olen 16 vuotias poika ja minulla ei ole vielä alkaneet kuukautiset... Mitä teen kun en uskalla puhua aiheesta äitilleni.. Auttakaa !!!!
apua
6
109
Vastaukset
- Säkkimonsteri
Minulla oli sama ongelma tuossa iässä, mutta kyllä ne sitten alkoivat kun täytin 17. Olin todella helpottunut kun luulin jo etteivät ala ikinä, odotus palkitaan!
- uniikki4ever
kiitos vihjeestä.. Olen huomannut ala päässäni jatkuvaa turvotusta ja kipua sen jälkeem kun uniikin keikalla minun penis osui lavan kulmaan ja kipu oli sietämätön.... Nyt vehkeestäni tihkuttaa verta ja olen tyytyväinen nyt....
- amiksen raksa
oletko kokeillut peniksen syväpuhdistusta? monet rautakaupat myyvät siihen sopivia kuokkia ja telaketjuja, joilla puhdistus käy kätevästi. toinen hyvä menetelmä on pulloharja, joka ensin kastetaan etikkaliuokseen ja tungetaan virtsaputkesta sisään. käsittelyn jälkeen on hyvä levittää koko alueelle tasainen kerros tulista sinappia.
- Perus anaali
itsellä auttoi syväpuhdistus mutta en kyllä ollut tuollaista reseptiä kuullut... itse jouduin eka suurentamaan virtsaputkea että pullo harja mahtuu niin porakoneella.. (kivulias menetelmä) mutta sitten levitin rikki happoa peniksen alueelle ja siinä työn touhussa anaaliinkin ja kylläpä anaali kutkutti sen jälkeen useita päiviä ja viikkoja... melkein tuntui paremmalle kuin apina olisi heittänyt paskaa naamalleni... kavereitteni kanssa olemme keskustelleet kuukautisista ja he väittivät että minun taktiikka ei toiminut mutta kyllä se minulle auttoi... yksi kavereista oli tilannut etelä afrikasta harvinaisia chichiga kaloja jotka syövät virtsa putket auki ja siitä johtuen alkaa veri tihkumaan.. antaa silkin pehmeän pinnan penikseenkin...
- mistä valuu?
Perus anaali kirjoitti:
itsellä auttoi syväpuhdistus mutta en kyllä ollut tuollaista reseptiä kuullut... itse jouduin eka suurentamaan virtsaputkea että pullo harja mahtuu niin porakoneella.. (kivulias menetelmä) mutta sitten levitin rikki happoa peniksen alueelle ja siinä työn touhussa anaaliinkin ja kylläpä anaali kutkutti sen jälkeen useita päiviä ja viikkoja... melkein tuntui paremmalle kuin apina olisi heittänyt paskaa naamalleni... kavereitteni kanssa olemme keskustelleet kuukautisista ja he väittivät että minun taktiikka ei toiminut mutta kyllä se minulle auttoi... yksi kavereista oli tilannut etelä afrikasta harvinaisia chichiga kaloja jotka syövät virtsa putket auki ja siitä johtuen alkaa veri tihkumaan.. antaa silkin pehmeän pinnan penikseenkin...
noniin rohkenin ja uskalsin käydä ammittilaiselta kysymässä neuvoa kuukautisiini ja siellä neuvottiin että päivässä kannattaisi työntää pullo perseeseen ja pyöritellä ensikso kolme kierrosta myötäpäivään ja kaksi kertaa vasta päivään... tuntii hieman oudolta mutta kyllähän se siittä alko tiputtamaan verta kuin pässitä avaisi kurkun...
Varmuuden vuoksi sanon kuitenkin. Tytöillä on kuukaitiset ei pojilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142