ulkonäkö oli muuttunut tosi paljon.
Lena Meriläisen
9
270
Vastaukset
- lenan naapuri.
Leena on saannu vierasta tai kiristelty siimalla nassua. leena on TEKOPYHÄ suomi naikkonen.
- botox ja restylane
On tainnut käydä vähän kauneusleikkauksissa... Mutta niinhän monet naisnäyttelijät nykyään tekee, muuten ei saa kun mummorooleja.
- studio55
Mietin samaa. Hampaat on ainakin uusittu ja naamaa kiristetty.
- kiristetty pärstä
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1600877/lena-merilainen-totuus-kasvohoidoista
väittää ettei leikkausiin lähde..no ei kai sitä tarvii enää lähteä kun on jo naama kiristetty. Muistaakseni hän kävi silmäpussit kiristämässä!
eli valehtelee- valehtelee tuo!
Valehtelee ihan kybällä.. poskipäistä näkee että poskityynyillä tehty samanlaiset kurreoravan posket kuin kahdelle pirkollekin eli arstilalle ja mannolalle.
Jos tuolle ei olisi jo aiemmin tehty silmänahkojen kiristys operaatiota ja luomien nostoa olisi sen silmät samalla tavalla poskien sisällä kuin noiden pirkkojenkin, eli silmät olis kuin sianpillut syvällä päässä.
Mikä etu koituu tosta valehtelusta? antaa ihmisestä hyvin epäluotettavan kuvan... en luottaisi tuohon ihmiseen missään asiassa!
- Nordström
Kyllä kirurgi tietää...
- JK
NIINKÖ
- pervo87642626
Tykkääköhän Lena peppuseksistä...
- Aitous on paras
En kirjoita tätä millään pahalla, olen aina pitänyt Meriläisestä, mutta KUKAAN EI TULE paremman näköiseksi MISTÄÄN. Oma nama on AINA PARAS, ILMAN MITÄÄN POPPAKONSTEJA.
Niin tässäkin tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275