2m+1n

pariskunta43

nyt ohjeita niiltä, ketkä ovat olleet mukana tällaisessä. Eikä tarvi olla tuplapanoa, vaan hyväily, nuoleminen ym, kun toinen panee jne. Kiitos jo etu käteen

12

4438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M48xxx

      Oli tosi kiihottavaa kaikille kun vaimoni oli kontallaan, itse rakastelin, panin, häntä takaapäin ja toinen mies oli selällään nuollen samalla vaimon klitorista ja pillua. Kyrpänikin sai samalla kieleilyä... Samalla vaimoni otti tietenkin vieraaltamme suihin. Me miehet tietnkin yhteistuumin puristelimme hänen takapuoltaan ja rintojaan. Huh...se oli kiimainen ilta ja yö. Siinä tuli monet variaatiot tehtyä. Nautintoa lisää se, että olen bi. Jos miehesi ei halua miehen kosketusta, niin siinä tapauksessa ei tietnkään kannata vaatia mitään joka häntä ahdistaisi. Itsestäni tuntuu vaan todella kiihottavalta kun vaimoni imee minun ja ystävämme kaluja yhtä aikaa...

    • jaettu ilo paras ilo

      En mä heterona tota kaihda, että laitan vehkeen yhtä aikaa aviomiehen kanssa naisen suuhun..

      Ihanaa on aloittaa ilta saunomalla rva tietty keskellä niin, että neljä kättä vaeltaa naisen keholla, ja hänen kädet on molempien vehkeillä... Siinä vuorotella suuhun siitä sitten petiin... Ai, että mikä ilta siitä seuraa..

      Kumpa taas pääsisi jonkun parin kanssa touhuilemaan..

      • nuorimies45

        kyllähän tuollaista heteromiestä tarvittaisiin hotelliviikonlopuun tässä syksyllä. XL-rouvaa pitäisi hemmotella.


    • Anonyymi

      Vieras sohvalla istuen jalat harallaan ja vaimo ratsastaa vieraalla selkä vieraaseen päin. Samalla vaimon klitoriksen ja vieraan kalun nuoleminen teki höpöä kaikille.

    • Anonyymi

      Vieraan miehen kyrpää tekee tehtävänsä. Vaimo on kiimassa kuitenkin,halusit tai et.
      Kun vieras työntyy pilluun juhlat aikaa, ja kaikki menee ilman suunnitelmia.
      Suunnitelmat eivät pakkaa toteutumaan,ja kaikkein parhaat kokemukset ovat vaan tulleet.

    • Anonyymi

      Käy se hyvin noinkin alkuun. Me tehdään silleen että toinen mies pitää hyvänä naista etupuolelta ja toinen panee takaapäin....vaihdellaan asentoja. Kaverin vaimo haluaa välillä katsoa ku miehet imee toisiaan ja lipsuttaa pimpsaansa vieressä tunnelman kokottamiseski, Eilen torstaina viimeksi. Välillä ollaan mun vaimon kimpussa, ei pääivinä toki! Mahtavaa sexiä :D

    • Anonyymi

      U­­­u­s­­i s­­ek­­si­tea­tteri ava­­utu­u Su­ome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­kk­­­i­. Il­mo­ittautum­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­e tä­­­äl­­­l­­­ä - http://9211222.com/H/1GutC 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­eksi­­tea­­tteri ava­­­utu­u Suome­en! Ku­tsu­mme kai­­­kk­­i­­. Il­mo­ittau­­tum­inen ry­­hmä­ämm­­e tääl­­l­ä - http://9190000.com/H/3Hl5 👈

    • Anonyymi

      Olen ukm ja yhden pariskunnan kanssa sextaan lähes pari krt kuussa!
      Kaikkea ihanaa harrastetaan, esim toinen panee suuhun ja toinen oikeesti, Vaihdellen paikkoja. Saa rouva monet orkut....

    • Anonyymi

      Mun haave,toteutuuko koskaan kuka tietää🤔😍

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe