Nuoret laiskat ja tyhmät

HUOLESTUNU

Miksi nykyajan nuoret on kermaperseitä jotka ei tee mitää vastaus on niie vanhemmat palvoo niitä ku nuoret on vanhempien kullannuppuja ei niie tartte tehä töitä. HÖPÖ HÖPÖ sanon minä mut mitä mieltä te ootte. Suomes ei varmaa oo yhtää nuorta joka ei sano emmää ny jaksa . tai jotai sinne päin kaikki ei ees opiskele ite kävin kaikki koulut mut huolettaa ny et mikä on suomen nuorten tulevaisuus. Kattokaa ohjelmaa Nuoret laiskat ja tyhmät subilta tiistai iltasin siinä on varottavii esimerkkei. Itelläni on 1v tyttö ja3v poika niistä ei ikinä tuu sellasii kermiksiä ainakaa mun toimesta opetan varmaa niilla ajoissa mite pyykkiä pestää ja miten astianpesukonetta käytetää. Mut huolettaa ku nuoret vaa laiskottelee ja äiti ja isi tekee työt mites sitte ku mamma kuolee miten sitte leipä tulee pöytää mistä sit saa rahaa ku ei mitää osaa tehä...

9

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Ite oon samaa mieltä muaki huolestuttaa suomen tulevaisuus ja syystäki ku se on kermiksie varas

• NEGATIIVINEN

VASTATKAA ET MIKS NUORET ON KERMIKSII TUNNUSTAKAA SYYLLISYYTENNE JA HUOLESTUNU KYL SUNKI LAPSISTA TULEE KERMIKSIÄ JA JOS EI NII NE ALKAA PELÄTÄ SUA JA PALVOA SUA SIKS PAINOIN ALAPEUKUSTA PAINOIN MYÖS MINÄ NIMIMERKIN VIESTILLE ALAPEUKKUU KOSKA EN PIDÄ TOMMOSESTA NUORTEN SOLVAAMISESTA TULEVAISUUS ON HYVISSÄ KÄSISSÄ

• sanna34v

Kommentoikaa oon samaa mieltä HUOLESTUNEEN kanssa miks nuoria ja lapsia hemmotellaa eiks nuoret ja lapset vois mieluummi vaik vahtia sisaruksia ja kantaa klapeja liiterii sit kesällä lähetää lomalle vähän niinku palkintomatkalle juhlimaa sitä reippautta ja jos ei oo autettu ja kunniotettu vanhempia tarpeeks nii ei mennä lomalle eikä shoppailee onko selvä

• Mummi

Oon samaa mieltä ku aloittaja, ja NEGATIIVINEN ei lapset ala pelätä jos nätisti kehottaa esim. Tyhjentämään astianpesukoneen tms. Ja sitä paitsi lapsille voi opettaa että he saavat siitä palkkion!!!=] Minun lapset ovat jo 30 ja 28 , molemmat menestyneitä ( toinen insinööri ja toinen myyntipäällikkö) ja molemmilla lapsia ja vaimot...käytin samaa taktiikkaa ku aloittaja, eikä lapset pelänneet yhtään, he tiesivät että minulle voi kertoa kaiken ja niin tekivät! Nyt keskityn lapsenlapsiin, mutta jätän kasvatuksen heidän vanhemmilleen, he tosin totesivat käyttävänsä samaa menetelmää heti kun heidän lapsensa kasvavat hiukan(toinen on 1v poika ja toinen 2v poika) toinen lapseni ei oikein ole ehtinyt oikein vielä ajatella koska on tuore isä( tyttö on vasta kuukauden ikäinen)

• sanna34v

kesäloman pitäs olla palkinto siitä et KAIKKI on ollu reippaita.

• HUOLESTUNU

Miks kukaa ei vastaa mun viestii

• 15wtytsy

mutta pitänee ottaa kuitenkin huomioon että kaikki nuoret eivät ole tuollaisia! :/ tässähäb ketjussa "syyllistetään" kaikkia. ja kaikkihan se saa alkunsa vanhemmista, jos he sustuvat ostamaan kaikki, tekemään kaikki työt ilman apua jne.. niin ei nuoret joudu/pääse tekemään mitään.
      Itse olen 15v tyttö, ja omasta mielestäni en ole tuollainen mitä alottaja on tässä sanonut...

• HUOLESTUNU

No ei kaikki oo semmosia mut kohta on jos ne VANHEMMAT ostaa kaiken...

• HUOLESTUNU

EI OO TARKOTUS SYYLLISTÄÄ KETÄÄ ET SORI vaan 15wtytsy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe