Liian mustasukkainen?

Nainennnnn-90

Olen seurustellut mieheni kanssa 1.5vuotta, ja olemme jo kihloissa. Olemme 100% tosissamme toistemme kanssa, eli minulla ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Silti mieheni existä yksi on erityisen herkkä aihe, syystä että hän on käynyt otattamassa muutaman mallikuvan, eli rinnat esille, koska muuta ei ilmeisesti löydy. Itse olin tuohon aikaan hyvinkin rapakunnossa ja pulleahko, sekä oman exäni jäljiltä huonossa jamassa itsetuntoni kanssa. Näistä mallikuvista mies kertoi suhteemme alussa ohimennen, mutta sen jälkeen se jäi kalvamaan minua. Hän on tehnyt inhottavia pieniä huomautuksia exänsä ulkonäöstä (esim. X:llä oli tämän kokoiset rintaliivit ???) ja olen joka kerta tehnyt selväksi, että en aio kuunnella tuollaista.

Noh, asiaan. Joskus ollessani yksin kotona, alan kaivelemaan netin syövereistä kuvia ja tietoa tästä naisesta. Aiheutan tieten tahtoen itselleni pahan mielen, mutta silti vain jatkan ja tuskailen, kun en näe enempää hänen kuviaan facebookissa. Kyseessä ei ole hänen ulkonäkönsä kadehtiminen, eikä vartalon, koska olen itse omasta mielestäni hyvännäköinen pakkaus. Lisäksi heidän "suhteensa" kesti alle puoli vuotta, ja loppui naisen lapselliseen valehteluun ja keksimiensä valheiden levittämiseen.

Miksi kidutan itseäni tällä tavalla? En edes ajattele enää että mies olisi kiinnostunut tuosta naisesta, vaan ihan "huvikseni" etsin pakkomielteisesti tietoa. Miksi? Kokemuksia, kommentteja, ihan mitä vaan että voisin sulkea nettiselaimen nyt.

1

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtuiko tuo ollenkaan suhteenne aikana?

Minusta sinun pitää vain tehdä päätös että annat tuon asian olla. Se on ollutta ja mennyttä, mitä sitä kaivelemaan.

Itsekin vähän vastaavan päätöksen tässä lähiaikoina tehnyt. Ja se pitää.

Joskus pitää vain osata antaa asioiden olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5132
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      34
      4523
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      12
      3169
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27