Niinhän siinä kävi, että sitä mitä joskus oli, osaa arvostaa vasta kun sen menettää.
Anteeksi, etten arvostanut sinua tavalla, jolla ihmistä kuuluisi arvostaa.
En osannut puhua kanssasi tavalla, jolla meidän olisi pitäny keskustella.
Kohtelin sinua ala-arvoisesti, harrastin henkistä sekä fyysistä väkivaltaa.
Tein väärin, kun petin, särjin sydämesi ja luottamuksesi.
Joku saa sinusta unelmiensa miehen, olen asiasta aivan varma.
Erostamme on jo ikuisuus, mutta jätit jälkesi sydämeeni.
Häpeän tekojani, ja pyydän syvästi anteeksi.
Siirryin takaisin sellaisiin parisuhteisiin, jossa naisen kuuluu olla nyrkin ja hellan välissä. Tämän olen ainakin ansainnut.
Anteeksi.
5
413
Vastaukset 5
- huhuuuu..
Jaa missäs tällänen tapus on ollu?
- 0000-----
Niin teit. Pilkkasit ja haukuit törkeästi. Luuletko että voin koskaan antaa anteeksi. Vahingoitit mua oikeesti.
- senkin p*ska
Haukut väärää puuta. En kirjoittanut tuota. Ja sen lisäksi unohdat oman käytöksesi täysin. Mutta et saa sinäkään koskaan anteeksi.
- Voi yhren kerran
senkin p*ska kirjoitti:
Haukut väärää puuta. En kirjoittanut tuota. Ja sen lisäksi unohdat oman käytöksesi täysin. Mutta et saa sinäkään koskaan anteeksi.
Niin sinä " senkin p*ska " kuin " 0000---- " oletteko te OIKEASTI NOIN TYHMIÄ ?
Kummallakaan teillä ei ole hajuakaan kenelle te vastasitte ja sitten vielä alatte tappeleen. Ootte te palstojen pohjasakkaa.
- 000---
Ekö riittänyt se fyysinen vaan piti yllyttää kaikki pahat voimat ja haaskat kimppuun ja aloittaa varsinainen tuho-operaatio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes981168Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361122Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 67743
- 25736
- 34728
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629- 9625