Mitä tuumaatte? Millä kurssilla olitte? Oliko opettajat ammattitaitoisia vai tunareita?
Mitä mieltä Autokoulu Vauhdista?
5
3243
Vastaukset
- Niko89
Ajoin korttini jo muutama vuosi sitten Vauhdissa ja silloin minua opettanut Mika oli loistava opettaja. Selkeä, rauhallinen ja hyvä huumorintaju. Kävin myös hänen 2-vaiheen joka ei yllättäen ollut rahastusta. Muista opettajista ei ole valitettavasti kokemusta.
- Jooooooooooooooo0000
Tää pitäskö sanoa "koo"mikko joka omasta mielestään "opettaa" on kyllä oikee älykkyyden huipennus. Edes ryömitykseen ei mies osannut vinkata että jalkajarrua kannattaa käyttää jne.
Pyörä täys paska, kaadettu jo varmaan tuhat kertaa, kulkee minne sattuu, tanko vino kytkinkahvoineen solmussa. Mittarin lasit rikki ja näyttää mitä sattuu, vanha ryypyllä käytettävä er-5 jossa kytkin on niin lopussa että aloittelijan on tooosi helppo oppia.
Se mikä pelaa on laskutus ja vittuilu. -1 tähteä.- Anonyymi
Agree
- Annu931
Mä ajoin vajaa pari vuotta sitten kortin Vauhdissa ja mua opetti se toinen naisope (Maria). Olin ihan tyytyväinen ja sain kortin ensiyrittämällä. Ajoin siellä kakkosvaiheenkin ja sekin oli ok, opena oli joku mies. Kaikki pelas.
- jari23
Itse ajoin vauhdissa AB kortin n. 2v sitten opettajina toimivat (A) kari ja (B) harri kaikki toimi niinkuin pitää sain b kortin 2.5kk ja a kortin 3 viikossa. itselläni ei ole mitään negatiivisia kokemuksia , sain myös molemmat kortit ensimmäisellä yrityskerralla. nyt olen menossa 2 vaiheeseen myös vauhtiin. 5/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061