Katsotko naisille suunnattua tv- kanavaa ?

Minua sapettaa

Ruokaa, sisustusta,ruokaa,sisustusta.......

13

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtä harvoin kuin miehillekään suunnattua eli en juuri koskaan.

Urheilukanavakortin kävin juuri uusimassa kun Euroopan futissarjat taas alkavat.

• En katso

Ruoalaitto on se missä olen todella taituri, pyytävät kutsuillekkin tekemään ruokia, joten ei tarvetta katsella kun kokit kokkailee.

Kotini on linnani, ja myös minun näköiseni, ei minkään trendiopastajan suunnitelma, vaan se missä on hyvä olla ja asua.

• 1943

Minunkin kotini on näköiseni, siinä näkyy jollain tavalla koko elämäni. Ei ole mikään esittely- tai kerskailukoti. Eikä tarvitse muita miellyttää, koska asun yksin. Kun ei ole televisiota, niin en tiedä moisesta ohjelmasta mitään. Naistenlehdissäkin annetaan se kuva, että naisen pitää tehdä sitä sun tätä, olla vieraskorea ja passailla. Eipä tarvitse. Osaan ruoanlaiton perusjutut ja niillä selviän.

• En katso ; )

• RosaLiiin

Tarkoitatkohan AVAaaaa vai jotain muuta maksullista.

AVA a katson silloin tällöin, valikoiden niin kuin muitakin kanavia.

Sieltä tulee hyviä elokuvia, sisustus ja ruokaohjelmat koen jotenkin yliampuviksi ja teennäisiksi.

Ruokaohjelmat muutenkin tympäisevät.
      Ainoa ruokaohjelma jota tulee seurattua on master chef, ohjelma jossa ruokaharrastajat laittavat ruokaa.

• Aloittaja......

Avaa. Ruokaohjelmista paras on Heikin lähiruokaa, joka tulee 14 hujakoilla neloselta. Se on ihan ehdoton ykkönen.

• ...

Iteasiassa juu.

Ei oleolemassa miesten kanavaa, joku Jim väittää niin olevan, enpä nyt tiedä. Kyllä kattelen AVA:kin aina joskus. Muakiinostaa kokkaus. Enenpi tosin nykyään teoriaa, kun ite viittii harvemmin keitellä mitään. Kokkausohjemat on suosittuje, valtavat kohderyhmät nykyisin, koska paljon sinkkuja ja miehet tekee ruokaa siiinä kuin naisetkin. Ite asiassa, mulla monta tuttvaperhettä, joissa eukki osaa polttaa paistetut kananmunat ja mies vääntää ties mitä ruokia, harva se päivä.

Itteäni tympii kai eniten jokapaikassa ostostelkkarissa pyörivät tissiliivi mainokset. Puolet kuluttjista ja ostajista rajattu pois. Miehilläkin kylllä harvinaisissa tapauksissa tissiliivejä, mutta tosiasia noissa mainoksissa on vaan seksi, sillä sitäratsastellaan. Akat laittaa tissiliivejä sen takia että ukot ois kiinnostuneita.. Ukot kattoo mainokswia. koska ne on kiinnostuneita tisseistä. Mutta jos niinkuin jätttää ton jutun pois, aika harva kiinnostunut tissiliiveistä. Pääasia, pisnes pyörii, jollain jenkkifirmalla. Eip ole Nokian mainoksia näy ostostelkkarissa, vaikka infrastrukstuuri , viestintä, kommunikaati, kännykät, ne kiinnostaa nykyäään käytännössä kaikkia suomalaisia. Mutta meillä kaupataan jenkkiläisiä tissiliivejä telkkarissa >:/

=DW=

• Aina silloin tällöin katseen ruokaohjelmia, hyviä vinkkejä niistä saa.

Australian masterchef laittoi miettimään, jos tekisin Beef Wellingtonin, sisäfile voikuoren sisässä, hyvin maustettuna, olisi ihan hyvä iltaruoka.

Kokkiohjelmissa on mielenkiintoisia yhdistelmiä, joita itse ei osannut ajatellakaan.
      Innovatiivistä ajattelua

• ...

Niin.

Mä en vieläkään ole saanut selvitetyksi itelleni, miten Kiovan kotletit oikeastaan pitää tehdä. Tiedän reseptin ja valmistusohjeet, mutta mä yksinkertaisesti en ole ikinä onnistunut tekemään niitä kunnolla.

Wellingtonin pihviä en ole kokeillut, jotenkin liian monimutkainin tehdä noin ajatuksena. Mutta Vorschmack tai tai borssisoppa onnistuu erinomaisesti. Mä kai tykkään enenpi sörsselssoneista kuin taiteilusta.

Pihvin osaan kyllä paistaa, jotenkin, liha lihana ja taikina leipänä.

=DW=

• Kaupunkilainen

AVAlla on paljon muutakin. Hiljattain siellä nähtiin esimerkiksi 60-luvulle sijoittuva englantilainen poliisisarja George Gently (tai en muista, oliko sarjan nimi juuri noin, tuo oli kuitenkin päähenkilö). Sieltä tulee myös hyviä elokuvia, joskaan juuri nyt en muista nimeltä yhtään.

Ruokaohjelmat sinänsä eivät minua ärsytä, kun aihe kiinnostaa, mutta erilaisista kokkikilpailuista tai Gordon Ramsayn räyhäämisestä eri kuppiloissa en pidä. AVAn kokit ovat kuitenkin kulttuurisesti vähän liian kaukaa - ajattelen nyt raaka-aineiden saatavuutta. Katsoisin mieluummin kotimaisia tai ruotsalaisia kokkiohjelmia, erityisesti Tina ja Niklas ovat suosikkejani (joita kumpaakaan ei ole vähään aikaan näkynyt).

• Juu, en katso ollenkaan, osaan laittaa ruokaa ihan omasta päästäni ja sisustan silloin kun sisustuttaa.
      Mulla oli kaiken kesää olkkarin pöydällä ikkunaverho pöytäliinana, eikä kukaan huomannut mitään. Tai sit eivät ilenneet sanoa, et kui sää tuolla oot laittanu..

• Olen vähän sellainen yleisnainen (ei yleinen nainen)))
      Joten katselen kaikille suunnattuja kanavia.
      Joskus miehille ja toisinaan naisille.
      Eikä sapeta yhtään.

• Pirre*

Ai semmoinenkin on, eipä ihmeemmin kiinosta, mutta Tanskalaista maajussia katsoisin vaik joka päivä, huipputyyppi :)

Kun tulisi tiede- ja luonto-ohjelmia enemmän..., sekä historiaa äsitteleviä ohjelmasarjoja..ja oikeita, erilaisia ihmiskohtaloita käsitteleviä dokumentteja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      105
      5734
    2. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      180
      4827
    3. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3570
    4. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      69
      2733
    5. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      53
      2529
    6. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      21
      1973
    7. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      34
      1624
    8. Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia

Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä
      Ikävä
      14
      1293
    9. Mussu näytti taas

oikein hyvältä...
      Ikävä
      10
      1274
    10. Vähän kädet tärisee

Näköjään vieläkin ❤️ onko meidän välillä vielä jännitettä vai ei?
      Ikävä
      10
      1232
    Aihe