Ostatko kirppareilta ja aijotko osallistua maalaismarkkinoille?

Olisi hyvä asia mikä vetää ihmisiä kirppareille ostamaan ja myymään ja millaisia harvinaisuuksia olet myynyt tai ostanut ja aijotko osallistua maalaismarkkinoille sekä hämärän kaupan iltaan.
Oletko syönyt rapuja ja hapankalaa?

27

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 544+4+979+2

Ja mitähän se sinulle kuuluu, utelias urpo.

• korppikotka

Aloitukseen. Lintu lensi oksalle
      Ja lauloi niitä näitä

• Ei vastata ei

Meinaatko tutkimusta tehä,häh???????? Mee jo pois ukkeli.

• Jos taasen alko joku oksaa sahata jolla istuu.

On kuitenkin hyvin tärkeä mielestäni se, että onko kiinnostusta yleensä mihinkään toimintaan jota Lieksassa yritetään ja nyt olen havainnut, ettäaika paljon on kotikirppiksiä.
      Mutta oliko täällä jollakin sitten kotona tai jossakin perustettu ravintolapäivä jota tänään vietettiin Joensuussa niitä radio tiesi kertoa olevan ainakin pari jossa oli esim intialaista ruokaa.

Korppikotkalle

"Minä laulan sun iltasi tähtihin ja yöhösi kuutamoita minä laulan sun sielusi valkeaan kevät kiuruja purppuroita Minä laulan sun kätehes kukkasen kun silmäsi surusta kastuu teen ruusutarhaksi tienoon sen, missä jalkasi pieni astuu minä laulan loitolle maailman" näin laulussa Markku

• Osallistuja...

Aloitukseen kaikkia olen tehnyt ja syönyt ja vakaa aikomuksen on toimia näin jatkossakin paitsi hapankalaa ne jätän väliin.Markkinat ovat aina innostaneet sekä muut vastaanlaiset tapahtumat kivaa kanssakäymistä ja aina kotiinkin löytyy jotain vietävää.Kierrätys ja kirppis toimintaa harrastan innolla.Lötöjäkin olen mielestäni tehnyt,jos ei varsinaisia aarteita,niin tarpeellista kuitenkin.Kaikenlaiset tapahtumat tuovat piristystä arkeen.

• hiilimonoksiidi

Mikä olisi hyvä asia joka vetää ihmisiä? Kunnon karvainen lihava lievästi homohtava mies vetäis minua ainakin jos laittaisin kaulapannan ja talutushihnan kaulaani.

Valkosipulia syöneen miehen hengitys saa minut seksuaaliseen raivoon.

• Kyrpä-Jooseppi!

Juu--olen ostanut, myynyt, vaihtanut mutta varastanut en ole!
      Aion osallistua syksyllä siihen posliinipillujen maalauskurssille.
      Myös rapula on ollut usein viikonloppuisin mutta hapannaamaa en ole näytellyt..

• Tuo asia että et ole varastanut mutta onko sitten jokin tavara unohtunut palauttaa? mulle kyllä kavi eilen kirjastossa niin kun palautus oli myöhässä pari päivää maksoin sakkoa 2 e lasten kirjoista kun sää oli hyvä niin kävin järven takana.työssä.
      Mutta useasti olen todennut sen että varastamaan en ole oppinut vielä taallakään. mutta rosvoja olen kyllä ihan ottanut teoista vastuuseen jopa kassalla.
      Mutta tuo maalauskurssi puupokkelöitäkö vai lasia vai elävänmallin sakkolihan maalaukseenko ryhdyt Jooseppi hyi hyvä tietysti jotta ovipielet on puhtaat kun maalari tulee taloon.
      Mutta tuohon hapannaamaan ei sitä tarvitse näytellä varmaankaan jos on hyvin onnistuttu vaikka metällä ja kaatoryyppyjä on otettu sen näkee naamasta kuin kaamasen tiellä laulussa kerrotaan.
      Mitä tulee rapuihin niin kerran olen syönyt nuorena miehenä ja maistanut myös Ruotsalaista herkkua hapankalaa monta päivää oli tuoksu tai haju tiloissa. sitähän kysyin.MK

• Elä ennee

Kysyit ja vastasit myös.

• Joo ei ole tullut rapukekkereihin osallistujaa ja hapankala saa olla mutta hapankaaliin olen jo tottunut ja myöskin oliiviin vaikka alussa kun sitä tarjottiin matkalla Kreikassa laivareissulla sylkäisin mereen ja ajattelin jotta vasikka elää matkalla sitten auringossa juomalla, mutta hieman kyllä suolaa pitää saada.
        Mutta nyt edesmennyt keijo opasti sienien saloihin ja opin syömään tuota sieniruokaa työkaverini loihimaa sanontaa käyttäen "poron ruokaa" no eipä ole sitten tarvinnut vyötäiselle laittaa poronsarvea.
        Tänävuonna taitanee pitää laittaa jos ei ehdi noista eri jopa ikävistä tapahtumista metsään, kuten totesin läheisiä on vietävä mähköön lepoon.Markku

• tyylikulli

Kiirettä sinulola pitää joka viikoisten tapahtumien takia ja varsinkin itsesi täällä kehumisen suhteen.

• KIIRETTÄ PITÄÄ MYÖS HAUKKUJILLA

• luehan tekstisi

Palautehan on kyllä varsin aiheellista, ajatellen tämänkin palstan sääntöjä.
      Tämä osio kun ei ole mikään facebookin omaminä olen maailman napa ja minua tulee kehua ja kehua.
      Ja nuo palautteet ei kyllä ole mitään haukkumisia, vaan tosiasioita, joita et näköjään tajua, vaikka rautalangasta vääntäisi.

• Edelleen älä kehu liikaa kun on jo selkä suorana muutenki.
      Oletko käynyt kirppareilla oli aiheena
      Kuitenkin voinen todeta kuin laulussa" Muistosi on mulle kallis muuta kun jäljell ei oo"
      Että sillälailla päivittäin MK

• Kyrpä-Jooseppi

Olisi hyvä asia mikä vetää ihmisiä kirppareille ostamaan ja myymään ja millaisia harvinaisuuksia olet myynyt tai ostanut ja aijotko osallistua maalaismarkkinoille sekä hämärän kaupan iltaan.
        Oletko syönyt rapuja ja hapankalaa?

Niin mikä se kirppareille vetää, hyvä asia?

Voinen todeta kuten laulussa. "Tiu, tau, tili tali tikkan, tali valuu eukon poskilta (naapurin akan)

Hapankalan voi työntää rektumiin ja ravut nipistelee kivasti nännin päitä.

Että tälleen pyhän johannuksen päivänä.

• Kyrpä-Jooseppi

Annappa olla viimeinen kerta kun minun nimimerkkiä lainaat senkin mielikuvitukseton kakkiainen.

Noist hapankalan ja rapujen käytöstä toki olen samaa mieltä, joten taidat olla jotakin sukua minulle?

Hyvää viikonloppua...

• Kyrpä-Jooseppi!

Lisäisin vielä sen että kirottu olkoon se mies, joka ei kiimaista naista auta..vaikka kirpparilla tavattua!
      Meinaan kun nykyään on paljon niitä 'puumanaisia' jotka vaanii jopa uskovaisia miehiä. Rapunaiset on irstaimpia luonteeltaan!

• noihmettelen....

ja mitäs hittoa se markku sulle kuuluu ostanko vai aijonko käydä?? kiinnostaako sinua niiin hitosti muiden ihmisten asiat?? olen huomannut kun olen lukenut kaikkia palstoja ettei sinusta oikein taideta pitää näillä keskustelupalstoilla?? OLENKO OIKEASSA, HÄH???! alkaa pikkuhiljaa tympimään kun tuon sinun nimen näkee koko aika volisemassa ja yrität selittää omias ja laittaa ihmisille vastaaan.. et taida siinäkään onnistua kun on jo housuuun tainut lurahtaaa, harmillista???

• Voi tokkiinsa minullehan juuri kuuluukin kaikki rolliasiat heh heh

On kuitenkin niin,että koitan löytää jotakin erilaisia aiheita jopa positiivista ja jopa sellaista joilla on merkitystä hyvin monelle Lieksalaiselle ,että myöskin meidän vieraille jotka täällä Lieksassa vierailevat tai sululoivat.

Tämä keskustelupalsta sinänsä ei anna oikeata kuvaa henkilöistä ja onhan täällä nähty myös minua tukevia kirjoituksia mutta on myös poistunnut henkilööni menevät kirjoitukset ilman käräjien käyntiä siitä on pitänyt huolen ylläpitö.

Nyt oli vaan niin kuten ennakolta totesin että nyt jää maalaismarkkinat väliin koska olin sotaveteraanien valtakunnallisessa tilaisuudessa Haminassa ja siten kuulemassa myös puollustusvoimauudistuksesta tunnin esitelmän.
      Meille tämän sukupolven edustajille on hyvinkin tuttua se seikka että Suomi on hyvä maa sitä kannattaa puollustaa sen totesi aikanaan arvostettu kenraali ja siitä tehty myös laulu jonka kuorona lauloimme läsnä oli myös ylipäällikkö Sauli Niinistö Markku

Mitä tulee tekstiisi niin se on sinun ajatusmaailmaa, jota toistat hyvin usein jo monta vuotta kohtaani. saatko siitä itsellesi henkisen tyydytyksen omapahan tuokin jotakin terapiaa MK

• VOI VOI!

Olen ennenkin tiennyt että lieksalaiset on hulluja, mutta että näin hulluja..mitä aloitusviestiin tulleiden viestien perusteella on pääteltävissä..niin se on jo uskomatonta!
      Ei enää tarvita tutkimuksia mielenterveyden vakavista häiriöistä metsäläisten keskuudessa, sillä tätä palstaa lukemalla on selvää että suurin osa Lieksan asukkaista kärsii niistä.

-Tähän asti olen yrittänyt ymmärtää somalikeskustelua ja ollut siinä vahvasti lieksalaisten puolella, mutta tämä viestiketju lienee se laukaiseva tekijä joka saa minut muuttamaan mieltäni vaikka vuosien ajan olen yrittänyt vakuuttaa itselleni syyn ongelmiin olevan nimenomaan somaleissa. Nyt se on loppu, sillä noin idioottimaisia he eivät voi olla edes pakottamallakaan mitä monet Markku Korpisen asialliseen kysymykseen vastaajista, ja kun on hyvin tiedossa kuinka monta muuta samanlaista alueelta vielä löytyykään, niin lopputulos on selvä.

Näin ollen toivon somalien määrän lisäämistä moninkertaiseksi Lieksassa koska sillon olisi varmuutta älyllisen ja mielenterveydellisen keskiarvon huomattavasta kohoamiosesta Lieksan alueella!

• tervetuloa uudet asu

Tottakait mamuja tarvitaan kosolti Lieksaan! Nehän ovat meidän voimavara vähän jokahommaan! Täällä olisi tilaa ja tyhjiä asuntoja vaikka kuinkapaljon, että tänne vaan! Ja jos ei mahdu niin rakennetaan uusia kerrostaloja! Mutta pääasia on että kulttuurimme rikastuu ja nämä vanhat iänikuiset tuohivirsukulttuurit joutaa romukoppaan! Saataisiin kansainvälistä meininkiä tänne, esim. Ruotsissa on jo hyviä koemuksia kansainvälistymisestä! Älkäämme olko ahdasmielisiä kehitykselle!

• Henkilökohtaisella palstalla on kävijoitä päivittäin ja kohta menee tuhat rikki, sinne kirjoitan joistakin tapahtumista ja asioista mielipiteitäni.

Mitä tulee tuohon maahanmuuttopolitiikkaan koitan pidättäytyä asiassa siihen seikkaan, mikä on maamme virallinen pakolais ja maahanmuuttopolitiikka ja lainsäädäntömme ja vapaus valita asuinpaikkamme siltä osin.Asia koskee siten maahan saapuneita ja täältä oleskeluluvansaaneita henkilöitä, eli vielä kerran kun henkilöllä on mahdollisuus valita asuinpaikka niin silloin palvelut on kunnan järjestettävä lainsäädäntömme mukaan.MK

• hämeen hitain

Kyllähän sitä kirppareilla ja divareissa tulee käytyä. Joskus tekee isoja löytöjä. Siitä mieleni hyvä.

• Minä vien joskus tavaroita ym. Löytöpuotiin myytäväksi sekä ostan myös joskus jotain, koska haluan kannattaa seurakuntamme toimintaa. Hämärän kaupan illassa olen mukana KD:n teltalla. Tervetuloa juttelemaan!

• Mainos

• Tyhmyys tiivistyy

Kuinkas paljon oma nimes täällä näky?? Joka kerta mainostat ittees.

• Tyhmyys tiivistyy kirjoitti:

Kuinkas paljon oma nimes täällä näky?? Joka kerta mainostat ittees.

Ei minun tarvitse itse tehdä mitään kun kansa tykkää ja sinulla on poistoissa tehtävää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      27
      7562
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7311
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      103
      3585
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      64
      3352
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      582
      3068
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      69
      2860
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2528
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2384
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1973
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1514
    Aihe