Erotetaanko eheytyneet kirkosta

eikö saa eheytyä

Koska palstalla suurin synti näyttäisi olevan, jos on eheytynyt jostain.
Niin erottaako kirkko eheytyneet tai eheytmistä haluavat. Vai laitetaanko heidät vain mustalle listalle.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

Ei varmasti kirkko erota ketään eikä laita ketään mustalle listalle. Toisaalta "eheytyneenkin" olisi hyvä muistaa, ettei omasta hyvästä kokemuksesta huolimatta ketään voi pakottaa tai painostaa muutokseen.

• ei saa puhua ?

Eli on pidettävä koemuksensa oman tietonaan, ninkö ?

• hgftrefg

Ketä on pakotettu tai painostettu. Pakottaa tai painostaa ei saa toiseenkaan suuntaan. Jokaiselle on annettava apua jos hän sitä tarvitsee oli syy mikä tahansa.
        Nyt tuntuu, että syyllistetään apua haluavat, jotta ne jotka eivät katso apua tarvitsevänsa eivät loukkaannu.

• älä kerro siis

Ei. Mutta katotaan kieroon.

• Hei,

Kirkko ei erota ketään yhtään mistään syystä.

Seurakuntalaisilla on paljon salaisuuksia, joista eivät halua puhua seurakuntiensa työntekijöille tai luottamushenkilöille, joten tuskin kenenkään eheytyminen tai rikkoutuminenkaan tulee heidän tietoonsa, jos asianomainen ei sitä halua.

Eri asia on sitten, mitä mieltä olemme näistä eheytymistä. Miten ehyt voi eheytyä joskikin toiseksi, jota ei ole?

t. Maarit-pappi

• yksi asiako vain

Etkö keksi sanalle eheyminen, mitään muuta kuin homot :O

• Entäpä uskossa heikko? Eikö hän tarvitse eheyttämistä? Ainakin yksi "Jumalan luoma :D" Kirkko kuulolla-vastaaja kehui, että tarvitaan seurakunta yhteyttä tai muuten ei usko pysy...Eikö siinä eheytä rakakoilevaa uskoa?

• En usko. Mutta miten arvelet käyvän vaikkapa helluntaiselle homoseksuaalille joka ei eheydy? Erotetaanko seurakunnastaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2699
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2373
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1995
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1738
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1329
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe