Haluun Omaan Asuntoon

jeesjees

Mooi oon 21v mies. Itsee alkanu todella tympimään kotona asuminen! Tienaan melko hyvin töissä mutta työpaikka ei oo varma, ollu tossa puljussa 11kk n2800e kk. Joskus haaveilin että heti omistusasuntoon mutta jos sitä vuokralle näin aluksi. Ketuttaa suoraan sanoen asua vanhemmilla. Tää on ollu tällästä tekohengitystä jo koulusta asti, ainaku halunnu lukee esim kokeisiin niin äänet kuuluu selvästi seinien läpi. Treenaan melko paljon niin ruuanlaitttoki meinaa olla vaikeeta kun meikän kaikki pöperöt meinaa mahtuu jääkaappiin. Porukat aina tässä mun huoneessa häärää. Ja mikä tärkeintä mulla ei oo koskaan ees tyttöjä kotona ja runkatakkin pitää nopeesti ettei kukaan tule huoneeseen :/ todella säälittävälle kuulostaa.. paljon muutakin miinusta löytyy. Aijai sitä oman kämpän mukavuutta kun sais tyyliin. käydä paskalla vessan ovi auki jah treenata vatsalihaksia jympyti musiikin tahtiin, tullu 2pv ryyppyputken jälkeen kotiin ottamaan rennosti. Prkl meinaa ahistaa. Vanhemmatkin melko riippuvaisia minusta ja se alkaa ahistamaan. Kyllähän tuo omilleen muuttaminen jänskättää kun olen ollut ainut lapsi ja porukat hössöttäneet liikaa, ja rajottaneet nuoruutta paljon.

4

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietitääs nyt taas EDES vähän.

      Jos olet oikeasti ollut noin kovapalkkaisessa työssä noin kauan, niin sinä olet jotakuinkin tienannut 30800€, josta vähennetään verot ja sinun kuukausittaiset ruokakulut yms...

      Noilla tuloilla sinulla ei olis mitään ongelmaa muuttaa omillesi. Miksi pelkäät työsi puolesta? Oletko määräaikaisessa työsuhteessa? Onko työnantajalla syytä antaa sinun paikkasi pois ja ottaa joku muu tilallesi? Teetkö työsi huonosti?

      "Vanhemmatkin melko riippuvaisia minusta"

      - Ovatko he työttömiä ja sinä tuota ruuan pöytään? Mikäli asia ei ole näin, niin sinun on unohdettava heidän tunteet ja muut, koska sinä elät omaa elämääsi ja he kyllä kestävät sen, että lapsi muuttaa pois kotoa. Tuskin he sinua jaksavat ikuisesti nurkissaan katsella.

      Siinähän muutat, ei ole mitään estettä.

    • Heips, rohkeutta itsenäistymiseen. 21v nuori mies kaipaa aivan varmasti jo tilaa ympärilleen ja yksityisyyttä. Kokeile ja ainahan voit takaisin palata, jos palaset ei heti loksahda paikoilleen. Tuskin kuitenkaan niin tulisi käymään.

      Henna - erityisnuorisotyö

    • ...................

      Hae kaupungin asuntoa, varmasti myöntää, kun olet duunissa.

    • Moikka!
      Monella ihmisellä nykyaikana ei ole tietoa siitä, kuinka kauan työpaikka pysyy jne. Voit hyvin muuttaa edulliseen vuokrakämppään ja alkaa asuntosäästäjäksi, ja kun oot saanut asunnon hinnasta 10% säästettyä, voit saada lainan siihen ja alkaa maksaa omaa asuntoasi. Kannattaa kysyä pankista lisää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe