Liian mustasukkainen?

Nainennnnn-90

Olen seurustellut mieheni kanssa 1.5vuotta, ja olemme jo kihloissa. Olemme 100% tosissamme toistemme kanssa, eli minulla ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Silti mieheni existä yksi on erityisen herkkä aihe, syystä että hän on käynyt otattamassa muutaman mallikuvan, eli rinnat esille, koska muuta ei ilmeisesti löydy. Itse olin tuohon aikaan hyvinkin rapakunnossa ja pulleahko, sekä oman exäni jäljiltä huonossa jamassa itsetuntoni kanssa. Näistä mallikuvista mies kertoi suhteemme alussa ohimennen, mutta sen jälkeen se jäi kalvamaan minua. Hän on tehnyt inhottavia pieniä huomautuksia exänsä ulkonäöstä (esim. X:llä oli tämän kokoiset rintaliivit ???) ja olen joka kerta tehnyt selväksi, että en aio kuunnella tuollaista.

Noh, asiaan. Joskus ollessani yksin kotona, alan kaivelemaan netin syövereistä kuvia ja tietoa tästä naisesta. Aiheutan tieten tahtoen itselleni pahan mielen, mutta silti vain jatkan ja tuskailen, kun en näe enempää hänen kuviaan facebookissa. Kyseessä ei ole hänen ulkonäkönsä kadehtiminen, eikä vartalon, koska olen itse omasta mielestäni hyvännäköinen pakkaus. Lisäksi heidän "suhteensa" kesti alle puoli vuotta, ja loppui naisen lapselliseen valehteluun ja keksimiensä valheiden levittämiseen.

Miksi kidutan itseäni tällä tavalla? En edes ajattele enää että mies olisi kiinnostunut tuosta naisesta, vaan ihan "huvikseni" etsin pakkomielteisesti tietoa. Miksi? Kokemuksia, kommentteja, ihan mitä vaan että voisin sulkea nettiselaimen nyt.

1

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtuiko tuo ollenkaan suhteenne aikana?

      Minusta sinun pitää vain tehdä päätös että annat tuon asian olla. Se on ollutta ja mennyttä, mitä sitä kaivelemaan.

      Itsekin vähän vastaavan päätöksen tässä lähiaikoina tehnyt. Ja se pitää.

      Joskus pitää vain osata antaa asioiden olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe