Heippa.
96-vuoden Stratuksessani on ( valitettavasti ) alkuperäinen soitin ja sen koodi teillä tietämättömillä. Osaapiko joku kertoa mitäs kautta sen saisi tietoonsa? Jostain kuulin, että merkkihuolto sen osaisi / pystyisi jostain kaivamaan, korvausta vastaan luonnollisesti... Ja mitäköhän sekinmaksaa? Mutta oishan se ihan kiva kuulla musaakin :)
Entinen omistaja sanoi, että koodi on huoltokirjassa, kappas kun ei vaan ole! Tai sitten on 5 silmäparia yhtä sokeita!
Ei sitä varmaan itse saa netistä mistään kautta kaivettua??
Kiitos jos joku viitsii vastata :)
Stratuksen soittimen koodi???
Kaupunkilaistollo
4
133
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Kyllä se on valtuutettuun merkkihuoltoon mentävä.
- Jokke4656
Googletin vähän tuota ja yhdeltä sivulta löytyi tällaiset koodit joita kokeilla:
1111-6666 tai 1111 tai 6666
Tuskinpa kuitenkaan käyvät eli merkkihuoltoon vain yhteys kuten El Pollo kirjoitti. - Koodittaja
Koodin saa käyttöautolta, itse olin vastaavassa tilanteessa koodi hukassa.
Mukaan rekisteriote ja koodi selviää kädenkäänteessä ilman kustannuksia. - Kaupunkilaistollo
Kiitoksia oikein paljon!
Todella kiva oli kuulla tuosta käyttöautosta ja että vieläpä maksuton :) Toivottavasti sama pätee kaikissa käyttöautoissa ympäri maata :)
Kiitos kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877