Onko kukaan muu huomannut, että Prisman uusi autoparkki elää jotenkin? Siis, kun siihen on autonsa ajanut ja muiden autojen ajaessa betonisten laattojen saumakohtaan, koko parkki tärähtää kuin lievässä maanjäristyksessä!
Ei ole vain yksi kerta kun tämän olen huomannut. Kaiken lisäksi betonilaatat ovat haljenneet hiushalkeamille paikka paikoin. Ellei pahempaakin, katsokaa itse.
Lisäksi Kouvolan puoleiset ulostuloa edeltävät osuudet (Citymarketin puoli) ovat painuneet saumoistansa sellaiselle mutkalle, että niiden yli ajaessa ei maavara tahdo riittää.
Onko koko paikka edes turvallinen, vai sortuuko se ihmisten päälle?
Prisman autoparkki sortuu?
28
1215
Vastaukset
- Earthquake
Joo, parempi että käyt vaan Cittarissa ettei satu mitään. Tai sitten voisit kysyä Osuuskaupasta onko syytä huoleen, täältä siihen ei varmaan vastausta löydy, muuta kuin lietsotaan turhaa hysteriaa.
- hiukseton
Taitaa ne hiushalkeamat olla jonkun päässä,vai onko kyseessä joku veturin vetäjä.
- kauppias ite
Veturin räjäytksien jälkeen alkoi nuo aloittajan mainitsemat oireilut. K-ryhmä vastuuseen töppäilyistään!
- sdadasdas
Ei mikään ihme kun ottaa huomioon kuka sen rakensi.
- Minä Tiedän
Juu naapuri sapotoi, että saa asiakkaat itelleen!
- valuvirhe
Käsittääkseni ontelolaattojen välit on huonosti täytetty eli jätetty vajaaksi.
Tällöin ei teräksetkään toimi suunnitellusti. Ei nuo saisi keinua.- erkkimerkki1
Oletko huomannut että kaikki sillatkin ovat väärin tehtyjä kun niissäkin on liikuntasaumat! Mitä mieltä olet siitä että Kouvolan korkeat kerrostalot heiluu? Romahtaakohan ne kohta?
- valuvirhe
erkkimerkki1 kirjoitti:
Oletko huomannut että kaikki sillatkin ovat väärin tehtyjä kun niissäkin on liikuntasaumat! Mitä mieltä olet siitä että Kouvolan korkeat kerrostalot heiluu? Romahtaakohan ne kohta?
Olen toteuttanut kymmeniä liikuntasaumoja. Niiden liikerata on olematon , ei siellä
palkit tai seinät notku. - Nykyrakennelmia
Enpä ole asiantuntija, mutta tuli mieleen näitä lukiessani yksi taisi olla Lemminkäisen rakennuskohde. Kuka tämän nyt puheena olevan parkkijutun on tehnyt, en tiedä.
Tosin urakat pilkotaan nykyään ali-ali-alihankkijoille, joten loppusylttytehdasta ei saa ikinä selville.
Siis keinunnasta. Se olie eräs Ikean myymälärakennus, jossa yks kaks lattia notkahti alla. Ja toistamiseen. Toinen kerros, alla pysäköintitilaa.
Taisi siellä kerran joku esillä ollut kaappikin kaatua., luin jostakin aviisista.
Selityksenä lattian humpsahtelulle annettiin se, että ei ollut tarpeeksi tavaraa myymälässä tasapainottamassa rakenteita. Mielestäni oli aika täynnä kalusteita ja aineksia. Niin raukka ja pelkuri olen, että se käyntini jäi viimeiseksi IKEAssa, - erkkimerkki1
valuvirhe kirjoitti:
Olen toteuttanut kymmeniä liikuntasaumoja. Niiden liikerata on olematon , ei siellä
palkit tai seinät notku.ai ei heilu vai. Oletko koskaan ollut kerrostalossa tai talossa yleensäkään kun vaikka rekka menee ohi. Jos kadussa on pienikin pomppu niin se heiluttaa ihan tosissaan.
- korjatkaa pois
erkkimerkki1 kirjoitti:
ai ei heilu vai. Oletko koskaan ollut kerrostalossa tai talossa yleensäkään kun vaikka rekka menee ohi. Jos kadussa on pienikin pomppu niin se heiluttaa ihan tosissaan.
Se on eri asia kuin tämä kyseessä oleva virhe.
Kyllähän Koriallakin aikoinaan astiat kilisi kun naapurimaan juna kulki, mutta se johtui elastisessta savimaa pohjasta.
Liikuntasauma ei elä tuollalailla !
- Onhan se
Halki koko holvi.Onkos ne tietosia asiasta.
- shurtygo
Pitäähän sitä asiakkaan fitutusta ylläpitää loppuun asti kauppareissulla. Hyvä kun ei pää kolise sivuikkunaan kun ajelee niiden kuprujen yli.
- Eipä enää
tyhmempää parkki hallia ole tänäpäivänä voinnut tehdä kuin PRISMAN HALLI.
Näitäkin on tehty mailmalla miljoonia ja vielä ei osata tehdä!!- Anonyymi
Sanotaanko suoraan että parempaa parkkihallia Kouvolassa ei ole eikä tule!
- erkkimerkki1
Helvetin hyvä halli. Ainoa harmi on tosiaan ne liian korkea kynnykset tienreunalla. Eipähän tartte perse sateessa laittaa muksuja autoon.
Ihmetyttää, miksei Kesko moista hallia tehnyt kun teki Lahteenkin?- Anonyymi
Kuka nyt ees kakaroita tekee, saati vie kauppoihi niitä ihmisiä häitsemää 🤮👎
- eino 1910
Niin onkii hyvä. Meikäkin, lähes puolisokea eino osaa ajaa nyt pienen opettelun jälkeen tyhjään ruutuun enempää toisia autoja kolhimatta.
Onhan se kesäsateillakin - talven lumi ja räntäsateilla huikea etu keskustan parkkipaikkoihin verrattuna. - Ratavartija
Noista Kouvolan korkeista kerrostaloista, niistä hiukka kaartelevan muotoisista.
Aikanaan ohi kulkiessani katselin, miten olivat seinät täynnä isoja halkeamia.
Myöhemmin on kai laastaroitu halkeamat piiloon. Kuitenkaan en ole hetkeäkään ajatellut ostaa asuntoa niistä, vaikka välistä halvalla olisi saanutkin.
Nyt tuonne Salpauselän reunaman pehmeään hiekkaan rakennetaan kiireellä kesäkeleillä UUTTA KOUVOLAA, osotoshelvettiä. Mitä järkeä keskustan autioittamisessa on ja mistä asiakkaat sammuvassa kaupungissa, missä ei työpaikkojakaan juuri ole.
Onko tämä kaikki Harri Kivelän aivoituksista lähtenyttä neronleimausta, Kivelähän epsutteli aikoinaan Iitisssä Kausalassa kantaen fillariaan radan yli. Kiellettyä puuhaa. oli se. Liekö sama mies? Tehneekö naurusuussa jäynää Kouvolalle Iitin mies? - Yks kaks
Prisma on maalaisten kauppa. Käykää te pikku-Kouvolan porvarit ja virkamiehet vain Citymarketissa ja 13.9.2012 alkaen K-ryhmän Veturissa.
- Pohjavesialue on tuo
Tuo koko alue Prismoineen ja muine ostospaikkoineen on niin sekava, ettei jalkamies yleisillä juuri sinne kiirehä. Paitsi, jos on koko päivä aikaa ja tuollaiseen tahtoo sen tuhrata.
Kun bussilla kuitenkin on mentävä ensin sinnepäin, saman tien ajelee vaihteeksi Mylllykoskelle, Kausalaan tai Kuusaalle, jos ei peräti Kotkaan tai Lahteen. - Ei somali
Periaatteessakaan en käytä (käyttänyt erittäinpaljon ulkolaisia rakennusmiehiä)...sen on valtaosin rakennettunut ulkomaalaiset työmiehet.Onko kukaan ajatellut kuinka S-ryhmäkin käyttää ulkolaista työvoimaa ja näin rahat kulkevat työmisten taskussa Viroon.Latviaan,Puolaan jne.Rakennus kuin rakennus tai vaikkapa vain Amarillon saneeraus niin S-ryhmä joka kasvaa asiaksaomistajilla (valtaosa Suomalisa) ei käytä paikallisia yrittäjiä taiSuomalaisia.Sikoja ja kieroja päättäjiä.Jokainen meistä voi äänestää omin jaloin.
- pietu2
Kaikenlaisia viestejä oli tullut asian tiimoilta, jotkut jopa kantaaottavia rakennevirheiden esiin tuovia mielipiteitä!
Silti valtaosa pitää tätä pelkkänä "yleiselle kirjoituspalstalle " lähetettynä trollina.
Sitten itse asiaan, minua ainakin sävähdyttää autojen ajelut laattojen saumoissa!
Ne kun aiheuttavat suoranaisen maanjäristyksen. Ainakin paikallisesti! - faktaaseon
No ei ole vieläkään sortunut... ehkä jo huomenna.
- Kaupungin ydinkeskus
Faktaa on se että jokainen voi itse päättä missä kaupassa asioi.Joten jos ette halua että keskustasta palvelut vähenee niin käyttäkää niitä.Kohta joutuu julkisilla välineillä kulkemaan kilometritolkulla kaupungin ytimestä pois saadakseen palvelua.Itse haluan hakea päivittäisiä tarvikkeita jalkaisin ja tukea keskustassa rohkeasti pysyviä yrittäjiä näin omalta osaltani en kannata liikekeskuksia jotka ovat etäällä...annetaan eurojen virraata keskustassa ja pakotetaan yrittäjiä takaisin tyhjäksi jääviin liiketiloihin .Tilat on halvempia huomattavasti vuokrata ja näin se näkyy hintojen edullisuudessakin.Kaikki joukolla keskustassa olevia yrittäjiä tukemaan.
- Tulikin keskonen
Heh vai sortuu, taitaa olla Keskon pojat nyt yrittämässä levittää jo ihan mahdotonta juorua. Mutta arvaahan sen kun ihmiset ajaa näin sateilla mielummin katettuun pysäköintiin, niin kaikki keinot käyttöön ettei oma moka satojenmiljoonien uudisrakentamisesta paljastu. Tuntuu kyllä hiukan oudolta nykypäivänä ettei veturiin tehty nykyaikaista pysäköimtilaa.
- ei ronkeli
Olen Suomessa asunut sen verran että luonnonilmiöt ei säikäytä. Tulipa vettä,lunta tai tuulkoon hitosti. aina olen sekaan mahtunut ilman tuskaa.
Tietysti pitäisi olla lämmitetty parkki ja vartijat vahtimassa. Mutta tuo näkyy tuotteiden hinnassa. Asfalttipiha riittää minulle.- baabbabbab
Ja meinaat että kattamattomassa naapurissa on sitten halvempaa :D
Eikä sen oikeastaan tartte olla edes lämmitetty tai vartioita, pääasia ettei tartte sateessa tallustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2276686- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661537- 701104
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its571050- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6977Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte127903Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836