Miss Tampere 2012

Kauniimpiakin nähnyt

Monet ilahtuivat kun Mtv3 lopetti Misssuomikisat aikansa eläneinä!Samaan aikaan n.95%% ihmisistä Iltiksen äänestyksissä halusi moiset karjamarkkinat jo ulos.Miksi nyt Tampereella taas joku tylsä tyrkkykisa taviksille? Eikö näitä ole jo kyllästymiseem asti?Ketä kiinnostaa, ketä auttaa paitsi näitä mitättömiä tyrkkyjä?Miehenä minuakin jo tympii, voin vain kuvitella miten moinen ärsyttää fiksumpia naisia!

11

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExMissi28v

      Itse olen osallistunut aikoinani eri kauneus kisoihin ja pärjännyt niissä hyvin! Ei todellakaan kuulu lopettaa paikkakuntasia missi kisoja, niihin on ihan kiva osallistua, et vaan miehenä itse ymmärrä näistä asioista mitään! Sama kun ite sanoisin, että: MISTER FINLAND (tai joku vastaava,en muista nimeä) KISAT OVAT SYVÄLTÄ, mutta olen nainen, enkä mies joten en voi ko MISTER KISAA kommentoida! Kyllä sitä tylsempiäkin kilpailuja on olemassa, kuin nämä!
      Sitäpaitsi paikkakuntaiset miss kisat, esim Miss Pieksäki antaa mahdollisuuden osallistua niillekkin, jotka eivät ole mallinmitoissa ja ovat esim 159cm pitkiä, mutta joilla on pärstää ja karismaa! Ja haaveilevat esim juuri pääsevänsä näin ollen edustus tehtäviin ym. minut itse ainakin bongattiin tällä tavoin erillaisiin projekteihin! Terveisin nainen 166 cm ja kokoa 36!

    • Miss Ex- Missi

      just joo, Onko siis jokaisen muijan, ruma vai kaunis saatava tänä päivänä joku missintitteli?mallimaailmaanhan pääsee hyvä kai muutenkin? Väittäisin, että missintittelinkaipuu kertoo narsismista ja huonosta itsetunnosta! Olen itse myös ex-missi ja tiedän näistä jutuista.Ennen missikisoissa etsittiin rotunaisia, nyt ne on kokenut inflaation miss pieksämäkien muodossa.Koskahan valitaan Miss Ulkohuone?

    • Miss Lapikas

      Nyt uusi kisa, Miss Lapikas 2012 Tampere, kaikille avoin! Mäkin aion voittaa siellä! Äänestättehän?Kisa toki vielä ideointiasteella.

    • Hesan malli

      Kukaan miss tampere kisaajista ei ole kaunotar eikä edes seksikäs! aamulehdessä kehutaan ylisanoin näitä tyrkkyjä ja tietysti ne itse tukijoukkoineen mutt jokainen voi nähdä että Taviksia ovat! vertailun vuoksi googleta Miss maailman upeudet.ei silti Sabinaa...Aamulehti nolasi itsensä näillä taviskisoilla monen mielestä, vielä keekoilevat bikineissä, tavikset!Vanhanaikaista koko touhu!

    • Tympiintynyt mies

      jokainen voi itse todeta että ei oo hääppöisiä näiden "missien" kropat eikä naamat! Turhaa melua tyhjästä, samaa mieltä aloittajan kanssa, että miksi tällaisia antiikkisia kisoja yritetään Manseen? jos haluan kattoo kauniita, etsin ihan muualta.

      • tiiala

        kaameen näkösiä kotkia.Mut varmaan tehty rahamielessä että saavat mallikursseille väkee.Eikö sitä vedä joku entinen- missikisoissa ei pärjännyt takavuosien ruusu


      • Hämmästynyt
        tiiala kirjoitti:

        kaameen näkösiä kotkia.Mut varmaan tehty rahamielessä että saavat mallikursseille väkee.Eikö sitä vedä joku entinen- missikisoissa ei pärjännyt takavuosien ruusu

        Just näin! ja vielä kehdataan markkinoida"Tampereen kaunein". Tiedän kymmeniä kauniimpia mäkin jo lähipiiristä. Kai sille vetäjälle jäi kopleksi kun ei pärjännyt, niin nyt kompensoi olemalla näin esillä. Ihmettelen eniten sitä, että fiksu Moro esitteli nää kotkat ihannoiden ja biksuesittelyt oli halvan näköiset.


      • Voe voe
        Hämmästynyt kirjoitti:

        Just näin! ja vielä kehdataan markkinoida"Tampereen kaunein". Tiedän kymmeniä kauniimpia mäkin jo lähipiiristä. Kai sille vetäjälle jäi kopleksi kun ei pärjännyt, niin nyt kompensoi olemalla näin esillä. Ihmettelen eniten sitä, että fiksu Moro esitteli nää kotkat ihannoiden ja biksuesittelyt oli halvan näköiset.

        Nyt aamulehden nettisivuill rumavartaloinen Anna-Sofia!


    • kotkasenollapitää

      Totta, näyttävät ihan kotkilta ja halvoilta hutsuilta, yrittää vaan saada itteensä jotenkin esille!!

      • Tosi on juu

        Anna -sofia marila on persjalainen rinnaton ja pömmppömahainen. Tämä on totuus


    • Panetteluon rumaa

      Joutavaa kateellisten panettellua ketjussa! Esim. Anna- Sofia Marilaon todella kaunis ja sirovartaloinen!Onnea vaan kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe