Mitä mieltä Autokoulu Vauhdista?

VantaalainenKorttimi

Mitä tuumaatte? Millä kurssilla olitte? Oliko opettajat ammattitaitoisia vai tunareita?

5

2786

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niko89

Ajoin korttini jo muutama vuosi sitten Vauhdissa ja silloin minua opettanut Mika oli loistava opettaja. Selkeä, rauhallinen ja hyvä huumorintaju. Kävin myös hänen 2-vaiheen joka ei yllättäen ollut rahastusta. Muista opettajista ei ole valitettavasti kokemusta.

• Jooooooooooooooo0000

Tää pitäskö sanoa "koo"mikko joka omasta mielestään "opettaa" on kyllä oikee älykkyyden huipennus. Edes ryömitykseen ei mies osannut vinkata että jalkajarrua kannattaa käyttää jne.

Pyörä täys paska, kaadettu jo varmaan tuhat kertaa, kulkee minne sattuu, tanko vino kytkinkahvoineen solmussa. Mittarin lasit rikki ja näyttää mitä sattuu, vanha ryypyllä käytettävä er-5 jossa kytkin on niin lopussa että aloittelijan on tooosi helppo oppia.

Se mikä pelaa on laskutus ja vittuilu. -1 tähteä.

• Anonyymi

Agree

• Annu931

Mä ajoin vajaa pari vuotta sitten kortin Vauhdissa ja mua opetti se toinen naisope (Maria). Olin ihan tyytyväinen ja sain kortin ensiyrittämällä. Ajoin siellä kakkosvaiheenkin ja sekin oli ok, opena oli joku mies. Kaikki pelas.

• jari23

Itse ajoin vauhdissa AB kortin n. 2v sitten opettajina toimivat (A) kari ja (B) harri kaikki toimi niinkuin pitää sain b kortin 2.5kk ja a kortin 3 viikossa. itselläni ei ole mitään negatiivisia kokemuksia , sain myös molemmat kortit ensimmäisellä yrityskerralla. nyt olen menossa 2 vaiheeseen myös vauhtiin. 5/5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      145
      2416
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1671
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1566
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1518
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      805
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      792
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      59
      776
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe