Olen vuosia sitten avannut, jolla on 3000 euron limiitti. Eli se voi olla miinuksella 3000 €. Nyt haluan muutta tilin luotottomaksi. Tilin saldo on tällä hetkellä n. 1.000 € plussalla. Pankki sanoo, että minun pitää maksaa tilin lopettamisen yhteydessä tuo 3.000 € limiitti pois. Nyt en tajua? Tilinihän on 1.000 € plussalla. Miksi minun pitää maksaa pankille yhtään mitään?
Luottolimiitti pois - en tajua
6
514
Vastaukset
- A.asi
Olisko kuitenkin parempi jutella pankissa asiasta ? Vai luuletko että täällä on parempia asiantuntijoita ?
Itse luulen että auringonpilkkujen vaikutus suhteessa avaruustuuliin , yhdistettynä avarusromun kilohintaan on painanut tilisi arvostuksen pakkaselle tässä intergalaktisessa järjestelmässä - limiitti kuntoon
Aivan selvä tapaus. Limiittisi on 1000 € plussalla, eli olet käyttänyt sitä 2000 € verran. Jos koko limiitti on käyttämättä, niin tilisi olisi 3000 € plussalla.
- pankkisetä
Täysin väärin. Limitti tarkoittaa sitä että tili voi olla sen verran MIINUKSELLA
- Äly hiio hoi
Et vastailis kelleen ainakaan talousasioihin mitään, jotain kevyttä kommenttiä vaikka säästä viti laittaa
- Kuksija
Äkkiä loput ulos ja pelaamaan rulettia, mustalle kaikki.
- y5y55y
se taitaa tosiaan olla vielä 2000 miinuksella. verkkopankissa katsottuna se toki näyttää että tilillä on 1000. Eihän siellä nyt voisi lukea -2000 vaan lukee tilitä nostettavissa 1000 ..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803