Niin,
Yritän olla asiassa asiallinen, mutta tämä hulluus saa oikeuden ja järjellisyyden tajun huutamaan. Pari kaveria ja itse olen käynyt ko. kuntoutuspaikassa, tiedän mistä kirjoitan.
Suomessa on huomattavasti halvempiakin kuntoutus paikkoja jo 150€ vrk hinnasta lähtien, esim. minnesota hoitoon perustuvia paikkoja, joissa raitistumis prosentit ovat yli 50%, mutta 700 €. Siihen hintaan riippuvuus-sairaat pitäisi lennättää kanarialle hilton hotelliin.
Tässä kyseisessä paikassa tämä kuntoutuksen tulos jää hintaan ja verrattaviin kuntoutus muotoihin nähden huomattavasti alle.
Mitään tutkimustulosta mihin viitata ko. asiaa ei minulla ole vain omaa kokemusta paikasta. Raitistuin muualla itsemaksavana asiakkaana! Vanhempani maksoivat kuntoutuksen.
http://www.stakes.fi/tietokannat/hoitopaikat/hoitopaikka_kuvaus2_thl.asp?id=116
Itse kuntoutus paikassa on vain pitkälle kouluttautuneita lääkäreitä ja hoitajia, jotka istuu raporteilla ja palavereissa. Ryhmissä heihin ja heidän kirjatietoon ei usko kukaan! Koska heillä ei ole asiaan syvempää ymmärrystä. Omakokemus ohjaajia kohtaan, he jotenkin tunsivat halveksuntaa. Minä tulkitsin tämän kateudeksi.
Paikassa jota en nyt mainitse, jossa sain sitten raittiuden alusta ja motivaatiosta kiinni, oli kaikilla henkilökunan jäsenillä omakohtainen kokemus päihdehelve****. Heihin oli helppo samaistua ja kuunnella heidän omaa kokemustaan. Se aukaisi luottamuksen ja uskon kohti omaa toivoa paremmasta elämästä! Enkä puhu nyt mistään uskonnollisesta hupatuksesta. (nostan hattua niille jotka Jeesuksella ovat raitistuneet)
Tuollakin yhdellä vuorokausi hinnalla saisi monta päivää monessa muussa paikassa!
Sanotaan että rahalla saa ja hevosella pääsee.. On tämä hulu maailma!
Päihdepsykiatria, Kuopio
Jokke ja nisti
0
447
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5511569Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla958769Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.94202Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka203921Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti43809Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73616- 893550
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133409Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343202Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452365