Vetovoiman lait

Armoton laki

Kohtasin eilen kaksi miestä. Molemmat hyvin erilaisia. Toinen fyysinen, maskuliininen ja seksikäs. Toinen tavallinen, hontelo ja ujon oloinen. Ensimmäinen värisytti kosketuksellaan, mutta puheesta ei tahtonut tulla mitään. Kummallakaan. Vetovoima kyllä säteili. Toisen kanssa oli hyvä ja luonteva jutella. Hän oli avoimen kiinnostunut ja punasteli herttaisesti. Hän sai myös minut ulos kuorestani. Mietin jälkikäteen- mitään ei tapahtunut. Jos olisin valintatilanteessa ja on mahdollista että olisin, kumman valitsisin nyt. Kumman kanssa, ihmistä vielä tarkemmin tuntematta, voisin kuvitella jakavani elämän. Täysin hypoteettinen ajatus. Ennen olisin epäilemättä valinnut sen salaperäisen, miehekkään. Nyt mietin vuorovaikutuksen tärkeyttä. On todella tärkeää, että toisen kanssa voi olla luontevasti oma itsensä. Puhua, nauraa ja keskustella tarvitsematta esittää muuta kuin mitä on. Se auttaa ulos kuoresta. Silloin on helppo hengittää. Fyysinen vetovoima tuo latauksen, se myös vaikeuttaa vuorovaikutusta merkittävästi. Ehkä näin.

Ei kenellekään, ei minnekään. Kunhan leikin ajatuksella.

14

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berry Black

      "On todella tärkeää, että toisen kanssa voi olla luontevasti oma itsensä" HEh!

      On todella tärkeää että jaat reikääsi sille isolle lihaskimpulle ja haistatat pitkät passkat sille tavis-tanelle joka on kiltti normi-mies. :D !

      • ap.

        En jaa mitään. Enkä haistata tuntemattomille ihmisille, jotka lähestyvät ystävällisesti. Tuo oli hypoteettinen ajatusleikki, eikä mitään ole tapahtunut. Sekoili Sä vaan rauhassa.


      • esitykset erikseen

        Sinä et ole kiltti etkä sellainen, jonka kanssa on luonteva olla ja hyvä jutella. Et tietenkään huomaa sitä itse, moukka mikä moukka.


      • ap.
        esitykset erikseen kirjoitti:

        Sinä et ole kiltti etkä sellainen, jonka kanssa on luonteva olla ja hyvä jutella. Et tietenkään huomaa sitä itse, moukka mikä moukka.

        Jaa. Taidan kysyä toisen ja kolmannenkin mielipiteen. Ei haittaa.


      • Second round
        ap. kirjoitti:

        Jaa. Taidan kysyä toisen ja kolmannenkin mielipiteen. Ei haittaa.

        Kannattaa valita seksikäs. Jos juutut nössöön, jäät paljosta paitsi. Tiedän, koska kuvaamassasi tilanteessa valitsin väärin ja koko vitun elämä meni hukkaan.


      • ap.
        Second round kirjoitti:

        Kannattaa valita seksikäs. Jos juutut nössöön, jäät paljosta paitsi. Tiedän, koska kuvaamassasi tilanteessa valitsin väärin ja koko vitun elämä meni hukkaan.

        Ehkä pääset korjaamaan virheesi ja saat sen, jota jäit kaipaamaan. Minulla on vielä virheitä edessä, mutta ainakin elän. Life is an adventure. Let's see how we fail this one. Älä syytä muita valinnoistasi. En mäkään aio. En nyt enkä jatkossa. Ja ei se mikään nössö ollut. Sillä oli kiva hymy ja hyvä huumorintaju. Tosin puhui vähän pehmeitä, mutta eikös me kaikki joskus :). Toinen puhui vain katsellaan ja kosketuksellaan. Joka tapauksessa mä arvostan selkeyttä. Ja kuten sanottu tosiasiassa ei ole mitään valintatilannetta. Vain ihmisiä jotka kohtasivat yössä sattumalta.


      • näin se menee

        eikun jaat sille kukkakepille ja maskuliinimiehille haistatat pitkät


    • tutustu molempiin

      jos oot sinkku, eikä sulla ole kiire parisuhteeseen, ota molemmat joksikin aikaa, ja dumppaa sitten tylsempi.

    • se on oikeasti

      todella antoisaa, tapailla kahta täysin erilaista miestä. suosittelen.

      • ap.

        Sulla on varmaan kokemusta. Kahden naisen osalta. Ei kuulu tyyliin tavata kahta yhtä aikaa.


    • siis olen nainen

      ja sinkku. olen tapaillut kahta täysin erilaista miestä, en nyt tietty samaan aikaan, vaan eri aikoina, toista viikolla ja toista lähinnä viikonloppuisin. kummatkin on aivan mielettömän ihania omalla tavallaan. ja tällä hetkellä tuntuu,etten välttämättä ala seurusteleen kummankaan kanssa, vaan nautin tästä ainutlaatuisesta ajanjaksosta elämässäni juuri näin.

      • ap.

        En pystyisi samaan. Olen jakamaton ja täysin idiootti kaikenlaisten kokeilujen suhteen. Ehkä opin joskus.


    • Onhan se ihanaa kun kohtaa ihmisen jonka kanssa voi keskustella avoimesti ja olla ihan oma itsensä. Vaikkei siitä sitten mitään sen kummempaa tulisikaan. Tulee ainakin hetkeksi hyvä mieli.
      Ei kannata kokeilla ihan kaikkea mitä muut kokeilee. Omia rajojaan voi koetella jotta löytää mikä sopii itselle, mutta väkisin ei kannata. Opit enemmän itsestäsi.

    • abcdefg...

      Toiselta saisit hetken seksiä jos sitäkään koska teillä oli latausta (sekään ei aina johda mihinkään sen kummempaan) & toiselta ehkä ystävyyttä jos sitäkään.ei ole tarkoitus olla tyly mutta aivan täysin turha leikitellä edes asioilla kun ei tunne kumpaakaan.Ainakaan siitä toisesta tuskin mitään tulis ellei ole vetoa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe