Vertailua

Kellivoide

Heeheeee VRT. PAffin FullHouse Poker joka on säädetty ja systemaattinen RAY jokainen kolikkokone . Huomaatko eroa. ET koska molemmat samanlaisia.

Kolmas tuplaus 99% pieleen , koska koneet säädetty siten että 3 ylöspäin tuplauksen onnistumis mahdollisuus häviävan pieni !!!!!!!!!!!!!!

Siinä Teille folihatuille eikun pipoille faktaa

9

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuules Kelmupipo

      Tuplauksen voittomahdollisuudet hupenee eksponentiaalisesti pelin edetessä. Alkeimatemaattinen tosiasia, jonka voit laskea millä tahansa laskimella.

      • kellipipo real

        Höpö höpö ehkäpä lähempänä totuutta on se että peli on säädetty siten....

        " jokainen arvonta on täysin riippumaton aikaisemmasta " .

        Kas kummaa kun olet hävinnyt ensin rutkasti tuplauksissa niin, ne alkavat kummasti onnistua.

        Mene kotiisii "eksponentiaalisesti pelin edetessä". kanssa hörhö


      • uuno tupajumi

        Jaahas yksi putkiaivo taas lisää typerine kommentteineen.
        Toivottavasti olet itse real kaykampler1


      • keravan kolli real

        On se hyvä että on olemassa vielä hyväuskoisia hölmöjä....

        Muuten NETkasinot ammottaisivat tyhjyyttään hohohohohohohhohaahhaahhaha

        BUUAAH


      • Kuten juurikin
        keravan kolli real kirjoitti:

        On se hyvä että on olemassa vielä hyväuskoisia hölmöjä....

        Muuten NETkasinot ammottaisivat tyhjyyttään hohohohohohohhohaahhaahhaha

        BUUAAH

        Te vajakit jotka ylipäätään pelaa ja ruikuttaa säädetyistä peleistä. Eikö Kerpele olis viisaampaa pistää ne pullonpalautuslantit vaikka kaurapuuroon.


      • keravan molli
        Kuten juurikin kirjoitti:

        Te vajakit jotka ylipäätään pelaa ja ruikuttaa säädetyistä peleistä. Eikö Kerpele olis viisaampaa pistää ne pullonpalautuslantit vaikka kaurapuuroon.

        Eikös se nyt riitä että sinä laitat ne pullonpalautuslantit siihen kaurapuuroon. Ei kait meidän muiden vielä tarvitse....hoohohohohohhohahahahahaha BUUUAH


    • Ne jotka väittää pelejä säädetyksi ja heidän mielestä palautusprosentti on vain 5% pelaavat silti niitä ja vielä isoilla summilla. Ne jotka uskovat satunnaisuuteen ja 90%:n palautusprosenttiin eivät pelaa juuri ollenkaan. Eli siis kaikki satunnaisuuteen EI usko latoo RAY:n koneisiin eniten rahaa kun ne jotka uskovat satunnaisuuteen ei pelaa juuri ollenkaan, koska he tietävät että pidemmän päälle tulee takkiin varmasti

      • real MacCoin

        pelaajat palauttavat yli 90% palauttamistaan voitoista takaisin pelaamalla ja siitä syntyy toi 90% palautusprossa.


      • keravan molli

        UP 1


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe