Liian mustasukkainen?

Nainennnnn-90

Olen seurustellut mieheni kanssa 1.5vuotta, ja olemme jo kihloissa. Olemme 100% tosissamme toistemme kanssa, eli minulla ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Silti mieheni existä yksi on erityisen herkkä aihe, syystä että hän on käynyt otattamassa muutaman mallikuvan, eli rinnat esille, koska muuta ei ilmeisesti löydy. Itse olin tuohon aikaan hyvinkin rapakunnossa ja pulleahko, sekä oman exäni jäljiltä huonossa jamassa itsetuntoni kanssa. Näistä mallikuvista mies kertoi suhteemme alussa ohimennen, mutta sen jälkeen se jäi kalvamaan minua. Hän on tehnyt inhottavia pieniä huomautuksia exänsä ulkonäöstä (esim. X:llä oli tämän kokoiset rintaliivit ???) ja olen joka kerta tehnyt selväksi, että en aio kuunnella tuollaista.

Noh, asiaan. Joskus ollessani yksin kotona, alan kaivelemaan netin syövereistä kuvia ja tietoa tästä naisesta. Aiheutan tieten tahtoen itselleni pahan mielen, mutta silti vain jatkan ja tuskailen, kun en näe enempää hänen kuviaan facebookissa. Kyseessä ei ole hänen ulkonäkönsä kadehtiminen, eikä vartalon, koska olen itse omasta mielestäni hyvännäköinen pakkaus. Lisäksi heidän "suhteensa" kesti alle puoli vuotta, ja loppui naisen lapselliseen valehteluun ja keksimiensä valheiden levittämiseen.

Miksi kidutan itseäni tällä tavalla? En edes ajattele enää että mies olisi kiinnostunut tuosta naisesta, vaan ihan "huvikseni" etsin pakkomielteisesti tietoa. Miksi? Kokemuksia, kommentteja, ihan mitä vaan että voisin sulkea nettiselaimen nyt.

1

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtuiko tuo ollenkaan suhteenne aikana?

Minusta sinun pitää vain tehdä päätös että annat tuon asian olla. Se on ollutta ja mennyttä, mitä sitä kaivelemaan.

Itsekin vähän vastaavan päätöksen tässä lähiaikoina tehnyt. Ja se pitää.

Joskus pitää vain osata antaa asioiden olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6963
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4612
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4105
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3209
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe