seksitreffit.fi:stä..

yksvaan--

eli onko suurin osa naisista siellä maksullisia? et tietääkö ne miehet jotka tarjoaa itseään ilmotuksella tai ottaa yhteyttä naisen ilmotukseen et luultavasti on maksullisesta kyse eikä ilmaseksi saa? ja kuinka paljo naiset siellä yleensä pyytää?

21

3233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen pannut

      On ne maksullisia ja 100-200 yleensä pyytävät

    • ihan muualta sitten

      Kaikki ovat maksullisia. Tuskinpa kannattaa ilmaista seuraa tuolta hakea.

      • Jäkäti jäk

        Suuri osa tavallista seksiseuraa hakevia. Ilmeisesti ammattilaiset haluavat tämän palstan pelkästään maksullisten hallintaan, näin olen kuullut.


      • Minä tiedän
        Jäkäti jäk kirjoitti:

        Suuri osa tavallista seksiseuraa hakevia. Ilmeisesti ammattilaiset haluavat tämän palstan pelkästään maksullisten hallintaan, näin olen kuullut.

        Sinulla on hyvä kuuko ja taju ymmärtää kuulemasi.


      • ihan muualta sitten
        Jäkäti jäk kirjoitti:

        Suuri osa tavallista seksiseuraa hakevia. Ilmeisesti ammattilaiset haluavat tämän palstan pelkästään maksullisten hallintaan, näin olen kuullut.

        Joko et tajua asiasta mitään tai sitten olet täysin pa-tyyppi, jolla ei ole varaa noihin naisiin... Täytyy olla tosi idiootti, jos tuolta maksutonta seuraa hakee..


      • Näin on...
        Jäkäti jäk kirjoitti:

        Suuri osa tavallista seksiseuraa hakevia. Ilmeisesti ammattilaiset haluavat tämän palstan pelkästään maksullisten hallintaan, näin olen kuullut.

        Tuskin haluavat, Suomessa seksinmyynnin markkinoiminen julkisella paikalla ja internetissä on kiellettyä,jos seksitreffit.fi välittää maksullisten ilmoituksia se syyllistyy parittamiseen.


      • Raja vastassa
        Näin on... kirjoitti:

        Tuskin haluavat, Suomessa seksinmyynnin markkinoiminen julkisella paikalla ja internetissä on kiellettyä,jos seksitreffit.fi välittää maksullisten ilmoituksia se syyllistyy parittamiseen.

        Muistathan, että Suomen laki on voimassa vain Suomessa...


      • Anonyymi

        Aika epätoivoinen yritys mainostaa tuota milan huijarisivustoa. Sehän on moneen otteeseen todettu, että siellä yritetään lypsää hölmöiltä miehiltä rahat. Juuri yhtään oikeaa naista sivustolla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika epätoivoinen yritys mainostaa tuota milan huijarisivustoa. Sehän on moneen otteeseen todettu, että siellä yritetään lypsää hölmöiltä miehiltä rahat. Juuri yhtään oikeaa naista sivustolla ei ole.

        Samaa mieltä, täyttä huijausta koko sivusto.


    • nusasia

      tämän vuoksi kyseinen sivusto ei toimi suomessa vaan operaattori on suvaitsevammassa maassa.

      • Miehet v.. tyhmiä :D

        Seksitreffit.fi on suomalainen sivusto ja sen yllä pitäjä Vantaalla.Maksullisen seksin tarjoaminen tällä sivustolla ja sieltä osto on rikos. Siellä pyörii nykyään "käräyttäjiä" ja " seksinmyyjiä" jotka on toimittajia. hymy lehti kirjoittelee sitten mm. näistä.Yks lehti julkaisi täältä suomi24.lta seksihuoneen chat keskustelut kun toimittaja oli tekeytynyt ihan muuksi, löysin vahingossa googlaamalla. :)


    • markkinarako

      Kukaan ei kirjoita ed.mainitulla sivustolla etsivänsä seksiä, silloin ei laittomuuskriteerit täyty eikä isoveli voi puuttua.
      Ihmiset sopii sitä kautta tapaamisen ja loppu on yksityisasia, maksoi tai ei ;)

      • höpöhöpö...

        Ei pidä paikkaansa. Poliisi voi viedä koneesi ja murtaa sähköpostit jos epäilee piilomarkkinointia.näin nuo thai-ilmoittajat ovat kiinni jääneet.Lukekaahan lehtiä.jotkut maksullisetkin käräyttävät että heiltä on ostettu seksiä, kun auttaa niin pääsee itse pienellämmällä rangaistuksella, sakot ei näy,eikä tunnu missään näillä.Vain tyhmä netistä seksiä ostaa.


    • jannesk

      Seuranhaku netistä on täysin laillista ja poliisilla ei ole mitään oikeutta murtaa treffejä sopineiden ihmisten sähköposteja.

      On yksityisasia menevätkö tapaamisen sopineet syömään, sänkyyn tai naimisiin.

    • Anonyymi

      seksi video atın

    • Anonyymi

      Meinasitko, et ilmaista pillua? Jos löydät, niin kerro mullekin.!! Ei yhden ainutta.

      • Anonyymi

        Mä oon saattanut joskus jonkun miehen sieltä nähdä enkä ole kyllä rahaa pyytänyt. Ennemminkin mun kokemuksen mukaan miehet etsii sieltä seuraa Ja sitten kun vastaa ilmoitukseen niin sitten jänistetään. Ja ne naiset siellä ketkä ilmoittaa, onhan ne nyt maksullisia ainakin iso osa.


    • Anonyymi

      Siellä on miesprostituoituja tosi paljon.

    • Anonyymi

      seksitreffit.fi sivustolla säännöissä sanotaan ei saa tarjota maksullista seksiä, mutta ei siellä muuta tarjotakkaan kuin maksullista seksiä.

    • Anonyymi

      Olen ottanut yhteyttä muutamiin naisiin ja vastauksessa on jokakerta tullut et haluu sponssilla edetä (hienompi sana huoraamiselle), ja pariskunnatkin ottaa yhteyttä josko haluis kolmen kimppaan ja sekin SPONSSILLA, jotenkin ymmärrän et nainen kauppaa itteään mut pitäs lähtee vileä naisen miehellekkin maksaan, no kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Olen löytänyt sieltä muutamia ilman maksuakin ja päässyt panemaan.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe