Onko kukaan kokeillut LDN:ää fibromyalgian hoitoon? Millaisia tuloksia olette saaneet, onko lääke auttanut? Muita kokemuksia?
Fibromyalgia ja LDN
9
507
Vastaukset
- avun saanut.
auttaa hyvin
muista mömmöistä en apua saanut vaan päinvastoin
noh eihän mitkään masennuslääkkeet edes auta tähän- Kokeilija
Hei! Kokeilkaapa MSM,ää. Se on luonnon rikkiä. Saa apteekista ja luontaistuotekaupoista. Kapseli päivässä riittää. Yritin olla ilman mutta kivut palasivat.
- Tiedemies1
Kokeilija kirjoitti:
Hei! Kokeilkaapa MSM,ää. Se on luonnon rikkiä. Saa apteekista ja luontaistuotekaupoista. Kapseli päivässä riittää. Yritin olla ilman mutta kivut palasivat.
Tää on hyvälaatuista:
Doctors Best Doctor's Msm (1500 Mg) Tablets, 120-Count
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000NRXNRC/ref=sr_1_6?ie=UTF8&tag=wenn-21
Tuntus vaikuttavan paremmin kuin muut aikaisemmin kokeilemani. - LDN toimii
Tiedemies1 kirjoitti:
Tää on hyvälaatuista:
Doctors Best Doctor's Msm (1500 Mg) Tablets, 120-Count
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000NRXNRC/ref=sr_1_6?ie=UTF8&tag=wenn-21
Tuntus vaikuttavan paremmin kuin muut aikaisemmin kokeilemani.Juurikin tuota söin monta viikkoa 5 päivässä, mutta mitään en huomannut.
- ei auttanut mulla
Söin montakin kapselia ja ei auttanut.
- fibro kauan
Kaikkea olen fibroon kokeillut, mutta nyt olen ollut pari vuotta oireettomana. Lääkityksenä on 400 mg Ixel (vaikuttava aine milnasipraani). Se on masennuslääkkeenä vähän tehoton, mutta sitä suositellaan fibromyalgian hoitoon. Lääkärit eivät ole oikein tietoisia tästä vielä Suomessa, kannattaa itse kysyä lääkäriltä. Minulla oli annostuksena ensin 200 mg, mutta teho hävisi. Sitten annostusta nostettiin 400 mg:aan ja teho on pysynyt kiitettävästi pari vuotta. Lyrica suurena annostuksena (600 mg/päivä) tehosi myös, mutta teho hävisi puolessa vuodessa.
Jokaisen fibro on vähän omanlaisensa ja eri lääkkeet tehoavat eri potilaisiin. Suosittelen Ixelin kokeilemista.
Pahimmassa vaiheessa fibro-potilas tosiaan halajaa eläkkeelle, kuten minäkin 5-6 vuotta sitten. Nyt kun tauti on hoidossa haluan jatkaa töissä eläkeikään, ehkä pitemmällekin, vielä vajaa 10 vuotta. - Santtuliini
Nostaisin tätä vanhaa ketjua koska olen itsekkin kiinnostunut kokeilemaan LDN:ää, onko lisää kokemuksia fibron hoidossa ja tietääkö kukaan Oulussa lääkäriä joka määrää kyseistä lääkettä? Olen kyllä valmis menemään yksityiselle puolelle
- LDN toimii
KUka tahansa lääkäri kirjoittaa LDN reseptin.
Annat lääkärin lukea tämän sivuston ja sitten saat lääkettä.
http://ldn.gehennom.org/index.html
Näin minä sain tämän toimivan lääkkeen.
Masennuslääkkeillä EI kannata pilata terveyttään.- Malli 76
Olen samaa mieltä masennuslääkkeillä ei kannata pilata terveyttään,pää sekaisin ja kaikenlaista muuta oiretta en ikinä syö särkyyn muuta kuin täsmälääkettä.Tappolääkkeet ei auta särkyyn,jos haluaa hengen ottaa ja sekaisin olla niin siitä vaan huumehörhöjen suosikki tavaraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.374503- 511946
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521621Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2561578Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891140Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481113Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671063
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061