Hei,
Erinomaisia mahdollisuuksia löytävä, englantilainen vedonlyöntiarbitraasiohjelmisto on juuri ottanut markkinoinnissa käyttöönsä 2X15 matriisin.
Ohjelma etsii netissä reaaliaikaisia vetoja, joita hyödyntämällä voittaa varmasti. Tämä johtuu eri vedonlyöntitoimistojen erilaisista kertoimista, on siis mahdollista veikata ottelun molempia osapuolia voittajaksi ja tienata vedolla.
Vaadittavat vedot ovat suuruudeltaan välillä 100-1500 euroa. Sataa euroa pienemmillä summilla kertoimien välisistä vähäisistä eroista ei jää paljoa käteen nettivedonlyöntitoimistojen keräämien kulujen jälkeen. Keskimäärin 1000 euron veto saavuttaa n.5% tuoton.
Suomessa toiminta alkaa elokuun ensimmäisellä viikolla ja tulee omaamaan hyvin matalan profiilin, lainsäädännöstä johtuen. Kuukausittainen hinta ohjelmistolle on 139 euroa, josta 70 euroa tilitetään matriisiin. Mikäli kiinnostaa, niin ota yhteyttä, toimitan tarkemman informaatiopaketin.
Jarkko
Vedonlyönti arbitraasit
11
1657
Vastaukset
- ei kannata
Puhdasta kusetusta!!!
Ensinnäkin, tuo lainsäädäntöön viittaaminen on täysin virheellistä.
Toisekseen, tuo ei onnistu enää. Noita on kyllä sillon tällön tarjolla, mutta lähinnä erikoisvedoissa, tosin tuotot on sillonkin maksimissaan tuota 5%. 4-5 vuotta sitten noita saatto löytää aina sillon tällön ihan normaaleistakin esim futis-kohteista, mutta nyt netissä on useita sivustoja, joiden avulla noita voi seurata reaaliajassa, ja ne ovat ilmasia!! - mainiota
Maksakaa 1500, ehkä saatte rahanne joskus takaisin, ehkä ette. Haisee pitkälle!
- Pelaaja
Yleensä arbitraasisoftien hinnat liikkuu 25-50 taalan hujakoilla. Tossa ohjelmassa hinta on 69 euroa softasta ja 70 menee verkostomarkkinointiin.
Jos suunnittelee käyttävänsä softaa pelkästään pelaamiseen, niin kannattaa varmasti hankkia jokin muu toimittaja. Verkostomarkkinoija on sitten erikseen. Luulisi yleisesti toimivalle tuotteelle (en tiedä tästä softasta, mutta ainakin muut arbitraasisoftat toimii) löytyvän kysyntää WGI-jengin parista. Arbitraaseissa kun on sentään kyse varmasta rahasta, eikä uskosta, kuten virtuaaliosakkeessa :)
Sitten ne, jotka haluavat selviytyä ilmaiseksi, niin netissä on aika paljon sivustoja, jotka listaavat arbitraaseja ihan ilmaiseksi. Ne on vaan vähän työläitä, niitä pitää seurata jatkuvasti ja laskea sitten manuaalisesti vetojen suuruudet. Tämä vaatii jonkin verran duunia. Softat ilmoittaa automaattisesti, kun uusi arbitraasi ilmestyy markkinoille.
Itse olen käyttänyt Betfairiä, pelaan yleensä ihan perinteistä vedonlyöntiä, mutta toisinaan käytän arbitraaseja. Arbitraaseista ei kyllä hyödy, jos ei pelaa isosti, siksi minäkin pelaan lähinnä sellaisia harvinaisia arbitraaseja, jotka antavat tuotoksi melkein 10%. Nykyisin niitä ei kyllä tahdo löytyä.
Oishan se kivaa, jos ois vaikka sellainen 10 000 euroa, niin voisi pelata jatkuvasti arbitraaseja käyttäen. Eli hommatkaa joku halvempi softa... verkostomarkkinoijat on sitten erikseen. - KKK
Pelaaja kirjoitti:
Yleensä arbitraasisoftien hinnat liikkuu 25-50 taalan hujakoilla. Tossa ohjelmassa hinta on 69 euroa softasta ja 70 menee verkostomarkkinointiin.
Jos suunnittelee käyttävänsä softaa pelkästään pelaamiseen, niin kannattaa varmasti hankkia jokin muu toimittaja. Verkostomarkkinoija on sitten erikseen. Luulisi yleisesti toimivalle tuotteelle (en tiedä tästä softasta, mutta ainakin muut arbitraasisoftat toimii) löytyvän kysyntää WGI-jengin parista. Arbitraaseissa kun on sentään kyse varmasta rahasta, eikä uskosta, kuten virtuaaliosakkeessa :)
Sitten ne, jotka haluavat selviytyä ilmaiseksi, niin netissä on aika paljon sivustoja, jotka listaavat arbitraaseja ihan ilmaiseksi. Ne on vaan vähän työläitä, niitä pitää seurata jatkuvasti ja laskea sitten manuaalisesti vetojen suuruudet. Tämä vaatii jonkin verran duunia. Softat ilmoittaa automaattisesti, kun uusi arbitraasi ilmestyy markkinoille.
Itse olen käyttänyt Betfairiä, pelaan yleensä ihan perinteistä vedonlyöntiä, mutta toisinaan käytän arbitraaseja. Arbitraaseista ei kyllä hyödy, jos ei pelaa isosti, siksi minäkin pelaan lähinnä sellaisia harvinaisia arbitraaseja, jotka antavat tuotoksi melkein 10%. Nykyisin niitä ei kyllä tahdo löytyä.
Oishan se kivaa, jos ois vaikka sellainen 10 000 euroa, niin voisi pelata jatkuvasti arbitraaseja käyttäen. Eli hommatkaa joku halvempi softa... verkostomarkkinoijat on sitten erikseen.Ja tollako ei muka tarvi seurata tilannetta jatkuvasti :D. Ei tuolla mitään varmaa rahaa ole tarjolla konellekään. Mutta joka ei usko, niin ei muuta kun kokeileen. Voin jo kyllä etukäteen kertoa, että tuosta tulee erittäin kallis kokeilu teille!
- Pelaaja
KKK kirjoitti:
Ja tollako ei muka tarvi seurata tilannetta jatkuvasti :D. Ei tuolla mitään varmaa rahaa ole tarjolla konellekään. Mutta joka ei usko, niin ei muuta kun kokeileen. Voin jo kyllä etukäteen kertoa, että tuosta tulee erittäin kallis kokeilu teille!
Tottahan softallakin hommaa pitää jatkuvasti seurata. Softa kuitenkin toimii kuten messengeri ja ilmoittaa, kun uusin arbitraasi syntyy ja tarjoaa pelimahdollisuutta.
Sivustoja seuratessa joutuu jatkuvasti päivittelemään tilannetta ja itse laskemaan sijoitettavat rahat.
- taavi
Tossa tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa. Joko toi yrittää saada muita kauppaamaan piraattisoftaa tyhmille tai sitten ton alkuperäset tekijät ovat keksineet näppärän keinon sälyttää vastuu jonkun muun niskaan. Haluaisin todella olla kärpänen katossa siinä vaiheessa kun joku hyvä uskonen hölmö on löytänyt elämänsä arbitraasin ja lataa esim 10K kiinni siihen ajatellen saavansa varmaa tuottoa 1000-2000e heräten pelin jälkeen tylyyn todellisuuteen, voittava veto onkin peruttu ja selityksenä virheellinen kerroin. Voiko tollasta sattua? No, totta kai! Sattuuko tota usein? Kyllä :D.
Joten ei muuta kun onnee teille pojille tohon, tuutte nimittäin tarvitseen sitä ettei tule nokka kipeäksi ja syytteet perään ulkomaisen pelitoiminnan edistämisestä!- Pelaaja
Ois oikeen mielenkiintoista tietää, onko tuohon ilmoitettuun n.5% tuottoon laskettu mukaan peruuntumisista johtuvat menetykset.
Peruutettu vetohan ei ole ongelma sellaiselle ihmiselle, joka pelaa streitisti. Arbbaajat kuitenkin pelaavat samaa vetoa ainakin kahden eri välittäjän kautta. Jos toinen peruu vedon ja antaa rahat takaisin, niin toinen veto pelataan silti. Silloin tarvitaan säkää jos mitä :) Arbbaajan veto muuttuu old schooliksi... - 139 euroa
Tuo toisinaan tapahtuva vetojen peruutus on otettu huomioon tuottolaskelmissa, lisäksi softa karsii tilastollisesti selkeät virheet pois arbitraasilistoista. Kannattaa aloittaa 100-200 euron panoksilla ja hiljalleen kasvattaa pääomaa, eikä lähteä pelaamaan riskillä, asettamalla hirmuvetoja...
- taavi
139 euroa kirjoitti:
Tuo toisinaan tapahtuva vetojen peruutus on otettu huomioon tuottolaskelmissa, lisäksi softa karsii tilastollisesti selkeät virheet pois arbitraasilistoista. Kannattaa aloittaa 100-200 euron panoksilla ja hiljalleen kasvattaa pääomaa, eikä lähteä pelaamaan riskillä, asettamalla hirmuvetoja...
No nyt tuli kyllä sellasta sontaa, että enpä olekaan vähään aikaan kuullutkaan tuollaista. Säälin kyllä sitä, joka ton roskan tulee uskomaan. Sen voin kyllä sanoa ettei sulla ole selvästi mitään hajua minkälaisista peruuttamisista mä puhuin, siis siitäkin huolimatta että mä laitoin sen tonne ed viestiin. Ja noi sun panoksesi 100-200 euroa, juu kyllähän noilla saadaankin kuukaudessa 139 tuottoa :D.
Et sitten kertonut mistä mä voin tietää ettei toi ole piraattisoftaa??? Ihmetyttää miksi tietokoneohjelmaa myytäisiin jonkun saatanan verkoston kautta, kun sen voi tehdä helposti netissäkin? - 139 euroa
taavi kirjoitti:
No nyt tuli kyllä sellasta sontaa, että enpä olekaan vähään aikaan kuullutkaan tuollaista. Säälin kyllä sitä, joka ton roskan tulee uskomaan. Sen voin kyllä sanoa ettei sulla ole selvästi mitään hajua minkälaisista peruuttamisista mä puhuin, siis siitäkin huolimatta että mä laitoin sen tonne ed viestiin. Ja noi sun panoksesi 100-200 euroa, juu kyllähän noilla saadaankin kuukaudessa 139 tuottoa :D.
Et sitten kertonut mistä mä voin tietää ettei toi ole piraattisoftaa??? Ihmetyttää miksi tietokoneohjelmaa myytäisiin jonkun saatanan verkoston kautta, kun sen voi tehdä helposti netissäkin?Ulkomaiset bookiet tulevat ensin ulos kokeilevalla kertoimella. Mikäli kertoimella on tilastollisesti katsottuna tavallista enemmän pelaajia, sitä muutetaan. Asetettuja vetoja kunnioitetaan, joten reaaliaikainen arbitraasisofta tarjoaa varmoja vetoja. Pääset asettamaan vedon alle minuutissa.
Virheellisen kertoimen vuoksi en ole koskaan menettänyt peliä. Missä tuollaista tapahtuu? Suomessako?
Arbitraaseja listaavat sivustot päivittyvät hitaasti, eikä niiden perusteella pääse hyötymään kaikista tilaisuuksista.
Ostat kuukausittaisen käyttöoikeuden ohjelmistoon, joka toimii serverillä, jolla puolestaan on yhteys 50 eri vedonlyöntitoimistoon, koneellesi et saa varsinaista arbitraasi softaa.
Jokaisena päivänä on tarjolla kymmeniä arbitraaseja. Jo jatkuva 100-200 panoksella pelaaminen saavuttaa hyvän tuoton. - taavi
139 euroa kirjoitti:
Ulkomaiset bookiet tulevat ensin ulos kokeilevalla kertoimella. Mikäli kertoimella on tilastollisesti katsottuna tavallista enemmän pelaajia, sitä muutetaan. Asetettuja vetoja kunnioitetaan, joten reaaliaikainen arbitraasisofta tarjoaa varmoja vetoja. Pääset asettamaan vedon alle minuutissa.
Virheellisen kertoimen vuoksi en ole koskaan menettänyt peliä. Missä tuollaista tapahtuu? Suomessako?
Arbitraaseja listaavat sivustot päivittyvät hitaasti, eikä niiden perusteella pääse hyötymään kaikista tilaisuuksista.
Ostat kuukausittaisen käyttöoikeuden ohjelmistoon, joka toimii serverillä, jolla puolestaan on yhteys 50 eri vedonlyöntitoimistoon, koneellesi et saa varsinaista arbitraasi softaa.
Jokaisena päivänä on tarjolla kymmeniä arbitraaseja. Jo jatkuva 100-200 panoksella pelaaminen saavuttaa hyvän tuoton.Et sä ainakaan itse ole näköjään vetoja ikinä lyönyt, korkeintaan joskus pari nappulaa siinä ohjelmassa painellut.
Kerroin voi olla virheellinen ja noi vedot perutaan. Tasokkaammat bookkerit tekee ton ennen ottelua, mutta mikään ei estä tekemästä sitä myöskään tuloksen jo selvittyä. Tossa vaiheessa peruminen sattuu oudon usein voitetun vedon kohdalle. Jos ette usko, voin vannoa että tulette kokeen ton nopeammin kun uskottekaan.
Eikä tolla ohjelmalla loppujen lopuksi edes tee mitään. Jos sillä on vaivaset parikymmentäkin käyttäjää, ne kaikki tietysti näkee samaan aikaan samat vedot ja kaikki koittaa saada samat vedot sisään samaan aikaan. Homma yksinkertasesti tulee kusemaan. Jos joku nyt tosissaan kuvittelee, että toi on jotain mitä ei ole kokeiltu tätä ennen niin mulla on uutinen teille, yrittäjiä on ollut vaikka kuinka ja kaikki ovat kadonneet parissa kuukaudessa. Sinänsä outoa, kun kyseessä on varmat rahat :D.
Tohon sun panoshourailuusi mä en jaksa edes kommentoida mitään, toi on jo liian tyhmää.
Säälin todella niitä, jotka tohon lähtee, tosta ei tule jäämään muuta kun paskaa käteen. Senhän takia säkin myyt tota etkä käytä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100