Tekarit pois ja suikkariin!

Toiveikas

Tykkään suihin ottamisesta niin miesten kuin naistenkin tekemänä. En ole kuitenkaan saanut toivomaani kokemusta, jossa suihinottajalla olisi tekarit ja ne pois otettuaan Hän ryhtyisi minun pippelini suhinoton toimitukseen ja tosiaan Hän voisi olla yhtä hyvin nainen kuin mieskin. Onko kenelläkään näillä palstoilla sukkuloijalla kokemusta asiasta? Voin kuvitella hampaatonta suihinottoa upeaksi elämykseksi.

10

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no teeth

      Kerran olen kokenut tämän. Oli vieläpä nuorehko nainen. En tiedä miksi niin nuorella, n. 30 v, oli tekohampaat. Joka tapauksessa hän aloitti tekohampaat suussaan, joten ehdotin hänelle niiden poisottamista. Hän otti ne pois ja ryhtyi sitten uudelleen suihinottoon. Oli unohtumaton kokemus. Hampaaton suu tuntui todella ihanalta ja erityisesti ikenet hyväilivät terskaa hellästi.

      • Toiveikas

        Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.


      • no teeth

        Löytyisipä minulle vakituinen suihinottaja jostain vanhemmasta hampaattomasta naisesta. Hampaaton suu on ihaninta mitä voi toivoa. Pehmeät huulet ja sileät ikenet hyväilevät todella hellästi.


      • Anonyymi
        Toiveikas kirjoitti:

        Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.

        Minua kyllä kiinnostaisi eläkeläinen,jota taas kiinnostaisi kokeilla tuollaista ; )
        Olen yli 50v ukm H:gistä,sinä varmaankin jossain kaukana??? Jos et,laita sp. osoite ; )


      • Anonyymi
        Toiveikas kirjoitti:

        Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.

        Itse olisin ihan vapaana tekemään kunhan Helsingissä asut


      • Anonyymi
        Toiveikas kirjoitti:

        Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.

        No,’Toiveikas’,ilmoittele itsestäsi😉!!! Jos olet eläkeläinen,mullakin olisi esim. huomenna ihan vapaa päivä... (avata vaikka suuni sinulle...) t.yli 50v ukm Hki


      • Anonyymi
        Toiveikas kirjoitti:

        Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.

        No eikö hesassa sitten ketään vanhempaa miestä,joka haluaisi kokeilla? Kutsu kylään... t.yli50vUkm


      • Anonyymi
        Toiveikas kirjoitti:

        Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.

        Taisi olla feikki tuo ’eläkeläinen’...😖


    • Anonyymi

      Väkivalta

    • Kukaan hampaaton ei multa ole ottanut suihin (en kyllä panisi vastaan sellaista jos muuten olisi kunnollinen), mutta mulla on vähän erilaisempi juttu.

      Mulla oli joskus teinityttöystävä, ja jostain syystä kiihottavinta suihinottoa oli, kun oli saanut uudet hammasraudat.
      Sattuhan se kyllä kun uudet on on vielä hiontumattomia, mutta jotenkin se oli silti paras suohinotto jonka olen kokenut.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe