Eli mä oon päättänyt saada vapautuksen asevelvollisuudesta, ja terveystarkastuksessa terkkari ohjasi mut lääkärille joka kirjotti ehdotuksen C-luokkaan. On siis melko varmaa, että saan vapautuksen tai vähintäänkin lykkäystä. Lääkäri, joka kirjotti ehdotuksen C-luokasta, ei antanut mulle minkäänlaisia papereita tms., sanoi että lähettää ne jonnekkin jonka nimeä en enää muista. Tarkoittaako tää et mun ei tarvi viedä mitään papereita mukaan kutsuntoihin ja nämä kutsuntatyypit tietää et lääkäri suosittelee mua C-luokkaan? Mulla on kutsunnat marraskuussa, tuleeko sitä ennen mitään täytettäviä papereita tms. jotka pitää kutsuntoihin ottaa mukaan? Kauhea stressi päällä tästä, koska mulla alkaa parin viikon kuluttua työssäoppiminen ammattikoulusta toisella puolen Eurooppaa enkä tiedä mitä mun sitä ennen vielä tehdä et varmasti saan vapautuksen.
Te, jotka ootte saaneet vapautuksen, kuulisin mielelläni kokemuksianne kutsuntatilaisuudesta, papereita ja muusta oleellisesta. Kiitti!
Mitä papereita mukaan kutsuntoihin? (C-paperit)
15+4
2
832
Vastaukset 2
- kukkokiekuu2223213
Periaatteessa sun pitäis saada vapautus pelkästään, että pyydät sitä. C-papereilla saa helpotetun linjan armeijassa.
- 7+5
Niin kai ja kyllä mä uskon et saan vapautuksen, koska ei ketään joka voi huonosti tai "huonosti" voi enää pakottaa armeijaan, kuten terkkarikin mulle sanoi. Helpotetun linjan? Kyllä C-papereilla ihan vapautuksen rauhan ajaksi saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2942345
- 241408
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2741408Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i144887- 41856
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa250781Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237739- 56570
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46511- 38488