Aikuinen nainen ja paljas pimpsa

Paljaat huulet

Tuli taas saunareissulla ajeltua pimpsa paljaaksi, vain edessä pieni karvatupsu hämäyksen vuoksi. Nyt sitten pimpsa märkänä ja huulet turpeessa kun naitattaa.

109

29279

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa :P

      • Paljas.pimppi

        Meillä on tapana ajella vaimo paljaaksi kavereiden kanssa josta vaimo pitää erityisesti


      • Anonyymi
        Paljas.pimppi kirjoitti:

        Meillä on tapana ajella vaimo paljaaksi kavereiden kanssa josta vaimo pitää erityisesti

        Kiva kuulla


    • Jukkaposli

      Kyllä posliiniksi ajettu viiva pimppa on aikuisella naisella kiihottava. Viime viikonloppuna olimme tuttava pariskunnan kanssa mökkireissulla yhteissaunassa ja tuttavapariskunnan naisella, 28v oli kokonaan posliini. Kyllä oli silmiähivelevä näky. Kuinka ollakkaan ehdotin vaimolle posliiniksi ajoa, mutta ei lämmennyt vielä, ehkpä kohta

    • Paljaanaparasta

      Tasa-arvoa .. joten mieskin vaan paljaaksi jos naistaan pyytää.

    • Mann2

      ...siten haluisin tietää kiihottaako naista katsella karvatonta, kovaa kalua...

      • Mami,

        Minä olen 50 ja posliini. Kaverini mikä käy kylässä on nuori, vähän parta kasvaa ja olen ajanut haivenet pois. Alapäästä olen parturoinut seisovan kullin ympäriltä haivenet pois. On fetissi saada aikuisen miehen kokoista munaa karvattomalta pojalta. Siitä saa kunnon kiksejä kun oikein kunnolla saa.


    • joulu-ukko

      mä ostin kulmahiomakoneen 115mm laikalla , kun mahtuu ahtaampiinkin paikkoihin. Meinasin taas panna avohakkuun käyntiin, kun joulukin tulossa. Ei jää sitten kun se joulukuusi siihen keskelle ja kulkuset. Tietty.

    • joulu-ukko

      Ai joo se kysymys oli, et millä koristelen kuusen?

    • M48xxx

      Hienoa. Mukava kun jätit sen karvatupsun. Sillä tavalla sheivattuna vielä kiihottavamman näköinen minun mielestäni. Posliinia on ihana nuolla ja sitten upottaa jykevästi seisova kyrpä sisään. Aaaah... ja mikä näky kun olet kontallasi ja pakaroiden välistä näkyy kaunis poslaripimpsasi. Sheivaan itsekin.

    • otappa yhteyksiä niin jutetellaan lisää olen mukava 44v mies.

    • poslaritappi

      Kyllä posliinipillu on paljon kuumempi kuin karvakasa!

      • Näin on


    • laitatko

      tavaraan ennen käyttöä nuotion

    • onsevaankiva

      Vaimo omasta halustaan alkoi ajella karvansa. Ensin sieltä alhaalta huulet ainoastaan. Sitten se alue alkoi vain laajentua ja nyt muutaman vuoden ihan kaikki on saanut lähteä. Ehkä nyt vuoden ajan käynyt kosmetologilla vahauttamassa kuukauden välein. Samalla sääret ja kainalotkin on hoidattanut.

      • M-44

        Sain vaimoni puhuteltua mökillä joskus ajeltaisiin alapäät paljaaksi, ensiksi ei oikein tykännyt sitten alkoi pikkuhiljaa ajelemaan paljaaksi.
        Molemmat pitävät posliinia jatkuvasti ja hieno nuolla vaimon haaroväliä kun on paljasta pintaa.


    • 112233

      Kyllä minustakin posliini on himottava naisella,pyysin vaimoa ajamaan mutta ei innostunut vielä?Nyt on kulunut io aikaa ja on ajanut puhumatta mitään on tosi kiihottavan näköinen nam,nam.

    • aivan paljaaksi

      Jos vielä ajaisit sen edessä hämäyksen vuoksi olevan karvatupsun, olisi vittu minun mielestäni vieläkin kauniimpi. Ei tosin ole tiedossani tarkkaa selvitystä miesten näkemyksistä, mutta tässä omani.

    • Mirkku 58

      Sama juttu, mutta ajoin kaikki pois. On luonnollisemman ja seksikkäämmän näköinen. Ja mieskin pitää täysposliinista enemmän.

      Kohta karvakasat ja karvakasojen miehet vetävät podofilian esiin. Meikäläinen, 58 vuotias nainen tuskin käy alaikäisestä.

      • ukkeli50

        Olen muutaman kerran muotoillut naisystäväni häpykarvoituksen ja samalla omatkin karvani. Se on sellaista aikuisten ihmisten leikkiä, missä kiitos seisoo lopuksi.


    • nähty on

      Viiskasilla jo varmasti paljaanakin niin vihasen ja tautisen punasen näkönen kalkkuna, että kaikki ymmärtää pysyä siitä erossa.

      • Mirkku 58

        Miksi liikut tautisten parissa? Onhan sitä muitakin tarjolla, en tosin minä.

        Tai sitten muijallasi on karvareuhka ja sinua sapettaa, kun se suostu ajamaan sitä paljaaksi. Kiukuttelet toisille.


    • Karvaton kalu

      Näkisi vain ja pääsisipä vielä kokeilemaan.

    • Pitäisikö huolestua

      Vaimo ei ajele karvansa bikinirajoja lukuunottamatta kuin matkoille lähtiessään ja kun on tiedossa sekasaunontaa. Silloin bikinirajat on ajettu niin kapealle, että voisi käyttää melko pieniä bikinejä karvojen näkymättä ja se karvoitus on saksittu niin lyhyeksi kuin se saksilla saa. Vaimo karvojen ajelun jälkeen kiimainen. Itsekin tykkään. Pitäisikö olla huolissaan vai onko tämä normaalia naisten keskuudessa? Koskaan ei tiedä koska joutuu matkoilla housunsa heittämään. Omasta miehestä ei niin väliä, mutta jos vieraat näkee karvaisena. Vaimo valittaa, että karvojen ajelun jälkeen seksi pistelee, mutta silti on tavallista innokkaampi, omituista.

    • hyvä-niin!

      Sellainen "kiitorata" tyyli oli vaimolla monta vuotta ja huulet olleet aina karvattomat jokatapauksessa. Nyt hän on alkanut käydä brassivahauksessa (vai mikä lienee sokerointi) ja siellä ehdottivat kokeilla kaikki-pois-tyyliä. Se on jäänytkin tavaksi eikä vaimon sanojen mukaan enää halua karvan-karvaa sinne pimpsaaan.

    • Seppämies

      Minukin vaimoni ajelee nykyään kaikki pois. Sekasaunoissa se aina kerää miesten katseet, koska ikäluokassa 40 posliini on kuitenkin vielä vähän harvinaisempaa. Eikä vaimolla ole todellakaan mikään viivap. vaan tummat pikkuhäppärit työntyy iloisesti näkyviin.

      • Tessa

        Kyllä sisempien häpyhuulten pitää vähän näkyä. Ei näytä niin pikkutytölle.

        Ja täysposliini on paras, ilman kiitorataa.


      • Tessa kirjoitti:

        Kyllä sisempien häpyhuulten pitää vähän näkyä. Ei näytä niin pikkutytölle.

        Ja täysposliini on paras, ilman kiitorataa.

        Ihanaa anna minulle.
        Saat posliinikullia.


    • 40+mees

      Posliini tuuhealla karvoituksella on kyllä paras.

    • 12+6

      Nelikymppinen ex-naiseni piti alapäänsä aina täysin paljaana. Hänellä oli myös jättikokoiset häpyhuulet, sellaiset selvästi roikkuvat. Kiihotti minua ihan h....tisti se näky. Hyvällä tavalla h.uoran näköinen.

    • Kaide63

      kuulostaa hyvältä

    • moksu

      Kyllä paljas pillu on nätti sitä on mukava nuolla ja ihastella nam.

    • Rakastuin

      Moikka! Naisystävälläni on hyvin vahva alapään karvoitus, karvoitus tulee alas reheville reisille. Usein saunareisulla ajelen hänenkin karvoituksen ennen hyvää
      rakastelua!
      Tissien nänneissäkin on hänellä vahvaa karvoitusta!
      Hän hyvin aistikas ja onnellinen rakastelija!
      terv. rakastunut

    • totuus2

      kyllä psliinista tulee mielee nuo rakkauden ammattilaiset eli huorat!antaa vaan heidän leikellä,sieltä on kyllä levinnyt normmleihinkin naisiin ,pahus sentään,

      • muora

        Sinä pyörit sitten vain huorissa, vai mistä tietosi olet ammentanut?


    • k:n mies

      Vaimoni on kosmetologi ja tekee myös niitä brassivahauksia-/sokerointeja. Kuulemma nykyisin suurin ryhmä kokonaan posliiniksi ovat 30-50 ikäiset sekä odottavat äidit myös. Nuoremmat haluaa että jätetään se "kiitorata".
      Heillä myös laser laitteet ja sen systeemin suosio kasvaa jatkuvasti. Vaimolla alapää käsitelty sillä tavalla karvattomaksi.

    • Sepskukka

      Aivan hulluksi menee tämä karvattomuusvillitys. Useimmat naiset rummuttavat sitä koska halutaan olla esiteiniä edelleen. Kukaan ei kehtaa haluta ja omata karvojen reunustamaa turpee ja isohuulista ihanuuslurppapillua vaan aikuisellakin pitäisi olla karvaton vaalea viiva kuin 7 vuotiaalla. Vaikka seksikkyys ja ihana riettaus on vähän muuta kuin mansikkasaippuan katkuinen karvaton vako.
      Kunnon pano lähtee vienosti piluhieltä tuoksuvasta karvapilusta kaikkein parhaiten, silloin on miehen kiima korkeimmillaan.

    • 112233

      En usko tuota ,kyllä sileä pimsa on paras vaikka ikää onkin tässä jo.

      • mieiso68

        minkä verran ikkää,itellä 45


    • mieiso68

      mjaa..olisitko Helsingissä..
      nimimer mieiso68

    • Paljastoosa

      Minä olen 35v nainen ja ajelen pillustani kaikki pois. Kieli, kulli ja itsetyydytys tuntuu näin paremmalta!

    • Oletpa kova nainen

      kaikki pois,klitoris ,uloimmat ja sisimmät häpyhuuletkin.

    • Wolverina313

      Lähinnä omaksi ilokseni ajelen. Tuntuu paremmalta olo puhtaan ja raikkaan pimpin kanssa. Jos mieskin tykkää niin kiva juttu, se ei kuitenkaan ole se tärkein syy...

    • On se vaan niin kaunista ja kivaa kun naisella on pimpsa ajeltu, mukava nuollakin kun ei tule karvoja suuhun....
      Itsekin ajelen pelivälinettäni säännöllisesti, tulee sellainen siisti ja sexy olo....
      Ikää on 50, joten mielestäni tällainen sopii ihan kaikille ikään katsomatta.

      • Posliininainen77

        Täällä 36v nainen joka juuri äsken ajeli kaikki karvat pois pillusta... Nyt on ihana ja seksikäs olo :) ja pillu on jotenki ihanan herkkä kun on paljas...


      • Posliininainen77 kirjoitti:

        Täällä 36v nainen joka juuri äsken ajeli kaikki karvat pois pillusta... Nyt on ihana ja seksikäs olo :) ja pillu on jotenki ihanan herkkä kun on paljas...

        Aika kiva kuulla et nautit..:)


      • Posliininainen77 kirjoitti:

        Täällä 36v nainen joka juuri äsken ajeli kaikki karvat pois pillusta... Nyt on ihana ja seksikäs olo :) ja pillu on jotenki ihanan herkkä kun on paljas...

        Oikeassa olet!
        Kyllä se sileän viileän kuuma posliini pillu on vaan parasta!!! lisää nautintoa,kosketus tuntuu herkemmältä,ainakin minusta.
        Kun myös itsekkin pidän kullini karvattomana.Kyllä se lisää nautintoa kun molemmat on liukkaan paljaita. Tuntuu alussa viielänkuumalta ja hetken päästä märän liukkaalta.
        Ompa myös välillä kiva posliini kullilla karvaista mätästäkin kiusata! huono puoli et saattaa laueta ennen aikojaan :-))


    • Rakastan pilluani

      Olen 40 ja aina ajellut pimsani. Jätän kyllä pienen karvakolmion ylöpuolelle, koska niin on parempi minun mielestä. Omistan myös pitkät häppärit. Suuseksiä saan aina kun haluan, koska mieheni rakastaa nuolemista ja pitkiä häpyhuulia...ja minähän otan vastaan ja nautin vaikka joka päivä. Pitkien häpyhuulien omistajastahan sanotaan, että he ovat normaalia aktiivisempia seksin suhteen. No minun kohdalla pitää paikkaansa. Nykin alkoi jo pillu valumaan halusta.

    • Viriili +60

      Naisella paksut turpeat huulet joiden välistä pilkottaa pienemmät on makuuni, voi olla lyhyt karvoitus, tahi ajeltu, mutta nuolen halulla ja kauan.

      • puutetta kärsivä

        Hei Viriili 60.Olin aivan otettu kirjoituksestasi,kostun tätä kirjoittaessa.Täällä on60v ajeltu malli.Voihan tietysti punaiset karvat jotain kiinnostaa.Olisin otettu jos joku olisi nyt nuolemassa.


      • Viriili+ 60v.
        puutetta kärsivä kirjoitti:

        Hei Viriili 60.Olin aivan otettu kirjoituksestasi,kostun tätä kirjoittaessa.Täällä on60v ajeltu malli.Voihan tietysti punaiset karvat jotain kiinnostaa.Olisin otettu jos joku olisi nyt nuolemassa.

        Ja nuolemisen jälkeen paljasta paksu sinne turpeiden huulien välin, muhkea herkkumutteri edellä hitaasti kiiruhtaen. Niin se menee.


    • kyllä posliini on naisella ehdoton ja itsekkin pidän munani posliina

    • Kyllähän siitä varmaan tulee seksikkäämpi olo.... itsestäni ainakin tuntuu siltä kun omia karvojani ajelen...
      Ja mikä onkaan ihanampaa kuin naisen siisti, karvaton pillu.... ihan kiihottaaa ajatuskin kun pääsee sellaista namia nuolaisemaan...;-P

    • Kriminologian psygo

      Kyllä se karvaton kiihottaa niitä joilla on taipumusta sinne lasten osastolle päin.
      Että näin psygologina tunnen nää jutut.

      • Nahkasäkki75

        Ei oo tainnu olla sun pillulla paljoo käyttöö, kun nuin kovasti kauniit pillut ja niistä nauttivat tuomitset.


      • sillo

        Salli mun nauraa.


    • kunnonmies2

      Harrastan valokuvausta. Joskus olen "saanut" kuvata paljasta posliinia, kiihottavan kaunista sanoisin...

    • kyllä kelpais..nam

    • skldjf

      "Tuli taas saunareissulla ajeltua pimpsa paljaaksi, vain edessä pieni karvatupsu hämäyksen vuoksi."

      Miksi ja mitä pitää hämätä?

      • kipa1

        täytyy sanoa miehet ajavat pilluni paljaaksi joka toinen viikko en siedä karvotusta joku mies tekee sen tosiaan puolestani joka toinen viikko kirsti


      • ei korvakuulolla
        kipa1 kirjoitti:

        täytyy sanoa miehet ajavat pilluni paljaaksi joka toinen viikko en siedä karvotusta joku mies tekee sen tosiaan puolestani joka toinen viikko kirsti

        Onkin luontevaa, että sheivauksen tekee mies. Nainen ei oikein hyvin näe omaa vittuansa.


    • tyytyväinen posliini

      Tuntoherkkyys on posliinilla paljon parempi.

    • Nam, mä tahon!!

      Sexy!!;)

      • Aikuinen täälläkin

        Olen 50 nainen ja kevätkö vai mikä lie vaikuttaa, mutta on taas tullut talven jälkeen aika ajella tavara paljaaksi. Itse jätän myös "karvakolmion" eteen ja vedän huulet paljaiksi. On jotenkin niin seksikäs olo ja mikä tunto...


      • Kannattaa.
        Aikuinen täälläkin kirjoitti:

        Olen 50 nainen ja kevätkö vai mikä lie vaikuttaa, mutta on taas tullut talven jälkeen aika ajella tavara paljaaksi. Itse jätän myös "karvakolmion" eteen ja vedän huulet paljaiksi. On jotenkin niin seksikäs olo ja mikä tunto...

        Meillä ukon kanssa on kaveri välillä saunassa. Ukkoni meni pohjoiseen ja menin 17v pojan kanssa sit saunaan, en muistanut että olin ajanut posliiniksi. Pukuhuoneessa huomas ettei ole karvoja ja sillä rupes 20cm kulli seisoo. Siinä sit asiat etenivät vaikka olen 57v mutta ei haitannut. Sain ainakin kunnon nainnin moneen kertaan. Sitä on harrastettu aina kun tilaisuus sallii. Posliini on hyvä kun saa.


    • juke5

      Meillä vaimo 60 ja pyytää vähintään kerran kuussa minua hoitamaan homman ja teen sen myös eli kaikki pois

    • karvainenonspara

      kyllä pillussa täytyy karvat olla ja pillunpitää tuoksua pillulle ei saippualle!

    • Jungko

      Naiseni oli muutaman kuukauden melkein karvaton mut nyt taas jostain syysä kasvattanu karvat ja kyl aika vaikeeta on tottua -oli se paljas aika naminami, ei se suuseksi oikein ole herkkua kun on karkeeta karvaa tiellä :(

    • lauraliisa62

      Minä olen viiskymppinen aito punapää jolloin myös häpykarvani ovat hyvin punertavat joka korostuu vielä valkeaa ihoani vasten. Olen kokeillut posliiniakin, mutta nykyään on siisti karvakolmio, huulet ja pepun pidän karvattomina. Mieheltä edellytän täysin posliinia, myös pyllystä. Kun on näin erikoisen väriset pimppikarvat niin ne näyttävät herättävän enemmän huomiota kuin posliinipimppi, varsinkin kun on vielä isot punaiset nännit tisuissa.

      • seivin

        olen 60 v ja pidän kullin ympäryskarvat lyhyenä. Ei kokonaan paljaana ole paras ratkaisu, mutta trimmaus toimii einomaisesti. Vaimolla on luonnostaan niin ohut peite, on kuin ois ajeltu. Ihana.


    • Minulla posliini kulli mitä on hyvä imeä.
      Posliini on hyvä asia.

    • YÄK

      EN VIITTI EES NAIDA SELLASTA KARVAKOLMIO SE TÄYTYY OLLA

      • Anonyymi

        Kaikin mokomin, onneksi on tarjolla posliiniakin meille muille.


    • Hiijhg

      Meillä tietää milloin on posliinia tarkolla siitä kun vessan peilin edessä on ladyshave latauksessa. Aamulla hampaita pestessä hymyilytti kun huomasin että taas tuo laite oli latauksessa. Illalla saa taas nuolla paljasta pillua. Ai että minä sitten rakastan vaimoani.

    • turjas

      ei helevetti! Turhan päiväistä hifistelyä ja ison maailman elokuvaviihteen apinointia.

    • Sheiverri

      Minä taas ite ajelin emännän karvat pois eipä oo tainnu moni mies semmosta saanu tehdäkkään??
      Että käykö kateeksi?

      • Grrrrrrrr

        Hmmmm.... liekö tuo niin harvinaista. Minun mieheni on kyllä pitänyt huolta minun posliinistani :-)


    • dvdfgfdgdfg

      Sitä kelpaisi nuolla ensin ja sitten omaa 16cm kyrpää sisään.

    • Nykyisin ajan häpykarvat aina ennen lomalle tai matkalle lähtöä. Se tekee olen ihanan seksikkääksi, koska ei koskaan tiedä, kuka näkee intiimit alueeni.

    • tuippu

      Lomareissu edessä ja alapää ajeltu, matkayllätys omalle miehelle. Lomalla seksi tuntuu muutenkin jotenkin erilaiselta niin tästä vähän lisämaustetta.

    • mikolat

      Kait sitä haluttaa antaa paljasta pillua halukkaalle miehelle/miehille ,kun saksilla leikaaa pillunsa se on niinkuin esivalmistelua koitosta kohti sanoiisin.
      Vaimooni leikaa paljaaksi koko mättäänsä en tiedä saako hän mättään päälle ketä panemaan pilluansa minusta se on kivaa jos hän saa vierasta kullia pillulensa tulee uuvuksissa kotiin lepäämään jep jep

    • Posliini_kotona

      Ajelen säännöllisesti noin kerran viikossa avovaimon pillun posliiniksi. Olen tehnyt sen jo 12 vuotta. Nykyään avovaimon 17 vuotias tytärkin näyttää olevan posliini. Mistäkö tiedän no siitä kun käydään yhdessä silloin tällöin saunassa. Eikä tämä todellakaan ole mitään fantasiaa vaan ihan totta elävässä elämässä.

    • Saunaleikkejä

      Vaimon kanssa tuli leikittyä sekasaunoissa (ennenvanhaan kun oli mahdollista) sellaista leikkiä että vaimo ajoi posliiniksi ja minä kiusasin tuhmilla seksifantasioilla (hän tykkäsi olla vieteltävä pikkulikka) ja runkkasin ja vähän nussin varovasti kyrvällä ettei saanut orkkuja.
      Sitten sekasaunaan tarkistamaan oliko tilanne sellainen että saunassa nuorimies eikä muita häiritsemässä. Joskus lävi tuuri.Vaimo lauteille pitkälleen pää mun sylissä. Sen jälkeen kun oltiin vähän aikaa oltu joku nuorista miehistä "päätti" vaihtaa vaihtaa paikkaa vaimon jalkopäähän. Kiimasta pullottava ja kiiltävä vittu veti puoleensa. Jos oltiin kolmistaan voitiin sanoa pojalle että saa runkata jos muita ei tule. Vaimo rentona jalat auki, ihan hiljaista, nuoren miehen kiihkeä hengitys ja runkkauksen ääni. Sitten poika sai orkun, kiiteltiin molemmin puolin ja mentiin takaisin huoneeseen. Oli molemmilla orkku herkässä.
      Posliini vetää puoleensa.

    • Ystäväporukka

      Me saamme ajaa vaimoni pillun paljaaksi kavereiden kanssa

      • Hyvä-näin

        Mikäs sen mukavampaa varsinkin jos tuo on totta niin varmaankin vaimo saa sinulta ja kavereiltasi parturoinnin jälkeen kunnon kyydit. Seksi on iloinen asia:-)


    • Wej

      Ajatus pimpistä ilman karvoja saa kalun kovaksi

      • Posliinipimppa

        Poslarina tosi seksikäs olla! Nykyinen miesystäväni ajoi pimpsastani kaikki karvat. Aivan sileänä alapää, kiihottaa itseänikin enemmän. Seksi tuntuu tosi ihanalle paljaana.


      • Posliinipimppa kirjoitti:

        Poslarina tosi seksikäs olla! Nykyinen miesystäväni ajoi pimpsastani kaikki karvat. Aivan sileänä alapää, kiihottaa itseänikin enemmän. Seksi tuntuu tosi ihanalle paljaana.

        Ninhän se lie jo aloittajakin bonjannut. Kaikki pois vaan, niin nättiä tulee. Se vaan, mitä on viisi vuotta sitten kirjottanu snadista karvakolmiosta, ei oo onneks enää muotia.

        Naiset muuten, on ihania. Posliinivittuinen nainen on yhtä ainoata suloista vittua koko nainen, siis KOKO nainen.


    • o-skari

      Itse olen vasta 25, enkä tiedä aikuisista naisista mitään. Olen kuitenkin aiemmin ajatellut että yli nelikymppisten pitäisi jättää edes jonkin verran karvaa sinne, mutta muutin mieltäni tämän suhteen.

      Olin viikonloppuna mökillä ja päädyin saunomaan alasti isäni ja hänen -67 syntyneen ruotsalaisen naisystävänsä kanssa. Nainen oli täysin posliini, ja täytyy sanoa, että hyvinhän tuo tyyli sopi hänelle, vaikka täyttääkin 50 tänä vuonna. En toki katsellut sen enempää, mutta näytti siltä että karvattomuus sopii hyvin vanhemmallekin naiselle, eikä siinä ollut mitään outoa.

    • masa60v

      Olen 60v mies ja aina pitänyt pimpin nuolemisesta, se mukavaa. Olen käynyt nuolemassa viiden parin naisen ja 18 - 60 vuotta olleita. Ja paras oli 50 v nainen jolla oli isot roikkuvat huulet, tykkäsi kovasti kun hoitelin niitä. Eli aloittajalle posliini huulet oltava niitä paras katsella ja käsitellä. Tosin karvoista jätetty viiva klitoriksen yläpuolella on myös kiva.
      Masa 60v

    • Kohta.saan

      Kohta kun 46 vuotias vaimo herää menen ajamaan hänen viikon vanhan sängen pois. Posliinia on ajelun jälkeen mukava nuolla ja kyllähän sen tietää mihin tuollainen klitoriksen nuoleminen lopulta johtaa:-) Seksi on iloinen asia.

    • Anonyymi

      Mistä Sinut löytää? Voin tulla ihailemaan ssekä hoitamaankin sitä!

    • Anonyymi

      Vieläkö naitattaa?.Kun minuakin alkoi kun luin viestsi! Missäpäin Suomea Sinä asustat? Miten pitkä matka luoksesi on Raisiosta/Turusta?

    • Anonyymi

      Ihanaa 😻

    • Anonyymi

      Ketä yrität hämätä ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mmmm, syötävän hyvältä kuulostaa.

    • Posliini on parasta.

    • Anonyymi

      NIIN TOTTA

    • Anonyymi

      VITTU ELI PIMPSA ON PARASTA MITÄ VOI SAADA VARSINKIN SUSANNALTA

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pillun pitää ehdottomasti olla posliini, karvat alapäästä kaikki pois, jos haluaa pienen lyhyen kolmion tai viivan pillun päälle jättää niin se on Ok. Mukava nuolla pillua&peppureikää kun on paikat paljaana, rouvan mukaan myös pimpin pesu helpompaa kun ei ole karvoja.

    • Anonyymi
    • tästä on jo aikaa reilu 30v mutta silloinen tyttöystävä kysyi mielipidettäni posliinista.
      mulle ok ei oo väliä, siitä vessaan ja alakerta paljaaksi, pesin hänen huulten ympäristön ja saksilla lyhensin karvat niin lyhkäseksi kun sain, sitten partakoneen trimmerillä lyhyeksi.
      ja hauskuus alkoi, levitin parta vaahdon ja annettiin sen vaikuttaa hetken ja sitten sain sheivata kaikki pois. huolellinen pesu ja rasvaus, tydy valutti pillusta mehujansa ja rupesi hiplaamaan itseänsä, otin housuni pois ja rupesin itsekkin runkkaamaan.
      siinä tydy sai mieleen että ajelee mun karvat samalla.
      kullini seisoi koko ajan ja tydyllä oli helppo homma ajella karvani.
      voi helvat sitä kiiman määrää ja panemista sen jälkeen, oltiin kuin kanit ja pantiin monta kertaa ja olihan suuseksi aivan erinlaista posliinin kanssa

    • Anonyymi

      Posliini alkaa olla poissa muodista. Kivahan sekin on mutta itse aina tykännyt että on hieman karvoja, joku pieni viiru tms. Jos nainen on esimerkiksi hameessa ilman pikkareita eihän hämärässä edes huomaa tuota jos on posliini, mutta karvat kyllä huomaa.

    • Anonyymi

      Ketä yrität hämätä ?

    • Anonyymi

      Kun vaimoni aikoinaan halusi karvattoman alapään, niin autoin asiassa mielelläni ja partavaahdon ja -höylän avulla toteutin toiveen.
      Kun pillun ympäristö oli karvattomaksi ajeltu, vaimoni laittoi kätensä pillun päälle ja oli innostunut sileästä pinnasta. Hänen silitellessään paljasta pilluaan keskisormi "lipsahti"
      reikään. Hän sanoi nyt tuntuman olevan kovin kiihottava ja ihan läheltä katseltuani nuolin ja imin sileää ihanuutta. Se tuntui minustakin ihanan paljaalta ja vaimon saatua orgasmin sain työntää kullini ensi kertaa karvattomaan pilluun. Katsellen kullin liikettä tuli oma orgasmini voimakkaina sykäyksinä!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe