Mitä mieltä Autokoulu Vauhdista?

VantaalainenKorttimi

Mitä tuumaatte? Millä kurssilla olitte? Oliko opettajat ammattitaitoisia vai tunareita?

5

2557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niko89

Ajoin korttini jo muutama vuosi sitten Vauhdissa ja silloin minua opettanut Mika oli loistava opettaja. Selkeä, rauhallinen ja hyvä huumorintaju. Kävin myös hänen 2-vaiheen joka ei yllättäen ollut rahastusta. Muista opettajista ei ole valitettavasti kokemusta.

• Jooooooooooooooo0000

Tää pitäskö sanoa "koo"mikko joka omasta mielestään "opettaa" on kyllä oikee älykkyyden huipennus. Edes ryömitykseen ei mies osannut vinkata että jalkajarrua kannattaa käyttää jne.

Pyörä täys paska, kaadettu jo varmaan tuhat kertaa, kulkee minne sattuu, tanko vino kytkinkahvoineen solmussa. Mittarin lasit rikki ja näyttää mitä sattuu, vanha ryypyllä käytettävä er-5 jossa kytkin on niin lopussa että aloittelijan on tooosi helppo oppia.

Se mikä pelaa on laskutus ja vittuilu. -1 tähteä.

• Anonyymi

Agree

• Annu931

Mä ajoin vajaa pari vuotta sitten kortin Vauhdissa ja mua opetti se toinen naisope (Maria). Olin ihan tyytyväinen ja sain kortin ensiyrittämällä. Ajoin siellä kakkosvaiheenkin ja sekin oli ok, opena oli joku mies. Kaikki pelas.

• jari23

Itse ajoin vauhdissa AB kortin n. 2v sitten opettajina toimivat (A) kari ja (B) harri kaikki toimi niinkuin pitää sain b kortin 2.5kk ja a kortin 3 viikossa. itselläni ei ole mitään negatiivisia kokemuksia , sain myös molemmat kortit ensimmäisellä yrityskerralla. nyt olen menossa 2 vaiheeseen myös vauhtiin. 5/5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1757
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      265
      878
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      779
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      65
      656
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      651
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      644
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      641
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      626
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      592
    Aihe