Töitä on silti tehtävä,näin useammalla sinun ikäisellä elämä kulkee. Hänellä ei sydäntä,eikä omaatuntoa.Katainen minne olet tärkeät vaistosi,vai yritäkö vaistojesi varassa käyttää terveitä miehiä ja naisia hyvän tekijänä.Isoissa firmoissa vaihtuu muutaman kuukauden välein aina vai toinen halpa henkilö. Kyllä se juttu leviää.
Ehdotammeko Kataiselle 9e +työttömyyskorvaus
9
54
Vastaukset
- lopeta hevat
hyvän sään aikana tuo solvaus.
- .
Katainen on ahne, luulee olevansa euroopan omistaja,
todellisuudentaju täysin hukassa
ei välitä suomen nuorista eikä heidän toimeentulosta,
liian lapsellinen pääministeriksi,
älkää kukaa äänestäkö enään koskaan noin tyhmää mihinkään tehtävään,
'
seuraavat vaalit mielenkiintoiset !Vähiin jää nuorten ja muidenkin työttömien auttaminen.
Nuoriso pitäisi olla etusijslla, muuten turhautuneisuus kasvaa ja he joutuvat yhteiskunnan ulkopuolelle.
- hevat
Töt eivä ole loppuneet maastamme,koska ennenkin oli,vaikka onkin koneet lisääntynyt. Tottakai olen huolestunut nuorista ,minulla on lapsen lapsia joku
jo työttömänä. Ken osaa sanoa ellei 74v mummo. terv heta. - .
Katainen on suomen surkein pääministeri, hänelle ehdottomasti myös harjoittelijan palkka ainaki seuraavat 3 vuotta,
Katainen lässyttää p a s k a a aivan liian usein, sekoilee aivan kaikissa asioissa,,, - sanrda
Voi meit on monta mummoo,joiden pienest eläkkeestä yrittevä auttaa nuota.
Ei ne perheitä uskalla perustaa,kun vaikeuksia on omankin leivän kanssa. - leevin halut
Kataiselle jäisi säästöönkin,kun kaikki siel on ilmaista
Näin Katainenkin pääsis tutustumaan hyvinvointi Suomeen. Älä toimi kuin typerys!
Pääministeri on suurimman puolueen puheenjohtaja ja siksi tehtävässään.
Olet aikuinen muitten tavoin ja sellaisena sinun tulee kirjoittaa- Hiskivainaa
Mitä Kataisesta, eihän Katainen ole työministeri vaan joku solisaliratti entinen ammattiliitto pomo, sinne meette marisemaan.
Vanahuuvve asiat menee sille mannekiinille, ylirauhalliselle ja ivallisia ilmeitä näyttävälle!
Sinne sinne siel on apu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128