Nainen oletko joskus ottanut suihin julkisella paikalla?
Missä ja milloin ja ikäsi?
Nainen oletko ottanut suihin julkisella
11
5498
Vastaukset
- wetsy
mä ja mun poikaystävä tykätään paljon julkisesta seksistä. useinki oon ottanut suihin julkisilla paikoilla ja tehny paljon muutaki. ei pelkää imemistä, myös sormeilua ja panemista. ei kylläkään suoran katsekontaktin edessä. aina sormeillessa esim takki sylissä bussissa. suihin ottaessa esim vaatekaupan sovituskopissa. ilta-aikaan puistoissa, leffateattereissa. tai sitten hame päälle ja pikkarit kotiin ni saa munaaki vielä jossain väen paljoudessa missä kukaan ei huomaa. tai jos istutaan sylikkäin jossain :) 24 v.
- millamillamil
Kyllä, koulussa kun olin lukiossa ja olin silloin 17v. Samalta poikaystävältä myös bussissa saman ikäsenä
- 19+18
Armeijan sotilaskodin parkkipaikalla autossa on tullu imeskeltyä armeijassa ollutta avokkia... :) Hyvin kiellettyä tiedetään, mutta minkäs sille mahtaa kun miehellä oli niin kovat paineet että täytyi ne päästä purkamaan kun oli vähän tissiä kourimaan päässyt autossa.. :D ja ikää 19v.
- tytteli..
Junassa penkin selkänojan takana :) Ei ollu mitään muita näköesteitä, vaunussa oli muutama muu ihminen :) Kuului muutaman kerran imuääniä ja äänneltiin kyllä myös muuten :) Jännitti tuleeko konnari just sillon ovesta :) Se lisäsi kiihotusta :) Lopuks poikakaverini laukes mun suuhun :) Ikää oli mulla 17 v ja poikkiksel 18 v :)
- Imut.
Tuossa aloituksessa on jotain erittäin kiihottavaa, miksköhän? Kuin myös näissä muissa julkisellapaikalla jutuissa. Menenpä ruinaamaan imutusta.... vaikkei ollakkaan julkisella paikalla.
- teki gutaa
Ostarin parkkihallissa joku sakkolihaa hipova kimuli koputti ikkinaan ja vilautti nopeasti pieniä tissejään. Sitten kun avasin ikkunan niin sanoi että se olisi 20€ niin tulee ottamaan kordarikullin suuhun ja imemään mehut ulos....
Ensin hiukan arvelutti mutta sitten sovittiin että pimatsu hoitaa kaiken, kaivaa kullin esiin, pistää kortsun ja imasee, ja sen jäljeen pyyhkii ja kuivaa kalun. Pakkohan siihen oli suostua. Tuntui muuten aika hyvältä....ja kummasti helpotti olotilaa..poikamiehellä kun tuo jööteri tuppaa vähän väliä kiusaamaan- kiähkiäh
Varmaan valvojilla kameroiden takana ollut kivaa...
Menee muuten nauhalle myös.
- rami0071
jos joku kiinostaa harrastaa autossa kaikkee kivaa ottakaa yhteyttä. 25v mies turusta. [email protected]
- Anonyymi
Autossa, lähellä Hankoa, levähdys alueella.
T. Tinsu - Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://dugofojysa.cf/H/7uVot 👈
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926