Tykkään suihin ottamisesta niin miesten kuin naistenkin tekemänä. En ole kuitenkaan saanut toivomaani kokemusta, jossa suihinottajalla olisi tekarit ja ne pois otettuaan Hän ryhtyisi minun pippelini suhinoton toimitukseen ja tosiaan Hän voisi olla yhtä hyvin nainen kuin mieskin. Onko kenelläkään näillä palstoilla sukkuloijalla kokemusta asiasta? Voin kuvitella hampaatonta suihinottoa upeaksi elämykseksi.
Tekarit pois ja suikkariin!
10
406
Vastaukset
- no teeth
Kerran olen kokenut tämän. Oli vieläpä nuorehko nainen. En tiedä miksi niin nuorella, n. 30 v, oli tekohampaat. Joka tapauksessa hän aloitti tekohampaat suussaan, joten ehdotin hänelle niiden poisottamista. Hän otti ne pois ja ryhtyi sitten uudelleen suihinottoon. Oli unohtumaton kokemus. Hampaaton suu tuntui todella ihanalta ja erityisesti ikenet hyväilivät terskaa hellästi.
- Toiveikas
Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.
- no teeth
Löytyisipä minulle vakituinen suihinottaja jostain vanhemmasta hampaattomasta naisesta. Hampaaton suu on ihaninta mitä voi toivoa. Pehmeät huulet ja sileät ikenet hyväilevät todella hellästi.
- Anonyymi
Toiveikas kirjoitti:
Mukava juttu, että kokemusperäistä tietoa löytyy ja että kokemus oli unohtumaton. Minulle sopisi myös ikääntyneenkin naisen tai miehen hampaaton suikkariin otto, sillä olen itsekin eläkeläinen. Niin, aika lailla yleistähän on tietämäni mukaan "tekarillisuus" ja varmaan heidän keskuudessaan on melkoisesti aistillisiin nautintoihin myönteisellä mielellä asennoituvaa väkeä. Jos löytyisi asiasta kiinnostunut/kiinnostuneita, niin voin antaa menettelyn minuun yhteyden saamiseksi.
Minua kyllä kiinnostaisi eläkeläinen,jota taas kiinnostaisi kokeilla tuollaista ; )
Olen yli 50v ukm H:gistä,sinä varmaankin jossain kaukana??? Jos et,laita sp. osoite ; ) - Anonyymi
Toiveikas kirjoitti:
Itse olisin ihan vapaana tekemään kunhan Helsingissä asut
- Anonyymi
Toiveikas kirjoitti:
No,’Toiveikas’,ilmoittele itsestäsi😉!!! Jos olet eläkeläinen,mullakin olisi esim. huomenna ihan vapaa päivä... (avata vaikka suuni sinulle...) t.yli 50v ukm Hki
- Anonyymi
Toiveikas kirjoitti:
No eikö hesassa sitten ketään vanhempaa miestä,joka haluaisi kokeilla? Kutsu kylään... t.yli50vUkm
- Anonyymi
Toiveikas kirjoitti:
Taisi olla feikki tuo ’eläkeläinen’...😖
- Anonyymi
Väkivalta
Kukaan hampaaton ei multa ole ottanut suihin (en kyllä panisi vastaan sellaista jos muuten olisi kunnollinen), mutta mulla on vähän erilaisempi juttu.
Mulla oli joskus teinityttöystävä, ja jostain syystä kiihottavinta suihinottoa oli, kun oli saanut uudet hammasraudat.
Sattuhan se kyllä kun uudet on on vielä hiontumattomia, mutta jotenkin se oli silti paras suohinotto jonka olen kokenut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822