Ihastunut Fysioterapeuttiin...

Pääsekaisin

Hyvin vaikea tilanne minulle itselleni. Koska en osaa tulki miestä. En tiedä onko fysioterapeutti miehellä aina tarkoitus kysellä ihmeellisiä yksityis asioita. Esim. Että taidat viihtyä yksin jne... vaikka ei ole kyllä ollut puhetta siitä että olen sinkku. Huomasin myös ekalla hieronta kerralla kun hän pyysi ottamaan paidan pois niin mieshän ihan punastu. Ja hetken päästä minulta kysyi että jännittääkö. Ja kun käsiäni puudutti mies taputti vatsaani ja sanoi että siirrä ne tänne. hmmmm..... Miten minä tulkitsen tätä minua hieman vanhempaa miestä. En todellakaan halua nolata itseäni kysymällä lähteekö kanssani vaikka lenkille. Hän on hyvin komea. Minä taas ihan normaali. Auttakeee!!!

32

3328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja.

      Hän on sinuun ihastunut ja yrittää kömpelösti osoittaa sen. Rohkaise häntä tai älä tee mitään, ihan miten sinusta tuntuu.

    • pääsekaisin

      Niin vähän tuo uskomattomalta tuntus että minusta olis kiinnostunut. Ei tuollaiset miehet kyllä päätään kääntäis minuun päin. Onko nuo merkit nyt sitten ihastumista vai onko hänen tapansa kohdella nuorempia naisia näin. Vaikea tilanne minulle koska olen ollut kauan yksin. Ja ikääkin kuitenkin kolkyt jo.

    • pääsekaisin

      Taitaapi olla parempi pitää suu kiinni ja jatkaa tylsää sinkku elämää. :(

      • ikisinkku1

        Kiva, itsellä sama homma. Sukupuolet vaan toistepäin (minä mies). Nainen niin minun tyyppiäni kuin olla ja voi, joka kerta kun sieltä lähtenyt niin on ollut olo todella haikea ja päivät vaikeita. Ajattelen häntä melkein kokoajan, heti aamulla mielessä jne. Tästä tekee todella vaikeata se, että hän taitaa olla kihloissa. Itse en halua sekaantua kolmanneksi pyöräksi mihinkään. Harmittaa vaan, että mulle EHKÄ se oikea on varattu. Miten tää voi olla näin.


    • Hyvää syksyä

      Ehkä tulkitset tilanteen väärin, sillä tilannehan on ylipäätään aika intiimi. On varmaan aika yleistä, että ihastutaan omaan hoitajaan, kun ollaan niin läheisessä kontaktissa ja kosketuksessa. Pidä järki päässä ja odottele ainakin siihen saakka, kunnes hoitosuhteesi päättyy, sillä olet hänelle asiakas/potilas ja eettisesti ei ole oikein sopivaa tuoda omaa ihastustaan hoitotapahtumassa esille. Se on nolo tilanne myös sille hoitajallesi.

      • ikisinkku1

        Joo tiedän. Siinä lihakset rentoutuu ja mieli myös. Silti täytyisi olla tommosissa tilanteissa järkevä, ei tulisi mieleenkään kesken kaiken ruveta mitään sanomaan tai ehdottelemaan. Luinkin täältä jostain aikasemmin aika paljon miten heidät on koulutettu ja mitä he saavat tehdä/sanoa ja mitä eivät. Joten mulle aika selvä pläkki toi homma siltä osin.

        Mulle tää ihastus on jotain ihan erilaista, ikinä kokenut mitään tämmöstä. Häntä miettiessä ei ole yhtään mielessä itse SE vaan pitkäaikainen elämänkumppani.

        Et sitten ollut mitään mieltä siitä että hän on varattu?

        Kiitos vastauksestasi!


      • Hyvää syksyä
        ikisinkku1 kirjoitti:

        Joo tiedän. Siinä lihakset rentoutuu ja mieli myös. Silti täytyisi olla tommosissa tilanteissa järkevä, ei tulisi mieleenkään kesken kaiken ruveta mitään sanomaan tai ehdottelemaan. Luinkin täältä jostain aikasemmin aika paljon miten heidät on koulutettu ja mitä he saavat tehdä/sanoa ja mitä eivät. Joten mulle aika selvä pläkki toi homma siltä osin.

        Mulle tää ihastus on jotain ihan erilaista, ikinä kokenut mitään tämmöstä. Häntä miettiessä ei ole yhtään mielessä itse SE vaan pitkäaikainen elämänkumppani.

        Et sitten ollut mitään mieltä siitä että hän on varattu?

        Kiitos vastauksestasi!

        Niin en ajatellutkaan, että sulla on pelkästään mielessä SE, vaan, että olet ihastunut. Itsekin jouduin monta vuotta sitten menemään vaivojeni vuoksi fysioterapeutille, joka oli komea. Omassa parisuhteessani loppu häämötti ja kovan hermokiputilan vuoksi olin myös heikoilla. Silloin tuntui, että tuo ft tuli ja pelasti minut jälleen elämään takaisin, kun sai minut vähitellen huumorintajullaan, positiivisella elämänkatsomuksellaan sekä fyysisellä hoidolla jälleen kuntoon sekä välittämään myös omasta terveydestäni ja motivoitumaan liikunnalliseksi ihmiseksi. Tietenkinhän häneen ihastuin ja se oli niin voimakas sanoin kuvaamaton tunne, että vaikka en häntä muutoin oppinut tuntemaankaan, niin hän säilyy todella merkityksellisenä ihmisenä elämäni muistoissa.


    • 17+1

      Mua varmaan ahdistais sun tilanteessa :( Yksityisasioiden urkkiminen ei kyllä kuulu fysioterapeutin työhön.

    • Höpsöihastuja

      Mä kävin ekaa kertaa fysioterapeutilla ja no komea on. Ja alkoi jutella esim missä asuu. En tiedä miksi. Ehkä tämä on omaa haihattelua:) Mutta velmu ilme hällä välillä. Oon siis nelikymppinen ja tuo mies jotain 50 .

      • ettehänoletosissanne

        Nää on niin noloja jotka ihastuu johonkin terapeuttiin ja tulee mm. tänne avautumaan. Tyhmiä olette ja nolaatte samalla meidät kaikki naispuoliset asiakkaat. Kyllä fyssareilla kuten muillakin hoitoalan ammattilaisilla on jo opiskeluaikana teroitettu AMMATILLISUUTTA. Mutta se ei sulje pois ystävällistä suhtautumistapaa. Näköjään jotkut epätoivoiset mammat kääntää tämän ammatillisen ystävällisyyden mukamas ihastunneeksi käytökseksi. Buahhahhaaaah!!


      • Ookkonatollo
        ettehänoletosissanne kirjoitti:

        Nää on niin noloja jotka ihastuu johonkin terapeuttiin ja tulee mm. tänne avautumaan. Tyhmiä olette ja nolaatte samalla meidät kaikki naispuoliset asiakkaat. Kyllä fyssareilla kuten muillakin hoitoalan ammattilaisilla on jo opiskeluaikana teroitettu AMMATILLISUUTTA. Mutta se ei sulje pois ystävällistä suhtautumistapaa. Näköjään jotkut epätoivoiset mammat kääntää tämän ammatillisen ystävällisyyden mukamas ihastunneeksi käytökseksi. Buahhahhaaaah!!

        Mikä siinä on noloa?


      • ettehänoletosissanne

        Just se, että heti kun mammat menee jonkun hoitoalan ammattilaisen pakeille ja joka osoittaa ammatillista ystävällisyttä niin mammat kääntää asian että joo nythän se ihastui häneen. Onhan toi helkkarin noloa ja osoittaa syvää tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        ettehänoletosissanne kirjoitti:

        Just se, että heti kun mammat menee jonkun hoitoalan ammattilaisen pakeille ja joka osoittaa ammatillista ystävällisyttä niin mammat kääntää asian että joo nythän se ihastui häneen. Onhan toi helkkarin noloa ja osoittaa syvää tyhmyyttä.

        Entä jos fysiot. sanoo asiakastaan kuumaksi? Onko silloin ihastus kuviteltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos fysiot. sanoo asiakastaan kuumaksi? Onko silloin ihastus kuviteltu?

        On. Puhunut ihosta. Kaikkea sitä kuvitellaan. Hän tekee töitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Puhunut ihosta. Kaikkea sitä kuvitellaan. Hän tekee töitään.

        Entä jos hänen päänsä on jalkojeni välissä, toisinaan painelee sieltä, hieroo rinnat ja nyplää nännejä,

        Onko se silloinkin kuviteltua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos hänen päänsä on jalkojeni välissä, toisinaan painelee sieltä, hieroo rinnat ja nyplää nännejä,

        Onko se silloinkin kuviteltua ?

        On. Siellä oikeesti pitää olla hereillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Siellä oikeesti pitää olla hereillä

        Totta se on, ei unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos hänen päänsä on jalkojeni välissä, toisinaan painelee sieltä, hieroo rinnat ja nyplää nännejä,

        Onko se silloinkin kuviteltua ?

        Ei tuo ihan normaalilta kuulosta, jos ihan totta on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ihan normaalilta kuulosta, jos ihan totta on....

        Unta se oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unta se oli

        Keskustelu ei etene näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu ei etene näin.

        Kun kerran kokemukseni tuntuu muista unelta/epätodelta, en voi kuin todeta, että jotain erikoista/tavatonta fyssarini ja itseni välillä on tapahtumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran kokemukseni tuntuu muista unelta/epätodelta, en voi kuin todeta, että jotain erikoista/tavatonta fyssarini ja itseni välillä on tapahtumassa.

        Mielikuvituksesi lentää. Unet ovat unia. Ei pidä Nukku fyssärin luona.


    • Mahdollistaon

      Sisko pyysi fysioterapeuttiaan ulos ja ovat nyt onnellisesti naimisissa. Että näinkin voi käydä.

      • Anonyymi

        pitäs vaan mennä toisinpäin...


    • Anonyymi

      Hanna on ihana Fyssari ;)

    • Anonyymi

      missä päin?

      • Anonyymi

        EPM


      • Anonyymi

        En kerro.


    • Anonyymi

      No en nyt mitään ihastumiskuvioita rupeis vetämään henkilökohtaisesta jutustelusta fyssarin kanssa, he tekee työtä, hoivatyötä. Siihen työhön kuuluu kummankin puolinen luottamus. Kyllä multa fyssari on kysellyt henkilökohtaiseksikin luokiteltuja asioita ja puolestaan omista henk.koht asioistaankin kertonut. Tietyt asiatkin jos salaa tuommosessa tilanteessa voi vaikeuttaa hänen työtään.

      • Anonyymi

        Kertoi olevansa ihastunut. Teki aloitteen seksiin vastaanotolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoi olevansa ihastunut. Teki aloitteen seksiin vastaanotolla..

        Sitten heräsit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten heräsit

        Olet kyltymätön vänkääjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe