Bensan hinta ?????????????

Jotain rajaa sentään

Mitä helvettiä nyt oikeen tapahtuu. Miksi löpön hintaa nostetaan joka päivä vähän. Miksi miksi miksi miksi. Voisiko joku asiasta oikeesti tietävä kertoa tälle hyväuskoiselle kansalle jota jatkuvasti riistetään kaikella mahdollisella tavalla.
Tällänen riistäminen ei onnistu missään muualla kuin täällä Suomessa. Ketä on homman takana. Ripustettakoon hänet "munista" kattoon.

7

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaässästä
      • ghjklölihg

Ei tunnu edulliselta, kun huomioidaan kaikki verot, mitä suomessa joutuu autosta ja autoilusta maksamaan.

• 12323123213213
        ghjklölihg kirjoitti:

Ei tunnu edulliselta, kun huomioidaan kaikki verot, mitä suomessa joutuu autosta ja autoilusta maksamaan.

täytyy muuttaa norjaan - siellä autot on varmaan lähes ilmaisia

• Metanisti

Entä jos ajaisitkin kaasulla? Hain Ruotsista käytetyn kaasuVolvon ja nyt voi ajaa bensaa 40 % edullisemmalla polttoaineella, biokaasulla. Se ON ainoa täysin uusiutuva ja kotimainen liikennepolttoaine. Autossa on kaasutankin lisäksi 70 litran bensatankki, joten matka ei katkea kaasun loppuessa. Auto maksoi itse tuotuna tavallisen bensa-auton verran.

• 3+5

Jokainen arvostaa eri asioita. Jos haluaisin ajaa isolla Volvolla, olisi kaasu ok-vaihtoehto.

Kun taas ajan paljon kaupungissa olisi HSD tai HSD PHEV erittäin hyvä vaihtoehto.

Pitkään maantieajoon joku Octavia 1.6 TDI olisi soiva peli.

Mutta kun autoilu on osiensa summa - pääomakulut, vakuutukset, huollot, verot, polttoaine...

Jos vaihtaisin nykyisen dieselin (vuotuinen keskikulutus 5,4) tai nykyisen bensa-auton (7.6) kaasu-volvoon, niin mitään säästöä ei taitaisi tulla. Kaasuasemankin on pahimmoilleen 10km päässä väärässä suunnassa päivittäisten kulkemisten suhteen. Mutta hienoa, jos koet että kaasu on sinulle paras ja edullisin vaihtoehto.

• Lopen kyllästynyt

Nauratta noi bensa yhtiöt. Pitää helvetti ihmisiä ihan tyhminä, luulevat etteivät tajua heidän kieroa systeemiä nostaa hintoja. Niin kuin nyt, ensin nostetaan vähän, sitten nostetaan tonne reilu 1,70:een ja sitten lasketaan 1,60-1,65 litra ja vot että tuntuu toi 1,60 tosi halvalta. Kyllä meillä on sitten fiksuja päättäjiä. Vois toi valtio laskea tota löpöveroa ja tehdä jotain fiksua että toi hinta pysyisi siedettävissä luvuissa.

• jono

Ihme itkemistä. Autoilu oli aikanaan vain rikkaiden huvia. Yksi saksalainen diktaattori keksi kansan auton, ja monta muuta "hyvää" asiaa. Nyt kun homma on saatu ruotuun taas niin muuttuu autoilun hintakin taas yläluokkaan. Ei tarvii ajaa jos ei viitsi maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe