Heippa.
96-vuoden Stratuksessani on ( valitettavasti ) alkuperäinen soitin ja sen koodi teillä tietämättömillä. Osaapiko joku kertoa mitäs kautta sen saisi tietoonsa? Jostain kuulin, että merkkihuolto sen osaisi / pystyisi jostain kaivamaan, korvausta vastaan luonnollisesti... Ja mitäköhän sekinmaksaa? Mutta oishan se ihan kiva kuulla musaakin :)
Entinen omistaja sanoi, että koodi on huoltokirjassa, kappas kun ei vaan ole! Tai sitten on 5 silmäparia yhtä sokeita!
Ei sitä varmaan itse saa netistä mistään kautta kaivettua??
Kiitos jos joku viitsii vastata :)
Stratuksen soittimen koodi???
Kaupunkilaistollo
4
163
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Kyllä se on valtuutettuun merkkihuoltoon mentävä.
- Jokke4656
Googletin vähän tuota ja yhdeltä sivulta löytyi tällaiset koodit joita kokeilla:
1111-6666 tai 1111 tai 6666
Tuskinpa kuitenkaan käyvät eli merkkihuoltoon vain yhteys kuten El Pollo kirjoitti. - Koodittaja
Koodin saa käyttöautolta, itse olin vastaavassa tilanteessa koodi hukassa.
Mukaan rekisteriote ja koodi selviää kädenkäänteessä ilman kustannuksia. - Kaupunkilaistollo
Kiitoksia oikein paljon!
Todella kiva oli kuulla tuosta käyttöautosta ja että vieläpä maksuton :) Toivottavasti sama pätee kaikissa käyttöautoissa ympäri maata :)
Kiitos kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159