Tiedättekö te mitään hyviä pikkusikareita, joita myydään tavallisissa ruokakaupoissa? Tekisi nimittäin mieli kokeilla jotain, mutta en jaksa mennä kaupassa kyselemään myyjältä sitä listaa mistä näkee tuotteet. Kertokaa teidän mielestä hyviä sikareita hintoineen ja mahdollisesti numeroita, millä niitä saa isojen kauppaketjujen automaateista.
Tiedän myös tupakan ja sikarien vaarat, joten niistä on turha tulla jeesustelemaan. Tupakkaa ei tule poltettua juurikaan, mutta nämä sikarit kiinnostaisivat.
Kauppojen pikkusikarit
7+11
4
9398
Vastaukset
- polttaa1111
Ne koodit on eri joka kaupassa.
- Rake
Itse pidän Hofnar aroma pikkusikareista, jotka olivat ennen Hofnar vanilla -nimellä. Mielestäni paras kaupan pikkusikari, mutta myös peltiaskin grafiikka on hieno ja vertaansa vailla. Kyseisiä sikareita saa joko 10 tai 20 sikarin askeissa. Ritmeesterit myös ihan ok tai cafe creme
- Cancer fun
Sikareista saa nopeammin keuhkosyövän kuin tupakista.
- aksu
kylläkin hitaammin, koska sitä ei vedetä henkeen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876