Faktaa

kellipipo real

Sanoi RAY " edustaja" täällä mitä tai joku muu hörhöfoliopipo faktaa on ;

* RAY kaikki pelit ( netkasino ja kolikko ) antavat selkeästi enemmän pelejä pelatessa pienellä minimi panoksella kuin maksimipanoksella.

* Netkasinolla bonusrahalla voitat AIVAN lailla kuin ilman bonusrahaa. Sehän on selvä kun et voi kotiuttaa bonusrahoja , käytänössä.

* Kaikki höpinät ym.ym väitteet RAY pelien satunnaisuudesta ovat aivan tuulesta tampattuja... siis aivan kaikki. Niissä ei ole mitään muuta satunnaista kuin se tuleeko appelsiinit tai melonit ja nekin sitten kun säädetty ohjelma niin tekee.

* Täällä palstalla kirjoittelee ja puolustelee pelien satunnaisuutta RAY edustajana useampi kuin 1 hörhöläinen.....

15

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yykaakooneevii

      Jos arvonta on satunnainen niin on se kummallista kuinka enimmäkseen kuvioissa puuttuu joko reunimmainen tai kolmas sama kuvio ja täten voitto jää saamatta. Voittokuvioiden kombinaatio ilmaantuu tosi harvoin. Eihän tollasella ole mitään tekemistä satunnaisarvonnan kanssa vaan siellä pyörii tarkoin ohjelmoidut pelivideo-ohjelmat. Tuo perustuu käytännön kokemukseen peleistä jo pidemmältä aikaväliltä.

      • Keravan kolli

        Kerro se näille palstan foliopipoille.....


      • real MacCoin
        Keravan kolli kirjoitti:

        Kerro se näille palstan foliopipoille.....

        foliopipot eivät näe folioltaan totuutta hehehehee kukaan ei heille kertonut että folioon voi leikata pari reikää silmiä varten hahahahaha


    • Humppa Hevon

      Tällä palstalla puolustelee pelejä satunnaisiksi sellaiset hörhöt jotka ovat mahdollisesti suorittaneet matematiikan loppututkinnon , muttei sillä ole mitään tekemistä RAY ja netkasinoiden kanssa.

      Paitsi voihan sitä ajan kuluksi laskeskella anto% ym.ym mutten ymmärrä mitä helv***** järkeä siinä oikein on.

      Säädettyihin RAY koneisiin ja netkasinoon ei matematiikan lailla ole hevon titun humppaa tekemistä. Ainostaan TEORIASSA.......

      • pelaajapentti

        Juuri näin. Aivan !!!!!!!!!!!!!


      • ,
        Todistit juuri, että et osaa matematiikkaa juuri ollenkaan. Luokallekin olet varmaan jäänyt ja juuri matematiikasta tai sitten säälistä 5.


    • gaykampler real

      ASIAA!!!!!!!!

    • PUPPELIPippelireal

      UPPELI

    • HeliPullu

      PeliHullu

    • arbitraaasi

      Eivät voi olla satunnaisia jos ja kun peleille on määrätty palautusprosentit prosentin sadasosan tarkkuudella! Uusimman Space Warsin palautusprosentti oli jotain 96,87 % tms...kuinka tuo voidaan määritellä jos kyseessä olisi satunnaisuuteen perustuva kone?

      • ex-mekaanikko

        Palautusprosentilla ei ole muutenkaan mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kasinoissa pyörii pelaajakohtaisesti profiloitu matemaattinen ja psykologinen ohjelma, samaa tekniikka käyttää nykyään myös RAY kanta-asiakaskortin kautta.


      • Erittäin helposti

        Tuossa 96.87 % ei ole niin mitään ihmeellistä. Per yks euro maksettua pelia, voitat 0,9687 senttiä keskimäärin takaisin. Eli maksat enemmän, voitat vähemmän. Oliko vaikeaa ?


      • asdfzcv325235235

        laskemalla todennäköisyys voittoon x josta voittaa panoksen takasin y kertoimella ja ynnäämällä voittoluokat yhteen?

        Tajusitko tuosta mitään? Et? En ylläty.


      • mielenkiintoista hmm
        ex-mekaanikko kirjoitti:

        Palautusprosentilla ei ole muutenkaan mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kasinoissa pyörii pelaajakohtaisesti profiloitu matemaattinen ja psykologinen ohjelma, samaa tekniikka käyttää nykyään myös RAY kanta-asiakaskortin kautta.

        tuota epäilinkin....muutenko pelit näkyy antavan erilailla eri pelaajille. Kiinnostaa tietää kuinka sinusta tuli ns ex-mekaanikko?


    • minä tapan.

      minä näin tossa rayn miehen virittämässä koneitä ja mieleni teki tappaa se mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe