Saaristomarkkinat!

puuteonkova

Saako sieltä miten helposti seuraa..?

-Mies 24v

7

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyttis

Pyhtääläinen saa varmasti! Muualta tulevan ei kannata mennä, koska pyhtääläiset kyyläävät vierasta ja ovat töykeitä!

• Väsijättömaalainen

Huutjärven alueella on useita, yksin omakotitaloisaan asuvia , rahakkaita naisia.
      Mutta muista, että kelpuuttavat vaan ja ainoastaan pyhtääläisen "ison" miehen.

• pyttis pyttipannu

sukurutsaus, sisäsiittoisuus ja mitä termejä pyhtääläisistä nyt käytetäänkään. Todistettavasti ainakin muutama pyhtääläinen on kännissä retkahtanut ulkopaikkakuntalaiseen. Varma tieto!

• piällysmiäs

itse oon kuullut tarinaa pyhtääläisestä naisesta joka hankki kymijokivartisen miehen. No miehen kohtalo on katala, ei ainakaan helpolla pääse siinä parisuhteessa. Kamala noita-akka pitää ukon niin kurissa et piä meinoo räjähtää.

sanontana onkin " pihtaamalla ukko kurissa"

• pappa betalar

minä tiedän naisen joka väkisin haki miehen Kouvolasta. Ei saanut miesraukka olla rauhassa kun jo vietiin kuin pässiä narusta.

Joutui oikein naimisiin tämän hirmuhallitsijan kanssa. Ois ollut Pyhtäälläkin vaihtoehtoja tarjolla mutta olisiko ollut näyttämisen halu vai mikä ajoi tähän ratkaisuun? Se voidaan ainakin todeta että päättäväisiä naisia nämä pyhtääläiset, jos eivät saa helpolla niin sitten väkisin.

• Pyttis Sinkku
        pappa betalar kirjoitti:

minä tiedän naisen joka väkisin haki miehen Kouvolasta. Ei saanut miesraukka olla rauhassa kun jo vietiin kuin pässiä narusta.

Joutui oikein naimisiin tämän hirmuhallitsijan kanssa. Ois ollut Pyhtäälläkin vaihtoehtoja tarjolla mutta olisiko ollut näyttämisen halu vai mikä ajoi tähän ratkaisuun? Se voidaan ainakin todeta että päättäväisiä naisia nämä pyhtääläiset, jos eivät saa helpolla niin sitten väkisin.

Hei,älä välitä, tuossahan vain ogelma siirtyi Kouvolan mieheen. Siis kaikki voitti!

• Heinlahden suora

Huutjärvellä on paljon yksinasuvia ihania naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4787
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      403
      1476
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      963
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      948
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe