kaupasta, joten täytyy tarkistaa saako nyt. Veikkaan että toimii tehokkaammin, koska 20% toimi paremmin kuin 15%,tosin vain vähän. Tosi varovainen tuon hapon kanssa pitää olla, ettei polta koko kasvoja, ja antaa parantua rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe