Olen tosi iloinen siitä.
Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista
112
801
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sen siitä saa, kun kaksi toisiaan kunnioittavaa ihmistä ihastuu.
- AnonyymiUUSI
Näin juuri ❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu, sama tilanne meillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu, sama tilanne meillä.
Se lienee tavallisin tilanne ihmisten välillä. Nämä täällä näkyvät ovat poikkeuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se lienee tavallisin tilanne ihmisten välillä. Nämä täällä näkyvät ovat poikkeuksia.
Nimenomaan. En ole tällaista porukkaa missään kohdannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ehkä tavallisin aluksi, mut arki kaiken muuttaa voi? Minusta enemmän toivottavin lähtökohta, jolloin ajatukset ja tavat toimia lähempänä toisia. Ulkoisesti sopivat eivät toisinaan ole niitä sopivimpia toisilleen, koska luonteet ovat ne tekijät, jotka merkitsevät enemmän kuin ulkoinen pinnallisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ehkä tavallisin aluksi, mut arki kaiken muuttaa voi? Minusta enemmän toivottavin lähtökohta, jolloin ajatukset ja tavat toimia lähempänä toisia. Ulkoisesti sopivat eivät toisinaan ole niitä sopivimpia toisilleen, koska luonteet ovat ne tekijät, jotka merkitsevät enemmän kuin ulkoinen pinnallisuus.
Lisään, joskus ihmiset kasvavat yhteen, muuttuvat toisilleen sopivammiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, joskus ihmiset kasvavat yhteen, muuttuvat toisilleen sopivammiksi.
Me ollaan kai kasvettu yhteen tavallaan. Ensin kaverina monta vuotta.
- AnonyymiUUSI
Ei ole eikä tule. Siis irl. Täällä voi tulkita toisen kirjoituksia väärin ja luulla hänen kirjoittamakseen inhottavuuksia. Hänestä en ole silti koskaan ajatellut mitään negatiivista.
Vanhempi nainen- AnonyymiUUSI
En ole ikinä kuvitellut hänen kirjoittavan tänne. En päästä lähipiiriin pirullisia ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä kuvitellut hänen kirjoittavan tänne. En päästä lähipiiriin pirullisia ihmisiä.
Minä olen kuvitellut. Se oli sekä onnellista että kamalaa aikaa. Edelleen vastailen tänne välillä kuin "hänelle", mutta vain positiivisiin aloituksiin. Vaikka tiedänkin että tunteeni ovat yksipuoliset, koska hän ei ollutkaan koskaan täällä. Silti en ajattele hänestä negatiivisesti. Hän on silti ihana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuvitellut. Se oli sekä onnellista että kamalaa aikaa. Edelleen vastailen tänne välillä kuin "hänelle", mutta vain positiivisiin aloituksiin. Vaikka tiedänkin että tunteeni ovat yksipuoliset, koska hän ei ollutkaan koskaan täällä. Silti en ajattele hänestä negatiivisesti. Hän on silti ihana.
Tsemppiä, toivottavasti löydät pian molemminpuolisen rakkauden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä, toivottavasti löydät pian molemminpuolisen rakkauden.
En ole etsimässä mitään sellaista. Olen täällä ajoittain vain kaipaamassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole etsimässä mitään sellaista. Olen täällä ajoittain vain kaipaamassa.
Se voi löytyä etsimättä. Ei kuitenkaan tällaisilta palstoilta, jotka ovat mätää täynnä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se voi löytyä etsimättä. Ei kuitenkaan tällaisilta palstoilta, jotka ovat mätää täynnä.
Kuten sanottu, en etsi täältä mitään. Vain kaipaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, pirullinenkin ihminen voi olla sydämeltään hyvä ihminen, kohdannut vain pahan ihmisen, jonka provosoimana tullut epäilevämmäksi muita kohtaan, enkä siksi ole välttämättä helposti lähestyttävä? Itsekin enemmän etäinen heitä kohtaan, joiden hyvyydestä en ole varma ja hyvälle olen luottamuksen arvoinen ja hyvä ihminen, sellaisiakin on olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu, en etsi täältä mitään. Vain kaipaan.
Miksi kaipaat täällä miksi et voi tehdä sitä jossain muualla ja omassa rauhassa ja mielessä. En ymmärrä mitä se täällä auttaa ja kuten sanoit olet siis harhoissa kuvitellut hänet tänne ja vastaillut hänelle. Aika hölmöä touhua. Ihmiset taitaa mennä sekaisin täällä oma mieli ja rauha auttaa kyllä tai puhuminen jollekin aidolle ja oikealle ihmiselle. Elämä menee hukkaan palstalla.
- AnonyymiUUSI
Ai ei? Mulla menee lähes aina napit vastakkain mun "miesten" kanssa.
- AnonyymiUUSI
En mä tule teille töihin. IKINÄ ENÄÄ KOSKAAN. En vaikka kuinka ilkeilisit. En tule valtiolle enkä kunnalle töihin. En tule hallintoon, politiikkasn, diplomatiaan, Issille MIHINKÄÄN TEHTÄVÄÄN ENÄÄ KOSKAAN. En tule mihinkåån töihin mihin te minua suunnittelette. Sillä minun pääni yli EI kävellä. ENÄÄ. Te ette päätä missä minä olen töissä ja missä en.
Ja sinulle rakas: Minä en kirjoita yhtään mitään negatiivista sinusta, en yhtään ainutta negatiivista kirjoitusta, mutta en myöskään tule samaan työpaikkaan enää töihin. Nyt se savustaminen ja junailu on loputtava!. Jos haluat minua nähdä niin ota itse somekanavien kautta yhteyttä (tulossa ensi kuussa) tai sitten jos et itse ota yhteyttä niin sitten ei me valitettavasti olla enää yhteyksissä. That’s it. Niin se vaan menee. ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mä tule teille töihin. IKINÄ ENÄÄ KOSKAAN. En vaikka kuinka ilkeilisit. En tule valtiolle enkä kunnalle töihin. En tule hallintoon, politiikkasn, diplomatiaan, Issille MIHINKÄÄN TEHTÄVÄÄN ENÄÄ KOSKAAN. En tule mihinkåån töihin mihin te minua suunnittelette. Sillä minun pääni yli EI kävellä. ENÄÄ. Te ette päätä missä minä olen töissä ja missä en.
Ja sinulle rakas: Minä en kirjoita yhtään mitään negatiivista sinusta, en yhtään ainutta negatiivista kirjoitusta, mutta en myöskään tule samaan työpaikkaan enää töihin. Nyt se savustaminen ja junailu on loputtava!. Jos haluat minua nähdä niin ota itse somekanavien kautta yhteyttä (tulossa ensi kuussa) tai sitten jos et itse ota yhteyttä niin sitten ei me valitettavasti olla enää yhteyksissä. That’s it. Niin se vaan menee. ❤️Ai, että 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, että 🤣
sivusta.Hyviä töitä heillä on ollut, ja palkka myös ihan hyvä. ei siis minulta. enkä tiedä milloin eteen taas tulevat. eikä heissä kumppanina mitään vikaa ole ollut. mutta moni puhuu noin, itsekin eräästä toisesta ryhmästä, erohan siinä tuli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulle rakas: Minä en kirjoita yhtään mitään negatiivista sinusta, en yhtään ainutta negatiivista kirjoitusta, mutta en myöskään tule samaan työpaikkaan enää töihin. Nyt se savustaminen ja junailu on loputtava!. Jos haluat minua nähdä niin ota itse somekanavien kautta yhteyttä (tulossa ensi kuussa) tai sitten jos et itse ota yhteyttä niin sitten ei me valitettavasti olla enää yhteyksissä. That’s it. Niin se vaan menee. ❤️ONNEKSI ME EI OLLA IKINÄ EDES OLTU MIEHENI KANSSA TYÖKAVEREITA VAAN ME OLLAAN VAIN OLTU KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKEUS ASIAA HOIDETTU YHDESSÄ.
MINÄ TUON ASIAN LAITOIN KÄRÄJIEN KAUTTA MUUNTOON, MUTTA MIEHENI OLI SENTÄÄN MIEHENÄ TYÖKAVERINSA KANSSA TUOMASSA ILMOITUSTA MINULLE NIIN MINÄ SAIN HOITAIN KUNNIALLISESTI SEKÄ VASTUULLISESTI ASIAN LOPPUUN, KOSKA HE JOIDEN KUNNIOIT OLEN LOUKANNUT EIVÄT KUNNIOITTANEET MINUA.
MINULLA OLI OIKEUS VAATIA ITSELLENI KOVEMPAA TUOMIOTA MITÄ HE VAATIVAT JOIDEN KUNNIOITA OLIN LOUKANNUT!
MINÄ VAADIN AINA VANKEUS RANGAISTUSTA ITSELLENI, MUTTA VIIMISILLÄ KÄRÄJILLÄ EN VAATINUT KOSKA MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ : Xxxxx Xxxx on vaatinut minulle VANKEUTTA!
Jostain syystä hän SYYLLISTYI VALEHTELUUN JOKA KOHDISTUI MINUUN, MIES POLIISEIHIN JA KÄRÄJÄ OIKEUTEEN!
KUNNIALLISET KAUNIIT NAISET OSAAVAT PELATA KAIKKI NAISET POIS LAUDALTA NIIN HE SAAVAT MIEHEN JONKA HE HALUAVAT JA EI SILLÄ OLE MERKITYSTÄ VAIKKA OLISI ITSE NAIMISSA JOS VAIN HALUAA MIEHEN VAIKKA MIES EI HALUAISIKAAN HÄNTÄ!
Ilmeisesti minun mieheni on ollut työvuorossa, koska hän vaati kunnioittamaan häntä ja lähti vankilaan minun kanssa.
Se on kyllä totta, että EI ME MITÄÄN HÄITÄ JA YHTEISTÄ ELÄMÄÄ OLLA MIEHENI KANSSA SUUNNITELTU VAAN MOLEMMAT OLLAAN VARMASTI ONNELLISEMPI YKSIN, KUN YHDESSÄ PARISUHDE HELVETISSÄ.
Syy on se, että MINÄ EN OLE TÄYDELLINEN NAINEN JOKA TOIMII NIIN, KUN TOISET NAISET!
Minulla on niin erikoinen TYYLI KOTONA joka viestii suoraan, että OSAAN OTTAA RENNOSTI JA TUO ON SYY MIKSI MINUA EI PAHEMMIN KYLILLÄ NÄY! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ONNEKSI ME EI OLLA IKINÄ EDES OLTU MIEHENI KANSSA TYÖKAVEREITA VAAN ME OLLAAN VAIN OLTU KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKEUS ASIAA HOIDETTU YHDESSÄ.
MINÄ TUON ASIAN LAITOIN KÄRÄJIEN KAUTTA MUUNTOON, MUTTA MIEHENI OLI SENTÄÄN MIEHENÄ TYÖKAVERINSA KANSSA TUOMASSA ILMOITUSTA MINULLE NIIN MINÄ SAIN HOITAIN KUNNIALLISESTI SEKÄ VASTUULLISESTI ASIAN LOPPUUN, KOSKA HE JOIDEN KUNNIOIT OLEN LOUKANNUT EIVÄT KUNNIOITTANEET MINUA.
MINULLA OLI OIKEUS VAATIA ITSELLENI KOVEMPAA TUOMIOTA MITÄ HE VAATIVAT JOIDEN KUNNIOITA OLIN LOUKANNUT!
MINÄ VAADIN AINA VANKEUS RANGAISTUSTA ITSELLENI, MUTTA VIIMISILLÄ KÄRÄJILLÄ EN VAATINUT KOSKA MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ : Xxxxx Xxxx on vaatinut minulle VANKEUTTA!
Jostain syystä hän SYYLLISTYI VALEHTELUUN JOKA KOHDISTUI MINUUN, MIES POLIISEIHIN JA KÄRÄJÄ OIKEUTEEN!
KUNNIALLISET KAUNIIT NAISET OSAAVAT PELATA KAIKKI NAISET POIS LAUDALTA NIIN HE SAAVAT MIEHEN JONKA HE HALUAVAT JA EI SILLÄ OLE MERKITYSTÄ VAIKKA OLISI ITSE NAIMISSA JOS VAIN HALUAA MIEHEN VAIKKA MIES EI HALUAISIKAAN HÄNTÄ!
Ilmeisesti minun mieheni on ollut työvuorossa, koska hän vaati kunnioittamaan häntä ja lähti vankilaan minun kanssa.
Se on kyllä totta, että EI ME MITÄÄN HÄITÄ JA YHTEISTÄ ELÄMÄÄ OLLA MIEHENI KANSSA SUUNNITELTU VAAN MOLEMMAT OLLAAN VARMASTI ONNELLISEMPI YKSIN, KUN YHDESSÄ PARISUHDE HELVETISSÄ.
Syy on se, että MINÄ EN OLE TÄYDELLINEN NAINEN JOKA TOIMII NIIN, KUN TOISET NAISET!
Minulla on niin erikoinen TYYLI KOTONA joka viestii suoraan, että OSAAN OTTAA RENNOSTI JA TUO ON SYY MIKSI MINUA EI PAHEMMIN KYLILLÄ NÄY!Unohdin laittaa, että YKSI HULLU NAINEN OLI KULJETUKSESSA SITÄ MIELTÄ ETTÄ NAISET PÄÄTTÄÄ.
Seuraavalla VAIHDOLLA EI ONNEKSI OLLUT ENÄÄN NAISIA PÄÄTTÄMÄSSÄ.
Oli siellä NAISIA TÖISSÄ, mutta EI HE OLLEET PÄÄTTÄMÄSSÄ KENEN KANSSA MIES MENEE NAIMISIIN JOS NAINEN VAATII KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!
Voin kai minä naimisiin mennä, mutta EN MINÄ VÄLTTÄMÄTTÄ HALUA ASUA MIEHENI KANSSA SAMASSA ASUNNOSSA. Kyllä minä hänen kanssa vaimona voin käydä lomalla, kaupassa ja metsässä, mutta EN SITTENKÄÄN VÄLTTÄMÄTTÄ HALUA ASUA HÄNEN KANSSA.
Voin minä käydä mieheni luona kylässä ja olla niin, kun kotona, mutta EI SE SITÄ TARKOITA, että mieheni sais tulla minun kotia ja olla niin, kuin kotona vaikka me ASUTTAIS SEINÄ NAAPUREINA! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, että 🤣
Mikä tästä 100% varmuudella sinuun tai yhtään keneenkään millään tavalla liittymättömän palstaäijän täytekommentissa sai taas tämän itkunsekaisen tekonaurun aikaan? Uteliaisuudesta utelen vaan
- AnonyymiUUSI
Seuransa kannattaa valita tarkasti
- AnonyymiUUSI
Niin se voi pitää sisällään muutakin kuin tämän palstaäijän aloituksissa tärkeilyn hyvin alentuvaan tyyliin. Sivusta sulle
- AnonyymiUUSI
Kyl ne negatiivitki jostain vielä löytyy.
-sivusta- AnonyymiUUSI
Kaikki eivät ole sekopäitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät ole sekopäitä.
Mitä tarkoitat tällä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä??
Miten monitulkintaisesti tämänkään palstaäijän lisäyksen voi edes ymmärtää? Voi luoja sinua
- AnonyymiUUSI
Ai ei vai🤔
- AnonyymiUUSI
Ei, ilmeisesti 🤣
- AnonyymiUUSI
Sama juttu, tulee kevyt fiilis kun ajattelen häntä
- AnonyymiUUSI
Toi on hyvä merkki.
- AnonyymiUUSI
Kyllä on. Jos toinen herättää masentavan tai ahdistavan fiiliksen, se on huono merkki.
- AnonyymiUUSI
Kaikki riippuu siitä osaako rakastaa.
- AnonyymiUUSI
Ne jotka osaa, ovat yhdessä keskenään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka osaa, ovat yhdessä keskenään.
Hyi
- AnonyymiUUSI
Mekään ei olla ikinä loukattu toisiamme, vaikka on tunnettu jo yli kaksi vuotta. Tässä voisi olla aineksia vaikka mihin.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvältä jos parin vuoden seurustelun jälkeen on tuo tilanne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä jos parin vuoden seurustelun jälkeen on tuo tilanne.
Ei seurustella, mutta ollaan muuten yhdessä monta kertaa viikossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on käytännössä sama tutustumisen kannalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei ole työpaikalla. Siellä ei saa oikeaa kuvaa ihmisistä. Vapaa-ajalla saa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei ole työpaikalla. Siellä ei saa oikeaa kuvaa ihmisistä. Vapaa-ajalla saa.
Parhaiten tutustuu kun ollaan samassa kaveriporukasssa, joka tapaa tiiviisti tai joku harrastus, missä käydään useana iltana viikossa. Niissä näkee todellisen luonteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhaiten tutustuu kun ollaan samassa kaveriporukasssa, joka tapaa tiiviisti tai joku harrastus, missä käydään useana iltana viikossa. Niissä näkee todellisen luonteen.
Itse en huomaa itsessäni eroa töissä ja arjessa, tuskin muutkaan- valitettavasti 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse en huomaa itsessäni eroa töissä ja arjessa, tuskin muutkaan- valitettavasti 🤣
Jotkut vetää roolia työpaikalla. Paras siksi viedä tutustuminen heti vapaa-ajalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vetää roolia työpaikalla. Paras siksi viedä tutustuminen heti vapaa-ajalle.
Se on varminta, eikä työpaikalla muutenkaan voisi edes edetä suutelua pidemmälle, joten pakkokin tavata muuallakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on varminta, eikä työpaikalla muutenkaan voisi edes edetä suutelua pidemmälle, joten pakkokin tavata muuallakin.
Joo näin se just on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla vielä pussailtu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla vielä pussailtu.
Tiedän että me suudellaan tänä syksynä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näyttelijät erikseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että me suudellaan tänä syksynä
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin juuri me tutustuttiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla voi pussata vain ne joilla on oma huone
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla voi pussata vain ne joilla on oma huone
Me pussattiin kyllä tauolla yhdessä paikassa minne ei muut näe. Tauot on omaa aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me pussattiin kyllä tauolla yhdessä paikassa minne ei muut näe. Tauot on omaa aikaa.
Minä en uskaltaisi suudella noin, joku voisi yllättää. Vain omassa huoneessa ja punaiset päällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en uskaltaisi suudella noin, joku voisi yllättää. Vain omassa huoneessa ja punaiset päällä.
Sama juttu. Pussailisin vain lukon takana omassa työhuoneessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tauot on omaa aikaa, mutta karseeta jos joku yllättäisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä voi edes olla harrastus, jossa käydään useana iltana viikossa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monet urheiluharrastukset esimerkiksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Pussailisin vain lukon takana omassa työhuoneessa.
Veikkaan että aika monet pussailee työpaikalla, niin paljon on pareja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ihan yleisessä tiedossa. Pitää yllä hyvää ilmapiiriä ja motivaatiota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä veikkaan että kaikki ovat joskus pussanneet työpaikalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monet urheiluharrastukset esimerkiksi
Hahah, itse en suostu harrastamaan urheilua, jossa joutuu olla ihmisten kanssa tekemisissä, joten en tullu edes ajatelleeksi! 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti näin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka yhdistystoiminta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me ainakin kohta 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me ainakin kohta 😅
Mekin ollaan pussattu kerran pikkujouluissa🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mekin ollaan pussattu kerran pikkujouluissa🤭
Lasketaanko se🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lasketaanko se🤔
Meillä ainakin lasketaan👍
- AnonyymiUUSI
Ainoastaan se, että ei olla vielä yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Me ollaan aivan alussa vasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan aivan alussa vasta.
Lopeta heti. Mistä olet saanut päähän toimia tällä tavalla??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta heti. Mistä olet saanut päähän toimia tällä tavalla??
Harhainen palstasetä T. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Plussat hylkii toisiaan vielä toistaiseksi
- AnonyymiUUSI
Mulle tulee onnellinen tunne kun vain ajattelenkin häntä❤️
- AnonyymiUUSI
Tämä juuri, tuntuu kuin lentäisi korkealla kesätaivaalla :)
- AnonyymiUUSI
Kohta me nähdään, jippii!!
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Eikä tule vastaakaan, meillä synkkaa hyvin.
Vastasin kuin hänelle- AnonyymiUUSI
Mä huomasin heti ekasta päivästä, että meillä synkkasi. Kaikki oli helppoa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu
- AnonyymiUUSI
Jack and Rose, rakkaustarina on traaginen ja ikimuistoinen ❤️ ilman hengen menettämisiä, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Köyhä taiteilija Jack rakastui ennen kuolemaansa varattuun naiseen ja rikkaasta perheestä tullut Rose petti miestään Jackin kanssa ennen onnettomuutta. Jack hukkui. Mitä tästä opimme? Älä sekaannu varattuihin hienohelmoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä taiteilija Jack rakastui ennen kuolemaansa varattuun naiseen ja rikkaasta perheestä tullut Rose petti miestään Jackin kanssa ennen onnettomuutta. Jack hukkui. Mitä tästä opimme? Älä sekaannu varattuihin hienohelmoihin.
Varattuihin ei yleensäkään pidä sekaantua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varattuihin ei yleensäkään pidä sekaantua.
Kirjoitin äskeisen huumorilla, varattuna hienohelmana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin äskeisen huumorilla, varattuna hienohelmana.
No mutta tämäpä invormatiivista, palstasetä🥱
- AnonyymiUUSI
Ei olla kumpikaan rikkovia luonteeltaan. On rikkovia ja on rakentavia ihmisiä, me ollaan rakentavia.
- AnonyymiUUSI
Sama omalla kohdalla miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Niinpä en lue negaviestejä missään. Tiedän ettei ne voi olla mulle.
- AnonyymiUUSI
En mäkään lue. Miksi lukisin kun en tunne ketään negatiivisia ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään lue. Miksi lukisin kun en tunne ketään negatiivisia ihmisiä.
Joo kun tietää miten toinen puhuu, niin turha lukea viestejä jotka ei sovi siihen.
- AnonyymiUUSI
Tää on kiva ketju!
- AnonyymiUUSI
Ei meilläkään. Hän on hieno ihminen eikä ikinä satuttaisi minua.
- AnonyymiUUSI
Sama meillä, arvostetaan kovasti toisiamme. Tekisin vaikka mitä hänen hyväkseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama meillä, arvostetaan kovasti toisiamme. Tekisin vaikka mitä hänen hyväkseen.
tee edes yksi asia se voi johtaa hyvään alkuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tee edes yksi asia se voi johtaa hyvään alkuun.
Olen jo tehnyt pieniä juttuja. Olet oikeassa, pitää tehdä jotain isompaa että hän näkee rakkauteni.
- AnonyymiUUSI
Rakastetaan, mutta ei toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Mutta sehän on hyvä tilanne jos molemmat kuitenkin rakastavat jotakuta. Olkaa vaikka ystäviä.
- AnonyymiUUSI
Enää ei ole mitään muutakaan.
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti näin.
SivusTa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti näin.
SivusTaJännää, kuinkas saTtuikaan...
-t-
- AnonyymiUUSI
Teillä on hyvät sosiaaliset taidot ja tasapainoinen luonne. Se tavallinen tarina.
- AnonyymiUUSI
Yleensä niin käy, kun kontakti alkaa miellyttävissä merkeissä.
- AnonyymiUUSI
Kokemus ei ole molemminpuolinen.
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään, miksi olisi?
- AnonyymiUUSI
Olemme edenneet hitaasti mutta varmasti ja rakkaudella.❤️
- AnonyymiUUSI
Emme ole yksin.
- AnonyymiUUSI
Nooh, pari negatiivistä mielensäpahoittajaa
- AnonyymiUUSI
Minä en tiedä, onko meidän välillä, mutta itse en tunne mitään negatiivista häntä kohtaan. KAikki mokat on ihan omia joilla tilanne vaikeutui mahdottomaksi. Hän ei ole tehnyt mitään väärää.
- AnonyymiUUSI
En teihin pa skoihin tule koskaan koskemaan. koskaan. minun naiseni on uskollinen ja luotettava.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755