Uusi tyttöystävä ja MS

30v mies

Niin mitä ootte mieltä missä vaiheessa kannattaa kertoa sairastavansa MSää,
Ollaan nyt tapailtu jotain viikkoja ja mä oon ollut oireeton pitkän aikaa, käyn töissä ja kaikki sujuu nähdään melkein päivittäin, mut alkaa tuntua et tää suhde menee vakavaksi enkä haluis piilotella lääkkeitä enää, niin pitäis ehkä kertoa että on helpompi lähteä tässä vaiheessa jos sitä haluaa..

4

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

pikemmin parempi

• mies 30v

Kerro vaan alta pois.
      Itse olin tapaillut edesmenneen kihlattuni kanssa puolisen vuotta, kunnes tuli ilmi että hänellä oli diabetes. Sairaus ei sinänsä ollut minulle ongelma, mutta kun se tuli vasta ilmi siinä vaiheessa, kun piti jo soitella ambulanssia.

Myöhemmin todettiin myös MS-tauti, mutta epäilyjä tuosta oli ollut kuulemma jo aiemmin, mutta hän ei vain ollut aiemmin halukas käymään siihen vaadituissa tutkimuksissa.

Parempi kertoa kaikki, niin ei tule asiat yllätyksenä, eikä tule ns. huijatuksi tulemisen tunnetta.

Toivon sinulle oireetonta ja hyvää elämää sairautesi kanssa, ja että mielenkiintosi kohde suhtautuu asioihin myötämielisesti. Mutta älä pidä sitä salaisuutena.

• Bill Pill

Jos asia ei sua haittaa muun kuin esillä olevien pillerien takia, niin tuskin kannattaa ainakaan suurennella juttua, koska asia ei teidän välillä vaivaa, niin anna toistaiseksi olla, jos tulee luonnollisesti juttu vastaan, vaikkapa ystäväsi kysyessä mitä lääkkeitä syöt, niin yksinkertaisesti vastaat, sitten.

Tuli mieleen, jos MS ei sua vaivaa, niin mikä todellisuudessa erottaa MS:n normaalista vanhenemisesta? En oikein tajua koko tautia, sorry, olen joskus katsonut kaukaa tautia sairastavaa mutta enempää en siitä tiedä kuin että se invalidisoi, hitaasti.

• MäsäTäti

Salailu ei ainakaan kannata, mutta ei taas asiasta suuremman numeron tekokaan. Tuo ed. viesteilijän ohje hyvä - kerro kun luonnollinen ja sopiva tilanne tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe