Raskaana? 19v

hämmentynyt 93

Aluksi vähän taustatietoa.. Aloitin e-pillereiden syömisen 14-vuotiaana runsaiden kuukautisten takia. Söin niitä putkeen 4 vuotta, kunnes 18 vuotiaana jätin pillerit pois. Syy miksi pillereistä luovuin on se, että ne veivät multa kokonaan ruokahalun ja kaikki ruuat ällötti. Silloin olin poikaystäväni kanssa seurustellut jo yli 2 vuotta ja ajateltiin että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Pillereiden poisjättämisen jälkeen meni ainakin 4kk ennenkuin menkkani alkoivat ja siitä pikkuhiljaa ne alkoivat säännöllistymään. Viimeiset n.9kk menkat ovat olleet suht säännölliset ja kierron pituus noin 28pvää. Nyt olen ollut ilman pillereitä 1 vuoden ja n. 4kk, enkä raskaaksi ole kertaakaan siinä ajassa tullut. Lapsella ei mitään kiirettä ole, mutta pientä turhautumista tuo tuottaa ettei mitään kuulu. Onko mussa jotain vikaaa etten voi lapsia saada?

SITTEN ASIAAN

Viimeksi mulla alkoi menkat 30.6 ja loppuivat noin 5pvän päästä tai sitten 7.7 ja loppuivat noin 5pvän päästä. Eli menkat myöhässä noin 3 tai 2 viikkoa. Mitään raskausoireita ei mun mielestä ole yhtään. Ehkä vähän kiukkuisempi oon ollut..

Onko mahdollista että oon raskaana? Taino..tottakai se on mahdollista! Mutta mistä johtuu etten yli vuoteen tullut raskaaksi ja nyt yhtäkkiä olisinkin raskaana? Ja jos laskuni pitäis paikkasa olisin n. rv 6-7, niin miten olisi mahdollista etten koe että mulla mitään oireita olis viitaten raskuteen? Kuinka todennäköistä on että mitään oireita ei ilmene?

Testi on ostettu ja ajatuksena olis tehdä se perjantaina..

4

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti89

Tee vaan testi ja voit myös varmistaa asian terveydenhuollosta jättämällä pissanäytteen. Ei kannata jäädä arpomaan, tuttu meni vasta rv:17 neuvolaan ekan kerran kun oletti "että" menkat on vaan hetkellisesti myöhässä. :D

Itselläni ei ollut kanssa mtn oireita ja en ollut kun teininä syönyt hetken e-pillereitä... Jäi vain yksinkertasesti menkat pois ja väsymys tuli vasta 2/3:lla.
      Nyt jo rv:37 5.

• terk.

Turha sinne tk:n on mennä antamaan näytteitä, samoja testejä siellä käytetään kuin mitä kotosalla, eli kotitesti on varma, oikein tehtynä (plus ettei tee sitä liian aikaisin).

Veritesti onkin sitten jo aivan toinen juttu...

• ...

No onhan siinä semmonen juttu, että meillä ainakin terveydenhoitajalla, testin teko on ilmaista.

• ..................

No testi ei paljoa maksa, eli sen testin maksuttomuuden takia sinne terv.hoitajalle ei kannata mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241