kysymys teille kaikille

millamari.

miks te kirjotatte ja luette näitä pelottavia juttuja ?

11

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13erf

Ei näiden huru-ukkojen (ja kai seassa on muutama huruakkakin) painajaisistaan kirjoittelemia horinoita kannata pelätä. Ainoa oikea tapa suhtautua näihin on huumori, tosin se on kyllä joskus koetuksella myötähäpeän yrittäessä työntää sitä syrjään.

• Ilmeisesti ainakin noiden tosissaan kirjoitettujen profetioiden tarkoitus on saada pelokkaat nuoret tytöt (ja muutkin) Herra Sebaotin pelkoon ja vavistukseen... ;-)

• Kyllä vain,

sillä tiedon ja yleissivistyksen levitessä uhkaa sukupuutto muuten hihhuleita mikäli kaikkein yksinkertaisinta kansanosaa ei saada käännytettyä tavalla tai toisella jatkamaan perinnettä.
        Erilaisia tekosyitä tuolle toisinajattelijoiden vainoamiselle on uskovaiset aina olleet mestareita keksimään, vaikka perimmäinen vaikutin on viha niitä kohtaan jotka vielä osaa ajatella itse eivätkä kuulu samaan joukkoon.

• Siksi koska

Koska jos et usko luotettavimman tuntuisen profeetan ennustukseen, niin et pääsekään ylöstempaukseen mukaan ja sehän tarkoittaa iankaikkista kidutusrangaistusta Helvetissä.

• Ingenjör_81

"Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi." - Hes. 3:18

Eihän kristittyjen tarvitse pelätä. "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä." - Luuk. 21:28

• Jochanan Buchanan

"miks te kirjotatte ja luette näitä pelottavia juttuja ? "

Me saadaan näist kixei.

• Varoitettavaariittää

Ja täyttyköön maa jälkeläisistä.
      Täynnä on Suomikin, koska 70 000 tulevasta lapsesta pitää jo ennen syntymää estää 1/7 osa tulemasta joukkoomme eli tarkentunut syyni on myös joka puolella maailmaa, mutta erityisesti valveutuneissa maissa.

"Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi." - Hes. 3:18

Näin tuo edellä kirjoitettu Raamatunlausekin herätti ajattelemaan. Miten paljonkaan voi enää varoitella; on virkavaltaa virkavallan päällä ja lain uudistamista aina vaan uudeksi ja "paremmaksi" eli tehokkaammaksi eroamaan Raamatun varoituksista ja käskyistä!

• >>Täynnä on Suomikin, koska 70 000 tulevasta lapsesta pitää jo ennen syntymää estää 1/7 osa tulemasta joukkoomme...

Kyllä kuule kortsuja ym. ehkäisyvälineitä käyttämällä estetään paljon suurempaa osaa tulemasta joukkoomme, ja se on aivan oikein.

Se että ihmisiä on liikaa on ehkä maailman suurin ongelma.

• Ehkä jotain nelisen vuotta olen satunnaisesti käynyt täällä lueskelemassa näitä juttuja, ehkä löytääkseni edes sen yhden varteenotettavamman ennustuksen tai jos muuten olisi uskottavantuntuista pohdintaa (ennustusta) tulevaisuuden maailmasta.
      Aika vähissä ne on olleet.

Onhan osa ilmeisesti vakavissaan esitetyistä ennustuksista olleet hauskojakin.

Ehkä myös haluaa välistä ihmetellä sitä kuinka herkkäuskoisia ihmiset on. Jos esim. jossakin maa järisee, niin osa odottaa lopun vitsausten alkaneen ja se tempaus on muka just tuloillaan.
      Tavallaan täällä voi seurata uskovaisten mielenterveyden tilaa, vaikka osa kirjoituksista onkin keksittyä provoilua.

• 11111111111111111111

Tämä oli pitkästä aikaa hyvä ja asiallinen kannanotto tällä palstalla.

• Mutta-

"täällä voi seurata uskovaisten mielenterveyden tilaa"

onko siinä mitään seuraamista koska se on tämän palstan kirjoitusten perusteella erittäin heikoissa kantimissa.
        Lisäksi on silmiinpitävää ääretön yksinkertaisuus, joka tuo mukanaan uskon lähes kaikkeen mihin liitetään raamattu.
        Eipä siis ihme että uskovaiset on joutuneet naurunalaisiksi koska ovat itse aiheuttaneet itselleen vahinkoa enemmän omalla toiminnallaan ja järjettömillä kirjoituksillaan kuin mikään ulkopuolinen taho.
        No, kun on vajonnut hämärän tuolle puolen uskontonsa mukana, niin itseään riivaava hulluus onkin kääntynyt normaalioksi tilaksi ja kaikki toisinajattelijat onkin lähinnä perkeleestä kotoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe