lemppari-koirarotu

kaksosilla?

Ihan vaan kiinnostaa, että onko meillä yhtäläisyyksiä myös koirarodun suhteen, eli...
Minkä rotuisen hauvelin ottaisit/omistat ja miksi?

Itse rakastan Cockereita! :)
Ovat ihania tohottajia eivätkä ole hetkeäkään paikallaan (paitsi syödessä..)
ihan kuin minä itsekin.. ;)

18

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timber

      Erityisesti lempilistalla on nämä valkoiset vouhottajat westiet ja sitten vastapainoksi isommista koirista Bullmastiffit ja Tiibetinmastiffit.

      • Kaksinainen

        Olen omistanut pari cavalieria (cavalier king charelsin spanielia), nyt on seropi :) ja aina olen haaveillut iralnnin susikorrasta ja vähän irkkua pienempi saukkokoira on uusin haave....

        Vaihtelun halua....


      • MML

        ROTTWEILER
        DOBERMANN
        SAKSANPAIMENKOIRA
        TANSKANDOGGI SININEN
        TANSKANDOGGI MUSTA
        ROTTWEILER
        TANSKANDOGGI MUSTA
        NEWFOUNDLANDINKOIRA
        NEWFOUNDLANDINKOIRA
        ROTTWEILER
        BERNHARDINKOIRA
        MASTIFFI
        BERNHARDINKOIRA
        KULTAINENNOUTAJA
        KULTAINENNOUTAJA
        KULTAINENNOUTAJA
        ROTTWEILER


    • jalli

      on bokseri, oma Borikseni

      • Alli

        Kenellepä yksi koira riittää?
        belgialainen, schipperke ja venakko.
        ja kissa...


      • MUN UNELMIA
        Alli kirjoitti:

        Kenellepä yksi koira riittää?
        belgialainen, schipperke ja venakko.
        ja kissa...

        MUN UNELMIA OIS
        BERNHARDINKOIRA
        TANSKANDOGGI
        ROTTWEILER
        SAKSANPAIMENKOIRA
        NEWFOUNDLANDINKOIRA
        BELGIANPAIMENKOIRA MUSTA
        PK COLLIE
        PK BERNHARDINKOIRA
        TANSKANDOGGI
        TANSKANDOGGI MUSTA
        TANSKANDOGGI HARLEKIINI
        SAKSANPAIMENKOIRA
        SAKSANPAIMENKOIRA
        ROTTWEILER
        KULTAINENNOUTAJA
        SUURSNAUTSERI
        SUURSNAUTSERI
        TANSKANDOGGI
        ROTTWEILER
        NEWFOUNDLANDINKOIRA
        JA SITTEN 4 KISSAA
        NORJALAINEN METSÄKISSA
        BIRMA
        SOMALI
        MANX


    • Gem-86

      En omista koiraa, mutta kissan omistan. Se on naaras ja tavallinen harmaa 9v. kotikissa. Ennakkoluuloton. Hyppää aivan vieraittenkin ihmisten syliin.

    • ellu

      saksanpaimen koira on..se on tosi nätin näkönen..
      ennen oli terrieri mut en tykänny..
      nykynen on rauhallisempi..

    • ROK77

      Saksanpaimenkoira,uskollisia ja luotettavia.

      • vuh

        Aina olen halunut sakemannia, mutta puoliso ei hyväksy sitä. Nyt on samojedi. Liian aktiivinen mutta muuten ihana ja hellyttävä, kaunis ja sosiaalinen. aikaissemmat koirat sekarotuinen hirvikoira(aivan ihana!!!!), afgaani(ylväs ja upea)sekä sheltie(hyvä ystävä).


      • _tassu_
        vuh kirjoitti:

        Aina olen halunut sakemannia, mutta puoliso ei hyväksy sitä. Nyt on samojedi. Liian aktiivinen mutta muuten ihana ja hellyttävä, kaunis ja sosiaalinen. aikaissemmat koirat sekarotuinen hirvikoira(aivan ihana!!!!), afgaani(ylväs ja upea)sekä sheltie(hyvä ystävä).

        hei vuh.. minä myös rakastan hirvikoiria, sheltieitä ja samojedejä. :D jonkun niistä vielä itselleni otan tässä jonkun ajan kuluttua. Myös kiinnostaisi huskyt,leonbergit ja kultaiset noutajat.. saa nähdä osaanko päättää :D


      • vuh
        _tassu_ kirjoitti:

        hei vuh.. minä myös rakastan hirvikoiria, sheltieitä ja samojedejä. :D jonkun niistä vielä itselleni otan tässä jonkun ajan kuluttua. Myös kiinnostaisi huskyt,leonbergit ja kultaiset noutajat.. saa nähdä osaanko päättää :D

        Husky olisi myös mun kiinnostuksen kohde. Haaveissa saada sellainen samojedille kaveriksi ja sitten hurjaa reki kyytiä!!! Mutta jos saan suositella jotakin, niin kyllä sheltiä parempaa koiraa saa etsiä. Se on viisas, oppii hyvin, sen kanssa voi harrastaa monenlaista ja sen voi ottaa joka paikkaan mukaan (sopivan kokoinen ja osaa käyttäytyä). Iso koira vaatii paljon tilaa ja todella koiran hallintaa. Ja me kaksoset taidetaan olla aika hellä kätisiä epäloogisuudessamme kuinka koiraa kasvatetaan...Vuh!!


    • hau

      Mun lempirodut: Westie, Bichon Frise, Suomen Lapinkoira(itsellä)ja irlannin susikoira...

    • N30

      Russelit on parhaita!

    • Salluska

      Kaikki ovat ihania, mutta eniten keskikokoiset karvaturrit. Mm. noutajat (hellyttävät nappisilmät), saksanpaimenkoira, husky ja muut pystykorvat (veikeitä ja viisaita) ja berni (kaunis tohottaja):)

      • sixteen

        Lemppareita on täydet vastakohdat eli chihuahua ja rottweiler:)chihuahuan omistan ja joskus vielä sen rottweilerinkin hankin:)


    • Kukka

      Itselläni oli bordercollie ja schäfferi noin 5 vuotta. Kun muutin kaupunkiin, oli pakko luopua molemmista. Olisi ollut aika itsekästä omistaa kaksi koiraa vain siksi, että ne ovat minua vastassa minun itseni vuoksi. Jo itse kaupunki asunto ei ole ollenkaan hyvä paikka koirille, jotka tarvitsevat paljon liikuntaa. Tosin naapuritalossa asuu b-collie, mutta on sieltä kuulunutkin aikamoista ulinaa. Se on rotu joka ei saa olla ilman työtä. Sitä on juoksutettava väsyksiin muuten sen kanssa tulee vaikeuksia.
      On ihana koira, hankin sellaisen uudestaan, kun vain siihen tulee mahdollisuus.
      On parasta ottaa selville koirasta kaikki se tärkein informaatio, mikä kullekin koiralle on ominaista, ennen kuin hankkii sen.
      Schäfferiä olen aina ihaillut.
      Parempaa ystävää ei sinulla voi olla.

    • Tuija

      on siperianhusky!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe