Ollaan seukatu kesästä asti ja poikakverini ei pysty pitään näppejään kurissa.
Hieman hävettää kaveriporukassa kun se tulee mun taa tai ottaa syliinsä istumaan ja puristelee mun rintoja. Voin tuntea kuinka sillä seisoo kun se on mussa kii.
Kaupungilla, kaupassa, joka paikassa se puristelee mua pepusta ja joskus jopa hyväilee jalkojen välistä.
Hieman nolottaa mut en uskalla kieltää kun se on niin ihku.
Lääpitäänkö teitä muia myös?
Poikakverini hipelöi
18
1209
Vastaukset
- siikahansesiellä
ui jumalauta kahen kilon siika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- no jaa
Ja teidän ikänne on?
- koko ajan
mä oon 13 ja poika 16
- Therapeuttix
Tuota, oletko miettinyt, millainen teidän henkisen puolen suhde nyt on? Eli osaatteko jutella kaikista asioista, tai haluaako poikakaverisi? Voitko kertoa syvimmät ajatuksesi hänelle ja hän sulle? Mitä puuhailette yhdessä?
Sillä fyysinen hellyys on vain yksi puoli seurustelussa. Ja sano rohkeasti, ellet pidä jostain käpälöinnistä! Sinä ku oot tasavertainen seurustelusuhteessa! Koita sano mielipiteesi. Tykkäät mutta... Tossa vaiheessa 3 on paljon
- Urlol
Poikakaveris on vain pillun perässä, ja luultavasti jättää sut kunhan on sitä saanutkin. Jätä se, se ei ansaitse sua.
- faihhhhhhhhhhhhhhhhh
sano sille suoraan ettet tykkää. jos se loukkaantuu nii jätä se. se o vaa su pillun perää... ja sano se sille vaik jossai ulkon mis on muitaki koska toi kuulostaa aik pelottavalt et se on tuntenu sut alle 4 kk ja luulee voivansa koskee kaikkialle ilma lupaa;
Heips, jokaisella on seurustelusuhteissaan oma aikataulunsa ja oma yksityisyytensä. Sinun rajoajasi selkeästi rikotaan. Mutta sinun vastuusi tilanteessa on kertoa mistä pidät ja mistä et.
Mielestäni hellyydenosoitukset kuuluvat kadenkeskisiin tilanteisiin. Toki voi kulkea käsikkäin, halia jne.. muidenkin läsnäollessa, mutta ei se ole kivaa katsottavaa muillekaan, jos hän kulkee käsi haarovälissäsi.
Kolmen vuoden ikäero tuossa vaiheessa on myös aika iso. Joillain paljon isompikin, mutta oletko varma, että haluatte samoja asioita, samalla tasolla poikaystäväsi kanssa. Puhukaa, puhukaa ja puhukaa :)
Henna - erityisnuorisotyö- jm97
minusta tuommonen olis just mukavaa..
- pingublaah
Jos tää koituu ongelmaksi käske lopettaa. Uskon että poika on hirveen ihku mutta arvaa kuinka ihkuks se menee ku se raiskaa sut....
- jooooooo-o
Ikävä kyl veikkaan et se haluaa sunkaa vaa sänkyy. Mut toki voin olla väärässäki. Joo mut mäkin ehdottaisin puhumista sen kanssa.
- wallu89
mä olen samaa mieltä kun henna.sulla on oikeus omaan kehoosi ja sanoa mitä poikakaverisi saa tehdä ja mitä ei.poikakaverisi ei saa tehdä mitään sellaista mitä et halua ja niinkun henna hyvin sanoi "hellyydenosoitukset kuuluvat kadenkeskisiin tilanteisiin".tiedän kyllä omasta kokemuksesta mitä on olla ihastunut/rakastunut,mut sinun kannattas miettiä tota ikäeroa.must se on aika iso vielä tossa iässä.
- Kokenut16 tyttö:)
Suosittelen et kiellät poikaa ja tutustut ensiksi omaan kehoon ja sit anna vasta jätkän tutustuu..16v poika kyllä ymmärtää ja jaksaa odottaa :) ja jos ei niin hän ei selvästikkään ole sinun arvoisesi eikä lähelläkkään kypsää :) suosittelen vielä tos iäs hankkimaan ikäistään poikakaveria :)
- jm97
tutustut kehoon.. voi luoja
- Ei se voi ragee...
Sanot vaa ystävällisest sille et se on muuten ok , mut ei julkisil paikoil.
- säälittävää
voi vittu niinku sä oot 13, ja se o 16. vittu LOL. sähän oot saatana pikkutyttö viel. kahden vuoden pääst sil on jo ajokortti ja sul on vast mopokortti. en tajuu miks joku 16 vuotias on kiinnostunu jostai 13 vuotiaast. en tajua. ihan sama. säälittäviä lissujahan löytyy koko maasta. valitettavasti. :/
- MUL ON AINAKI
KOKO AJAN KAUHEE STONDIS, KUN GILTSIT ON NIIN SEXYI JOKA PUOLEL NYKYISIN. TEKISI MIELI NUSSIA MONTAA VASTAANTULIJAA.
- huhhuhee
se haluu vaa seksii susta ei varmaan mitää muuta.;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158